כתיבה לנכסים דיגיטליים



כיום אנו עדים לתפיסת תאוצה בתחום הנכסים הדיגיטליים, על מה המאומה ולמה כל כך הרבה אנשים נמשכים להשקיע בתחום

freepik

הרבה אנשים רוצים לעשות כסף באינטרנט, אבל האמת היא שהדרך הטובה ביותר היא בהשקעה בנכס דיגיטלי וכשאנו מדברים על נכס דיגיטלי אני בעיקר מתכוון לאתר אינטרנט, אשר באמצעותו נמכור לידיים לבעלי מקצוע, אול אולי נשווק מוצרים באמצעות שיווק שותפים ונקבל עמלה על כל מכירה.

ישנם מלא מדריכים באינטרנט על איך להקים אתר ואיך לקדם אותו, אולם הקושי הגדול ביותר בנכסים דיגיטליים הוא כתיבת תוכן.

הקמתי נכס דיגיטלי האם הכתוב בעצמי או הפנה לכותב תוכן?

 ההקמה של הנכס היא הקטע הקל, אולם להכניס 150 מאמרים שכל מאמר, מינימום 700 מילים ויותר זו המשימה הקשה יותר ולמה?

אנו בחותם המילה מכירים הרבה, אנשים שמשקיעים בנכסים דיגיטליים, אומנם רובם בוחרים נישות שיש להם תשוקה או הבנה מועטה לגביהן, אולם אף אחד מהמשקיעים איננו מומחה בתחום. כך למשל אדם אשר בונה נכס על מנת לגייס לידים ולמכור אותם למעצבים, אולי יש לו אהבה ועניין בתחום אבל לא בהכרח הוא מומחה בתחום ולכן בהרבה מקרים הם יעדיפו לתת לכותב מקצועי לכתוב עבורם את התוכן בצורה מעניינת וטבעית וגם שיווקית על מנת שהפרויקט יצליח. חלק מהכותבים גם עובדים בעבודה למחייתם ואין להם את הזמן לכתיבה, כך שמבחינת עלות מול תועלת, העברת התוכן לכותב מקצועי עדיפה להם ונשאר להם זמן להשקיע בקידום האתר.

אלו סוגי תוכן אני הצטרך לכתוב לנכס דיגיטלי?

התשובה היא כל סוגי התוכן ונסביר.

אנו נרצה תוכן אינפורמטיבי בפוסטים / דפים לאתר כאשר תוכן אינפורמטיבי הוא תוכן אשר נותן אינפורמציה ועניין לקורא, דוגמה לתוכן אינפורמטיבי זה מדריך למטייל בעיר ליסבון הפורטוגל. מלבד התוכן האינפורמטיבי נרצה גם תוכן מקצועי על מנת שהאתר שלנו יהיה סמכותי והכוונה לתוכן שמשלב מנוחים מקצועיים מהתחום בו עוסק האתר. תוכן מקצועי יהיה בעיקר לקולגות בתחום לדוגמה – מאמר העוסק בניתוח כריתת דיסק צווארי, לפעמים מאמרים מקצועיים נרצה לפרסם באתרים חיצוניים ונשתמש בהם כמאמרי SEO.

סוג תוכן שבוודאי נצטרך הוא מאמרים לקידום אתרים, אשר תפקידם הוא להוציא קישורים לאתר שלנו ועל ידי כך להתקדם במנוע החיפוש של גוגל.

מה אנו מציעים לכם בחותם המילה?

התהליך אצלנו ייחודי מאוד, היות ואנו משתמשים בתוכנות של קידום אתרים ובודקים כל מילת מפתח, עליה התבקשנו לכתוב, כאשר הבדיקה שלנו היא ביחס לעשרת המתחרים שנמצאים בעמוד הראשון בגוגל.

לדוגמה אם נקבל לכתוב על – עורך דין דיני עבודה (דף בית), אנו נכניס את מילת המפתח לתוכנות שלנו, אשר תבדוק מה הם מילות המפתח בהם כדאי להשתמש במאמר וכן מה האורך הרצוי של המאמר.

כמובן שאנו גם ניתן לכם את הדו"ח של המילים וכמות הנדרשת על מנת ליצור מאמר טוב יותר משל המתחרים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה