כשהגיע הזמן להחליף מצבר



אתם יודעים שהרגע הזה קרוב, ואפילו בלתי נמנע. המצבר שלכם כבר אינו מספק את הכוח החשמלי הרצוי לרכב כמו פעם. אורות לוח המחוונים שלכם כבר עמומים, הרדיו אינו מפיק צלילים חזקים, המזגן בקושי פועל ואתם נאלצים "להילחם" עם המפתח של הרכב כדי להתניע אותו בכל בוקר כמעט. הפתרון היחיד שאפשר לחשוב עליו הוא להחליף מצבר. ואם אתם רוצים המלצה על מצבר רכב איכותי, לכו על מצבר וולטה

pixabay

מדוע דווקא מצבר וולטה?

לא קל להוציא כסף על מצבר, בייחוד כאשר במרבית המקרים מדובר בהוצאה בלתי מתוכננת. אבל אפשר בהחלט להשיג מצברי וולטה במבצע וליהנות משירות איכותי עד הבית. מצברי וולטה הם מבין המצברים המועדפים ביותר ולא בכדי. דבר ראשון, מדובר במצברים מתוצרת ישראלית, כך שהם מותאמים לתנאים השוררים בארץ – לאקלים החם וגם לכבישים הפתלתלים. דבר שני, המצברים מיוצרים תוך התחשבות בתקנים מחמירים שנועדו לשמור על בטיחות הנהג ונוסעיו. ולבסוף, מצברי וולטה מתאימים לסוגי רכבים שונים, החל מרכבים פרטיים, דרך אופנועים וקטנועים ועד לרכבים מסחריים גדולים.

כך תוכלו לשמור על המצבר שלכם

חשוב לשים לתפוגת התאריך של המצבר, ולהחליף אותו בתום 3 או 4 שנים (בהנחה שמדובר במצבר על בסיס חומצה ומים). ומעבר לכך, כדי להאריך את חיי המדף של המצבר, כדאי להקפיד על כמה דברים:

  • רוכשים מצבר איכותי מחברה מוכרת – רבים מציעים לכם מצברים במחירים משתלמים, אבל רק חברה מקצועית תציע לכם מצברים איכותיים שלא יפגעו ברכב שלכם. לפיכך, לפני שאתם רוכשים מצברים מחברה כלשהי, כדאי לבדוק באיזו חברה מדובר והאם יש לה רישיון לעסוק בתחום.
  • קונים את המצבר המתאים לרכב – המצברים מתחלקים בדרך כלל לשני סוגים מצברי 60 אמפר המתאימים לרכבים קטנים יותר ומצברים של 80 אמפר לרכבים גדולים. חשוב להתייעץ עם חשמלאי כדי להתאים את הסוג הנכון לרכב.
  • השתדלו להימנע מפעולות אשר עלולות לפגוע בחיי המצבר – והכוונה היא להשארת אורות הרכב דלוקים במשך לילה שלם, השארת הרכב מותנע לזמן רב במהלך עצירה, השארת רכב בלתי מותנע במשך ימים שלמים או הוספת מים בלתי מזוקקים למצבר.
  • אם אינכם יודעים מה לעשות, אל תגעו במצבר – התעסקות בלתי מקצועית עם המצבר עלולה לגרום לנזק ואף להוביל לתאונות. אז כשיש ספק, אין ספק. אם אתם רואים שיש בעיה במצבר שלכם, קראו לחשמלאי רכב מומחה.

נהנים משירות עד הבית

היום אפשר לקבל שירות החלפת מצברים עד הבית. לא צריך להילחץ, להתחיל להזמין גרר או להמתין עד שיגיע התור שלכם במוסך. שירותי מצברים לרכב עד הבית המוצעים לכם על ידי חברת לירון מצברים הוא כל מה שאתם צריכים. השירותים של החברה כוללים לא רק יחס מקצועי, אלא גם שירות עד הסוף. הצוות המיומן והמנוסה מלווה את הלקוח החל מהקריאה הראשונה ועד לתוצאה הסופית – מצבר חדש לרכב.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה