לא צריך פיה שתהפוך אותך להנדימן



תיקונים קטנים בבית גורמים לך סיפוק אדיר? את כל הזמן מדמיינת את עצמך על סולם עם דלי ומברשת צבע? כנראה שמסתתר בתוכך איזה הנדימן או הנדיוומן. אבל רגע לפני שאתם קופצים למטלה הבאה, כדאי שתדעו איך לבחור ציוד וכלים

pixabay

כל גבר ואישה עם קצת גישה יכולים להיות הנדימנים, במידה ויהיו להם את הכלים והחומרים הנכונים. בטווח הקצר, היתרון הוא תחושת סיפוק אדירה שאותה מרגישים בכל פעם שעושים לבד תיקון קטן בבית. בטווח הבינוני והארוך, המשמעות היא חיסכון עצום בהוצאות.

התנאי להתמודדות עם מטלות יום יומיות של תיקוני צבע, אינסטלציה או אפילו חשמל היא נגישות לארגז כלים מתאים. הבעיה היא שלא כולם נולדים עם ארגז כלים כזה ביד, אלא צריכים לבנות ולהרכיב אותו בצורה עצמאית.

אז מה עושים? הנה למשל כמה טיפים לרכישת חומרי בניין וכל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים בכוחות עצמכם:

 

  1. תנו עדיפות לחברה מוכרת

לא צריכים להיות מהנדסי בניין בשביל להבין שיש הבדל בין איכות המוצרים השונים שנמצאים בחנות. גם אם אין לכם שום ניסיון קודם בעבודות "עשה זאת בעצמך", בטח כבר הבנתם שכדאי לתת עדיפות לחברה מוכרת.

איך יודעים איזו חברה מוכרת יותר מאחרות? מכינים שיעורי בית. התחילו במנועי החיפוש באינטרנט, המשיכו בהמלצות של חברים ומשפחה ועברו להתייעצות עם בעלי מקצוע בחנות עצמה. אחרי שתכירו שמות של 2-3 חברות מובילות בתחום של ארגזי כלים וחומרי בניין, כבר יהיה לכם קל יותר למצוא את הציוד המתאים.

מבחינת מחיר, כדאי לזכור שלא תמיד הכי יקר הוא הכי טוב. למעשה, יש היום המון מבצעים על כלים מעולים של חברות מובילות ושווה להתעדכן לגביהם.

 

  1. התחילו עם ארגז כלים בסיסי

אף אחד לא נולד מקצוען וגם הטכנאים הכי מיומנים התחילו עם מטלות פשוטות. מבחינתכם כבעלי בתים או שוכרי דירות, המשמעות היא שיש את כל הלגיטימציה להתחיל עם ארגז כלים בסיסי בלבד. למזלכם, ארגזי כלים כאלה נמכרים כמעט בכל חנות לחומרי בניין וגם המחיר שלהם לא בשמיים.

ארגז כלים בסיסי כולל בתוכו את כל מה שאתם צריכים בשביל תיקונים שגרתיים. בשביל להפוך אותו למזוודת כלי עבודה, צריך לוודא שהתוכן שלו כולל מהדקי שולחן, סרט מדידה, פטיש, מסור, צבת לחיצה, סרט דבק שחור, מספריים וסכין יפני.

מרגישים בטוחים יותר? הגיע הזמן לשדרג את הארגז הבסיסי ולהוסיף לו עוד ציוד. כאן הדגש הוא על כל מה שקשור להברגות וקידוחים: החל ממברגים סטנדרטיים, דרך מברגי טסטר של 100-250V ועד ראצ'ט, מפתחות אלן ובוקסות.

 

  1. קראו את הוראות השימוש

אולי כבר בתור ילדים עזרתם להורים שלכם לבצע את מטלות הבית, אבל זה לא אומר שאתם יודעים להתמודד עם מערכת חשמל והארקה או עם צנרת מים ואינסטלציה. בשביל למנוע נזקים בלתי הפיכים שיגרמו לכם גם הוצאות כספיות מיותרות, עליכם לקרוא היטב את הוראות השימוש ולהציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות.

כבר בשלב בחירת הציוד אתם יכולים לדעת עד כמה הוא בטיחותי ולאיזה משימות הוא מתאים. הוראות השימוש אמורות להופיע בצורה מפורטת על גבי האריזה של המוצר, מה גם שאפשר להתייעץ עם בעלי מקצוע ולשמוע המלצות בהתאמה אישית.

בהמשך, כל שיישאר לכם הוא לנסות את הציוד במקום שלא נראה לעין. אם התוצאות יהיו טובות, תוכלו לבצע את שאר מטלות תחזוקת הבית גם בסלון, בחדרי השינה ובמקומות נוספים.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה