לא יודע מה לתת לאישתך במתנה? גבר, המדריך הבא הוא בשבילך!



העולם מלא באין סוף אפשרויות למתנה נהדרת לנשים. דווקא השפע הזה עשוי לבלבל או להביך. ואולי גברים מסוימים יודעים תמיד להפתיע את האישה עם מתנה שווה, אבל אם נודה על האמת, ממש לא כולם. למרביתנו די קשה להחליט מה כדאי להביא. אם אתה צריך רעיון ליום האהבה, ליום השנה, ליום הנישואין או פשוט כי אתה רוצה להביע אהבה, זה המדריך בשבילך!

קרדיט תמונה PIXABAY

מארז טיפוח וביוטי

יש דברים שאיתם אי אפשר לפספס. מארז טיפוח הוא דוגמא מאוד טובה למשהו שכל אישה תשמח לקבל. אתה יכול לשאוב רעיונות מהמוצרים שהיא קונה, אבל תוכל לנסות להיות מקורי. מארז ביוטי וטיפוח לעניין יכול לכלול לדוגמא קרם פנים מומלץ, מסכה מפנקת, פילינג, לק ג'ל וכן הלאה.

מתנה מפתיעה לאישה שאוהבת לקרוא

אם אשתך חובבת קריאה ותמיד אפשר למצוא על יד המיטה ספר טוב שהיא קוראת, תוכל לקנות לה מתנה מפתיעה שתתאים בדיוק בשבילה. ספר אנחנו לא מציעים לך לקנות, לא כי זה לא מתאים אלא מפני שזה די צפוי. מה שכן אפשר לקנות למשל זה סט ובו סימניה מפוארת ותומך ספרים. תומך ספרים, למי שלא בטוח מה זה, זהו מתקן מעוצב ודי מסיבי, שמציבים על המדף כדי לשמור על כל הספרים ישרים.

מתנה בריאה לאישה חובבת הבריאות

אם אשתך חובבת בריאות, תוכל לפנק אותה עם כל מיני מתנות בריאות שגם מראות שאתה רוצה להשקיע בה. מכשיר להכנת שיק פירות אישי יהיה עבורה אביזר מפנק ויעיל גם יחד. מדי פעם תוכל לפנק אותה ולהכין בשבילה שייק טבעי וטרי לשביעות רצונה.

שרשרת מעוצבת בטעמה האישי

עוד לא נולדה האישה שתודה שיש לה יותר מדי תכשיטים. ולא צריך להיות רוטשילד כדי למצוא במבחר הקיים שרשרת מעוצבת, יפה ואיכותית. פשוט בוחרים תליון מהסוג שימצא חן בעיניה. ואם לא בטוחים, אז משהו קלאסי כמו תליון בצורת לב, פרח יפה או שיבוץ מעניין לעולם לא יאכזבו.

אקססוריז אופנתי מדליק

אפשר להפתיע את האישה עם אביזר אופנתי שווה, עם נעליים יפהפיות או פריט לבוש אחר. אבל מרבית הגברים ירגישו הרבה יותר בנוח לבחור אקססוריז מדליק כלשהו. לדוגמא, צעיף מדליק או סיכת מדליקה לבגד, חגורה שווה, תיק וכדומה.

טיפול ספא מפנק

מתנה מפנקת מסוג אחר: תוכל להעניק לאשתך בילוי נפלא לגוף ולנפש. טיפול או חבילת טיפולים בספא נוסכים בגוף שלווה נהדרת. זה מעולה למוסס את המתחים מהגוף ומרגיע את הנפש יותר טוב מכל כדור הרגעה שקיים. ניתן לשלב בין טיפולים באבנים חמות, עיסוי ארומתרפי ואפשרויות נוספות.

מתנה באקסטרים (יותר או פחות)

אם אשתך חובבת אקסטרים, תוכל להפתיע אותה עם מתנה אקסטרים מהסוג שהיא עוד לא חוותה. בחר מתוך הרשימה הקצרה הזאת – גלישת צוקים, צניחה חופשית, קפיצת בנג'י. אתה מוזמן לבחור כמובן פעילות אקסטרים אחרת, אם מתחשק לך להשתתף גם כן. אפשר כמובן ללכת על משהו חוויתי אבל לא דווקא אקסטרימי במיוחד. למשל רכיבה על סוסים, עדיף על קו החוף. או השכרת ג'יפ לנסיעת שטח. 

מסגרת מעוצבת לתמונה נהדרת

לכל אחד מאיתנו שמורים בטלפון אין ספור תצלומים ותמונות מכל מיני הזדמנויות. תמונות של הילדים, של ההורים, של נופים מטיולים ואירועים מרגשים בחיים. כדי להפתיע את אשתך תוכל לקנות עבורה מסגרת מיוחדת, לתמונה מיוחדת. פשוט מדפיסים את התמונה הרצויה בהגדלה, משבצים במסגרת ומתקבלת יופי של מתנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה