לא רק לעור יבש: שמנים לטיפוח עור הפנים



כחלק מתהליך ההתבגרות וההזדקנות של עור הפנים שלנו, הוא מאבד עם השנים מן הלחות והגמישות הטבעית, מפחית בצורה ניכרת את ייצור הקולגן והאלסטין, מה שמביא להיווצרות של שקעים ולהופעה של קמטוטים וקמטים המעניקים לפנים מראה מבוגר ונפול.

קרדיט תמונה FREEPIK

הטיפול המוכר בפגעי הזמן הנחרצים בצורה מהותית בעור הפנים הוא הזרקות של בוטוקס וחומרי מילוי, אלא שניתן להקדים תרופה למכה ולשמר עור פנים צעיר, גמיש ומלא ברק גם באמצעות טיפול ביתי שמרני יותר, ללא צורך בהזרקת חומרים יקרים. תופעת הזדקנות העור ראשיתה באובדן הלחות הטבעית של העור ובהתייבשות שלו היא תופעה שניתן לטפל בה באמצעות הזנת העור בשמנים בריאים, שיעשירו אותו בלחות וישמרו את המוצקות הטבעית והמראה הצעיר.

בהזנת העור באמצעות שמנים חשוב לבחור בשמנים עשירים בנוגדנים וברכיבים פעילים דוגמת חומצות שומן, ויטמינים ומינרליים, שייספגו בעור לטווח הארוך ולא יוותרו על חלקו החיצוני ויותירו תחושת שמנוניות לא נעימה. בין השמנים המתאימים לטובת העניין, כדאי לציין בעיקר את אלו:

  • שמן נבט חיטה - שמן נבט חיטה מכיל כמויות גבוהות במיוחד של ויטמין A וויטמין E, נוגד חמצון ויוצר שכבת הגנה על העור מפני מפגעים חיצוניים. מתאים לכל סוגי העור, נספג בקלות בעור ומביא לתוצאות אנטי אייג'ינג מעולות.

 

  • שמן זית - רבות דובר על הסגולות והתכונות המרפאות של שמן זית וגם בעולם תעשיית היופי זכה שמן הזית למקום של כבוד, בזכות תועלותיו הרבות. שמן זית עשר בחומצות שומן, במינרליים ובוויטמינים E ו-A, מסייע בהפחתת אדמומיות, בעיכוב התפתחות של כתמי פיגמנטציה ומעניק לעור גוון אחיד, בריא ומלא ברק וגמישות טבעית. חשוב להשתמש בשמן זית טבעי שלא עבר חמצון או חימום.

 

  • שמן חוחובה - בין המוצרים המובילים בעולם תכשירי הטיפוח לפנים ועיכוב תהליכי הזדקנות. שמן מרוכז במיוחד ועשיר בוויטמין C, מתאים לשימוש יום יומי לטיפוח העור, נספג במהירות, מטשטש ומחליק קמטוטים קלים סביב העיניים ובאזור הפה, ומעל הכל מסייע במיצוק העור ובהגברת האלסטיות שלו.

שמנים טבעיים אלו ואחרים מגיעים לרוב כמוצרים למטבח ולבישול, ובמקרים רבים עוברים תהליכי חמצון וחימום שמעקרים את היתרונות הטבעיים שלהם. במטרה לעשות שימוש בשמנים בתצורתם הטבעית ואף למצות את היתרונות הקיימים במבחר שמנים טבעיים ובהתאמה לכל סוגי עור הפנים, עוד ועוד חברות בתחום הביוטי והקוסמטיקה פונות בשנים האחרונות לנישה זו וכך נולד בין היתר גם שמן נוקס NUXE שמן פלא אייקוני שנחשב כיום לאחד ממוצרי הטיפוח המבוקשים והנמכרים בעולם.

נוקס  היא חברת ענק המתמחה בקוסמטולוגיה ומשווקת כאמור סדרה של שמנים לעור הפנים על בסיס צמחי, בריכוז גבוה של חומרים פעילים ויעילות מוכחת מחקרית. החברה  עוסקת במיצוי היתרונות הטבעיים של צמחים שונים ורוקחת אותם במעבדות החברה לכדי תמציות אפקטיביות, בטוחות ומובילות בתעשיית הקוסמטיקה העולמית. בין מגוון מוצרי המותג ניתן למצוא שמנים המשלבים בין מספר ניחוחות ובהתאמה לכל סוגי העור – לחצו כאן לצפייה בקטלוג השמנים >>

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה