להיכנס לכושר בכל מקום עם משקולות יד



הקיץ המעייף עוד רגע מאחורינו, ומזג האוויר מתקרר. זה בדיוק הזמן להתחיל להיכנס לכושר ולעבור לאורח חיים בריא ופעיל. העניין הוא שלא כולם רוצים ללכת לחדר כושר, וזה מובן ברור! אפשר להתאמן גם בבית בעזרת ציוד מתאים. בין היתר, משקולות יד במגוון משקלים יעזרו לכם להתחזק ולפתח את השרירים, להתחטב ולבצע מגוון רחב של תרגילים מצוינים

יחצ

היתרון הגדול ביותר של משקולות אלו טמון בעובדה שאפשר להתאמן בעזרתן בכל מקום; בבית, בפארק, אפילו בעבודה ברגעים של שקט ושלווה.

איך מתאמנים עם משקולות יד בצורה יעילה?

כשמתחילים להתאמן, יותר מכמות האימונים בשבוע ומספר הסטים שתחזרו עליהם, חשוב לבצע את התרגילים בצורה נכונה לגוף ובהקשבה לעצמנו. גם כשמדובר באימונים בעזרת משקולות יד ובעיקר במשקלים גבוהים יותר, חשוב לשים לב היטב לטווח התנועה, מספר החזרות, המנח ועוד. הנה כמה כללי ברזל לאימונים נכונים עם משקולות:

  • איך בוחרים את המשקולות הנכונות – כשמתחילים להתאמן בדרך כלל מגיעים עם המון מוטיבציה ורצון, ומעמיסים כבר באימונים הראשונים משקלים גבוהים מידי שעלולים להזיק לנו יותר מאשר להועיל. יש להתחיל בקטן, להרגיל את הגוף לעומס מסוים (שייתכן ואתגר אותנו במעט בהתחלה) ורק אז להתחיל לעלות במשקלים. האימונים חייבים להיות מבוקרים ויעילים.
  • זמן אימון – גם להתאמן בכל יום במשך שעות זה לא יעיל, כל מה שתשיגו יהיה שרירים תפוסים ועייפות. התאמנו בהתחלה כחצי שעה כמה פעמים בשבוע, ולאט לאט הגבירו את הקצב ואת זמן האימון. אתם תשימו לב במהירות שבכל אימון אתם חזקים יותר ומסוגלים למשוך את זמן האימון, להאריך את הסטים ואפילו להעלות את המשקל.
  • תתמידו – הטיפ החשוב ביותר כשזה נוגע לכושר, הוא התמדה. אם ברצונכם לראות תוצאות ולשמור על השרירים חזקים ויעילים, יש להתמיד באימונים. יום אחד של אימונים הוא נפלא, אך אם תזניחו משקולות יד בפינת החדר במשך שבוע שלם לאחר מכן ייתכן מאוד שבאימון הבא, יהיה לכם קשה יותר ותרגישו שאתם חוזרים אחורה באימונים שלכם.

איפה קונים משקולות איכותיות?

משקולות יד ניתן להשיג בחנויות לציוד ספורט, כמובן. עם זאת, ישנם בתי עסק בהם מוצע מגוון רחב של מוצרים ובין היתר גם משקולות שאינן איכותיות. בין אם ברצונכם להתחיל להתאמן בבית או שבדיוק סיימתם לימודים בוינגייט וברצונכם לפתוח את מכון הכושר שלכם, יש לשאוף להצטייד במשקולות הטובות ביותר שתוכלו למצוא על מנת ליצור שגרת אימונים איכותית ויעילה עבורכם או עבור המתאמנים שלכם.

חפשו אחר המלצות וביקורות אודות ספקים פופולאריים בתחום, ואל תשכחו להגיע בעצמכם לבית העסק בכדי לבחון את המשקולות, להבין מהם המשקלים העדיפים עבורכם ובחרו את המשקולות הטובות ביותר שתוכלו למצוא. כמובן לעל לכל כשזה מגיע לכושר, אל תשכחו גם ליהנות מהתהליך!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה