כתיבת עבודה סמינריונית במכללת אשקלון



מכללת אשקלון, או בשמה המלא המכללה האקדמית אשקלון הינה מכללה אקדמית הפועלת בעיר אשקלון, בעלת הסמכה להענקת תארים ראשונים ותארים שניים. במכללה זו יש שתי פקולטות: כלכלה (בנקאות, חשבונאות, ניהול ולוגיסטיקה), ועבודה סוציאלית. בשתי הפקולטות נערכים לימודי תואר ראשון ושני. נוסף על כך, נערכים במכללת אשקלון גם לימודי תואר ראשון בתחומי מדעי המחשב, תיאוריה ומחקר בפוליטיקה וממשל, אנתרופולוגיה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, לימודי ארץ ישראל וכן גם לימודים רב תחומיים במדעי החברה. במכללה נערכות גם מכינות קדם-אקדמיות שנועדו למען השלמת בגרויות. מנכ"ל המכללה הוא ד"ר פנחס חליוה, ואילו נשיאה הוא פרופסור חיים ברייטברט.

קרדיט תמונה FREEPIK

 ההיסטוריה של מכללת אשקלון

המכללה האקדמית אשקלון נוסדה ב-1967, בהתחלה בתור שלוחה של אוניברסיטת בר-אילן. בהתחלה נערכו לימודים בעיקר בתחומי הנהלת חשבונות, פקידות, מזכירות רפואית ולימודי תעודה לבנקאות, ואילו מספר התלמידים לא היה יותר מכמה עשרות. אמנם, התמונה השתנתה בשנת 1988, במהלכה המכללה זכתה להנהלה חדשה, ומאז התחילה להרחיב את פעילותה, ובשנת 1990 הוכרה בתור מכללה אזורית. ב-1998 עברה המכללה למיקומה החדש, בו היא נמצאת מאז ועד היום. במסגרת שנה"ל תשס"ז, המכללה האקדמית אשקלון הוכרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה בתור מוסד השכלה גבוהה, עם הסמכה להעניק תארים בקרימינולוגיה, עבודה סוציאלית, כלכלה, מדעי המחשב - ובהמשך גם מגוון תארים נוספים.

שכר הלימוד במכללה

 שכר הלימוד במכללה האקדמית אשקלון הוא בהתאם למקובל באוניברסיטאות ומכללות ציבוריות בישראל. בוגר שירות לאומי או חייל שסיים את השירות שלו מ-1 בינואר 2010 ואילך, יכול לקבל מלגת שכר לימוד מלאה עבור שנת הלימודים הראשונה של התואר הראשון שלו.

הקמפוס

הקמפוס של המכללה ממוקם בקריית החינוך שבמרכז אשקלון, ושטחו כ-70 דונמים. הקמפוס כולל אולמות לימוד, ספרייה, גלריית אומנות ומעבדות מחשבים ואלקטרוניקה, זאת בנוסף למעונות סטודנטים. כמו כן, בקמפוס של המכללה נמצא בית ספר להנדסאים, שמכשיר מדי שנה סטודנטים לתעודת הנדסאי בתחומים כמו אלקטרוניקה, חשמל, אדריכלות נוף, תוכנה, מדיה דיגיטלית, מכשור רפואי, תעשייה וניהול ועוד.

שירות כתיבת עבודה סמינריונית לסטודנטים במכללת אשקלון

בין אם אתם עומדים ללמוד במכללה האקדמית באשקלון ובין אם אתם עומדים ללמוד בכל מוסד אחר, שירות כתיבה עבודה סמינריונית לסטודנטים בהחלט יכול להועיל לכם. שירות מסוג זה עשוי להיות בעל ערך רב לכל סטודנט במגוון של תחומי לימוד ובפקולטות שונות ברחבי הארץ.  שירותי סיוע אקדמי מציעים לא מעט יתרונות אשר יהפכו את חוויית הלימודים האקדמיים לקלה יותר, מהנה יותר וכמובן, מוצלחת יותר:  

  • פינוי זמן - אחד היתרונות המשמעותיים ביותר עבור סטודנטים המעוניינים לקבל סיוע בכתיבת עבודה אקדמית הוא פינוי זמן, זאת מאחר ובזכות אותו סיוע העבודה המאתגרת והחשובה מעמיסה על לוח הזמנים הרבה פחות. כך בעצם הסטודנטים יוכלו להתמקד גם במבחנים ובמטלות אחרות ללא שום בעיה.
  •  פתרון טוב לבעיות קשב וריכוז - ממוצע הציונים באקדמיה נקבע על ידי שילוב בין מטלות, מבחנים ועבודות. אולם, סטודנטים אשר מתמודדים עם בעיות קשב וריכוז ולקויות למידה אחרות לעיתים יתקשו מאוד לתמרן בין אלו. לדוגמא, סטודנט עשוי להתקשות למצוא את הזמן הנכון ללמוד למבחן כאשר יש לו מטלה להגיש, בטח כאשר מדובר בעבודה סמינריונית חשובה מאין כמותה. בדיוק לשם כך אותם סטודנטים צריכים להיעזר בשירותים אלו, כך שיוכלו להתמקד במבחנים שלהם, לנהל את הזמן נכון וכל זאת מבלי להתפשר על איכות העבודה לרגע.
  •  מקצועיות חסרת פשרות - סטודנטים מקבלים סיוע מאנשי מקצוע מומחים ברמה הגבוהה ביותר, כאלו עם רזומה עשיר של סיוע לעשרות ואף מאות סטודנטים בהגשת עבודות כאלו. כך בעצם כל אלו שנעזרים בשירותים אלו יוכלו להיות בטוחים כי העבודות שלהם יהיו מקצועיות, איכותיות וכמובן יעמדו בכל הסטנדרטים הדרושים. כל אחד שמלווה סטודנט במסגרת העבודה האקדמית שלו מחזיק לפחות בתואר שני, ובהתאם לכך הוא מכיר מקרוב את כל הדרישות הקפדניות של מוסדות הלימוד להשכלה גבוהה.

 

כיום, החברה הוותיקה והאיכותית בישראל לכתיבת עבודות סמינריוניות הינה חברת "רסקיו –סיוע אקדמי". החברה פועלת בתחום כבר משנת 2011 וכוללת צוות כותבים קטן ומובחר. הכותבים של רסקיו משתייכים למגוון רחב של דיסציפלינות אקדמיות והם בעלי ניסיון עשיר בכתיבת עבודות סמינריון, תיזות ועוד. על מנת להבין לעומקו את תהליך העבודה של שירותי סיוע בכתיבת סמינריון, מומלץ להיכנס לאתר החברה בכתובת:

 https://irescue-new.co.il/כתיבת-עבודות-סמינריונית/. באתר תוכלו למצוא מידע רב על השירות וגם מגוון של טיפים ועצות לכתיבה אקדמית נאותה.

  לסיכום

 כתיבת עבודה סמינריונית היא לא עניין של מה בכך, בטח לא כשמדובר במוסד מכובד כמו המכללה האקדמית אשקלון, ולכן כדאי לשקול את האפשרות של סיוע בכתיבת העבודה הסמינריונית שכן, הדבר יכול להקל באופן משמעותי על כתיבת עבודה מוצלחת ואיכותית ולעזור להמון סטודנטים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה