להטעין את הטלפון במהלך הנסיעה



אז מה אתם אוהבים לעשות במהלך הנסיעה? לשמוע מוזיקה? לדבר עם חבר קרוב? או שאתם פשוט נהנים מהשקט שלכם ברכב? הנסיעה ברכב דורשת מאתנו להיות מרוכזים, כך שנוכל לנהוג בבטחה ובזהירות. ובכל זאת, יש משהו שאנו אכן יכולים לעשות במהלך הנסיעה, והוא טעינת הטלפון. הטלפון הסלולרי שלנו הפך למשמעותי מאוד עבורנו, אך למרבה הצער הסוללה שלו נגמרת במהירות. כדי שנוכל לנצל את הזמן של הנהיגה ולצאת מהרכב כשסוללת הטלפון שלנו טעונה קצת יותר. בדיוק בשביל זה כל נהג צריך שיהיה לו ברכב מטען נייד לרכב חשמלי. כן, כן. הרכב החשמלי נכנס לא מזמן אל השוק, אבל הוא כאן כדי להישאר. ולכן, חשוב למצוא את המוצרים המותאמים אליו.

קרדיט תמונה FREEPIK

מטען נייד לרכב חשמלי בדגם מיוחד

כאשר רוצים לנצל את זמן הנסיעה וליהנות מסוללה מלאה של הטלפון, כדאי לרכוש מטען נייד לרכב חשמלי. מטען זה שימושי מאוד וכולל כמה יתרונות משמעותיים:

  • ניתן לחבר לכל שקע – אף על פי שמדובר במטען אשר מיועד מלכתחילה לרכב, ניתן לחבר אותו לכל שקע בבית.
  • שימוש בטיחותי – זרם החשמל של המטען מוגבל לזה של 10A, ולכן הוא בטוח לשימוש בבית וגם ברכב.
  • מתריע על תקלות – למטען לרכב יש מערכת חיווי והוא יכול להתריע על תקלות.
  • מתאים לכל סוגי הרכב – לא משנה איזה רכב יש לכם, מטען נייד לרכב  חשמלי מתאים לכל הסוגים.
  • מתאים לכל התנאים – המטען החשמלי מותאם לתנאים השוררים ברכב. הוא מוגן מפני מים וגם עמיד בתנאי לחץ.

איך בוחרים כבל טעינה לרכב חשמלי?

ראינו את היתרונות שיש למטען הנייד ברכב, וכעת חשוב לבחון כיצד לבחור כבל טעינה לרכב חשמלי, כבל נוח ומתאים לשימוש. ישנם כמה דברים שיש להביא בחשבון כשמדובר בבחירת כבל טעינה. ראשית, מכיוון שאנו עוסקים כאן במערכת חשמל ורכב, יש צורך לבדוק שהכבל עומד בכל התקנים ההכרחיים לייצור. כדאי לברר על החברה המספקת לכם את הכבל ולראות אם אילו סוגי כבלים היא מציעה, כמה זמן היא פועלת בתחום ומהו הניסיון שהיא צברה בשוק. שנית, כדאי לראות אם זרם החשמל של המטען מוגבל, על מנת לוודא שהמטען בטיחותי. כמו כן, כדאי לבדוק את המחירים הממוצעים בשוק של המטענים החשמליים ולמצוא את המטען האחד שיתאים לכם יותר מכל במחיר הנוח לכם. כמובן, לא מומלץ להתפשר על מטען זול ובלתי איכותי, אלא לרכוש מטען איכותי גם אם הוא עולה מעט יותר מהמצופה. נוסף על כך, מומלץ לוודא שהשקע של כבל הטעינה מתאים לא רק לטעינה בתוך הרכב, אלא גם לטעינה בכל מקום בבית או בעבודה. ככל שלכבל הטעינה יהיו שימושים רבים יותר, כן ההשקעה בו תהיה משתלמת יותר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה