להיות שלמים עם המראה: השתלות שיער גברים



עד לפני זמן לא רק קיבלו הגברים את עניין ההתקרחות שלהם כחלק מהחיים. חלקם השלימו עם זה יותר ואחרים הרבה פחות, עד כדי כך שישנם גברים שאף החליטו לחבוש פאות כדי להסתיר את הקרחת שלהם. למרבה המזל, מאז טכנולוגיית השלות שיער גברים הלכה והתפתחה והיום ניתן ליהנות מפירותיה של טכנולוגיה זו, להשתיל שיער ולקבל את התוצאות הרצויות

freepik

התקרחות בגברים – מדוע זה קורה?

קיימות כמה סיבות להתקרחות הגברית. הנפוצה שבהן היא התקרחות מסיבה גנטית. אם הסב או האב החלו להקריח בגילאים מוקדמים, סביר להניח שגם הבן יקריח. הנטייה הגנטית קשורה להורמון DHT. רגישות להורמון זה עלולה להגביר את ההתקרחות. סיבה נוספת להתקרחות היא תזונה לקויה. ולא מדובר בהכרח במחסור במזון. בחברת השפע שלנו אנו נוטים שלא לשמור על תזונה נכונה ולאכול מזונות מזיקים ובלתי בריאים. התזונה הלקויה היא שעלולה להוביל בסופו של דבר להתקרחות. כמו כן, כשל במערכת החיסון עלול להוביל להתקרחות אזורית. התקרחות זו עשויה להופיע במספר מקומות בגוף, ולא רק על גבי הקרקפת.

הפתרון: השתלת שיער בשיטת FUE

היום הפתרון היעיל ביותר הוא השתלות שיער גברים. קיימות שיטות שונות להשתלת שיער, כאשר הנפוצה שבהן היא FUE. מדובר באחת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות נכון לעכשיו, והיתרון הבולט שלה הוא שהיא אינה משאירה צלקות לאחר ההשתלה. במסגרת השיטה הזו מלקטים את השיער מאזור התורם, על מנת להשתיל אותו באזורים שבהם חסר שיער. כדי להשתיל את השיער, המנתח משתמש בהרדמת אלחוש מקומית.

שיטה מתקדמת זו מתאימה יותר לגברים המעדיפים להסתפר תספורת קצרה, מטופלים המעדיפים השתלת שיער מהירה ופולשנית הרבה פחות עם תקופת החלמה מהירה, וכן עבור ספורטאים וגברים המנהלים אורח חיים בריא.

רוצים לבצע השתלת שיער FUE? ישנם כמה דברים שכדאי לדעת

כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר להשתלת שיער במסגרת השיטה העדכנית, כדאי לזכור את הדברים הבאים:

  • כ-10 ימים לפני ההשתלה, אסור לצרוך תוספי תזונה כמו ויטמין E או אספירין, שכן האספירין מחליש את תפקודן של טסיות הדם ופוגע בקרישה.
  • כ-3 ימים לפני מועד ההשתלה, חשוב להימנע משתיית משקאות חריפים ולצמצם את חשיפת השיער לקרני השמש.
  • כשבוע לפני ביצוע ההשתלה חשוב להימנע מעישון, שכן הוא מונע תהליך טוב ובריא של ההחלמה.
  • צריכת ויטמין C בכמויות מבוקרות בסמוך למועד הניתוח יכולה לסייע לכם להחלים.

אצל מי מבצעים השתלת שיער?

היות שמדובר בפעולות כירורגיות, השתלות שיער גברים צריכות להתבצע אצל מנתח מקצועי ומנוסה. במיומנותו של המנתח תלוי לא רק המראה החיצוני שלכם, אלא גם בריאותכם. לפיכך, לפני שאתם בוחרים את המקום שבו תבצעו את ההשתלה, חשוב לברר פרטים על המנתח, המרכז להשתלת שיער, לבחון את תיק העבודות וההצלחות ולחפש המלצות על המקום. בקיצור, כדאי לנקוט בכל הצעדים על מנת למצוא את המנתח הנכון עבורכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה