לא רואה במשקפיים: משקפי השמש הטרנדים לקיץ 2020



כולנו מודעים לנזקי השמש, במיוחד במדינה חמה ושטופת שמש כמו ישראל. אין מדובר על אופנה בלבד, כי אם על הגנה על העור וכמובן על העיניים שלנו. היום, כבר ניתן למצוא מגוון עצום של משקפי שמש אופנתיים, אשר יתאימו לכל אחד ואחת, על פי מבנה הפנים והטעם האישי. לפני שנים רבות, משקפי שמש היו מנת חלקם של שחקני קולנוע, אשר היו מעוניינים להגן על עיניהם מפני האורות החזקים באולפני הצילום. היום משקפי שמש הם אקססורי משלים להופעה החיצונית שלנו וההיצע הוא רחב. אפשר למצוא מסגרות עשויות פלסטיק ברזל, שילוב של שניהם וכדומה

יחצ

יש לבחור את מסנני ה-UV {אולטרה סגול}, כאשר מדובר על סינון קרינה גבוה. קרינה אולטרה סגולית, הינה קרינה אשר נפלטת מהשמש והיא בטווח של הגל הקצר ביותר. בקרינה זו, נאגרת אנרגיה גבוהה שחלקה נחסמת באמצעות שכבת האוזון באטמוספרה, אך חלקה האחר, אכן מגיעה אלינו יכולה לפגוע בחלקי הגוף החשופים אליה, כאשר החלק הרגיש ביותר לשמש הם כמובן העיניים שלנו. כל רופא עיניים יאמר לכם, כי עם עיניים לא משחקים ויש למנוע נזק ככל שניתן ולכן, כאשר יוצאים החוצה מן הבית, יש להרכיב משקפי שמש איכותיים שיגנו על עיננו.

 

משקפי שמש – גם אופנתיים וגם מגנים על בריאותנו

 

אנו רואים, כי משקפי שמש לנשים הם חלק בלתי נפרד ממוצרי האקססוריז של כל אישה ואישה. אין אישה שאין לה כמה זוגות של משקפי שמש, כאשר נשים רבות בוחרות אותם בקפידה, כאשר הן שמות דגש על סינון קרינת UV גבוה. יש לציין, כי קרינה אולטרה סגולית גבוהה, גורמת לזירוז של קטרקט, ניוונים ברשתית העין ואפילו לסרטן העור והעפעפיים. זו הסיבה, כי העדשות של משקפי השמש, חייבים להיות בעלי תקן של 400UV, אשר מגן עלינו מאותה קרינה מזיקה. משקפי שמש, ללא תקן זה, הם אסורים למכירה. ישנן נשים הסבורות כי עדשות כהות במשקפי השמש, אמנם חוסמות את אור השמש והתחושה במשקפי שמש כהים הינה למעשה נוחה, אבל כאשר אין סינון של 400 UV, הקרינה כן תחדור ותגרום לנזק בריאותי רב לעיניים.

 

תוכלו למצוא מחירים אטרקטיביים של משקפי שמש תקניים, בעלי סינון קרינה מתאים על פי התקן. גם בחנויות של אופטומטריסטים , חנויות של רשתות ידועות המשווקות משקפי שמש איכותיים, תוכלו למצוא את מבוקשכם. העניין הוא, לא לשחק עם העיניים ולרכוש משקפי שמש זולים שהמחיר עליהן, יהיה הרבה יותר יקר מאוחר יותר.

 

אלמנטים מיוחדים במשקפי שמש אופנתיים לנשים

 

ישנם אלמנטים שונים שניתן למצוא במשקפי שמש גם לגברים וגם לנשים, כמו גשרים ממתכת הנמצאים בחלק העליון של משקפי השמש, שרשראות, הדפסה על מסגרות פלסטיק של משקפי השמש ועוד. טרנד זה, נקרא "קולור בלוק". מדובר על לוק אופנתי. הדגם הפופולרי של משקפי שמש המיועדים לנשים, הוא דגם אוברסייז , היות ומדובר על משקפי שמש גדולים, אשר מכסים חלק נכבד מאזור הפנים ומקטין את הבזק האור מהשמש. על מנת לרכוש משקפי שמש אופנתיים לנשים מומלץ למצוא את החברות המובילות בתחום. לכולנו מגיע להתפנק במשקפי שמש, מהמותגים שאנו אוהבים ולכן, חברת ERROCA, מציעה את משקפי השמש האיכותיים ביותר ממיטב המותגים בעולם. זוהי הרשת  המובילה בישראל, הקיימת מזה 21 שנה והיא בעלת סניפים רבים ברחבי הארץ.

 

תוכלו למצוא את הדגמים הטרנדיים ביותר, אך מצד שני, להיות בטוחות, כי מדובר על משקפי שמש בעלי מסנן קרינה גבוה ועל פי תו תקן ישראלי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה