להיפטר מהשיער במקום הנכון: כך תבחרו מכון להסרת שיער בלייזר



אז אפשר להריח כבר את סוף החורף, לזמזם לעצמנו "איך יודעים שבא אביב..", וכפטריות אחרי הגשם – צצות להן הפרסומות להסרת שיער בלייזר: "50% הנחה ל-50 הפונים הראשונים!", "1,000 ₪ מתנה להסרת שיער מכל חלקי הגוף!", "חלקה עד הקיץ – וב-30% הנחה!", ועוד ועוד..

קרדיט צילום: שאטרסטוק

עם הזמן גדל מספרם של מכוני הסרת השיער בארץ, וגם מספרן של הקוסמטיקאיות המציעות את המכשיר הביתי שלהן להסרת שיער בלייזר. מכוני הסרת שיער בלייזר מבינים את הפוטנציאל של התקופה הנוכחית וממהרים לנסות ולתפוס בחכה את כל הצעירים שלחוצים על ההופעה לקיץ הקרוב. הבעיה היא, שלא כל לקוח מודע להשלכות של טיפול לא מתאים בהסרת שיער בלייזר, לעבודה לא מקצועית מספיק או לחוסר ניסיון של איש הצוות שמטפל בו. במקרים כאלה, יכול להיות שהטיפול יביא דווקא תוצאות טובות, אך הסטטיסטיקה מוכיחה שמכוני הסרת שיער בלייזר רבים מבטיחים למטופליהם הרים וגבעות במילים כמו "הסרת שיער לצמיתות", כשבסופו של דבר מטופלים מאוכזבים מסיימים טיפול עם קצב צמיחה שהשתנה לטובה רק במעט, תופעות לוואי לא נעימות ובמקרים קשים של חוסר מקצועיות או מכשור לא מתאים – כוויות או נזקי עור אחרים.

אז מהם הפרמטרים לבחירת מכון להסרת שיער בלייזר – שגם יעניק לכם חוויה טובה וגם טיפול מקצועי ואמין? יצאנו לבדוק.

הטכנולוגיה

מהם המכשירים שבהם נעשה שימוש במכון? קיים כיום מגוון רחב של מכשירים מיצרנים שונות בתחום. מומלץ לבדוק ברשת אודות המכשירים השונים יחד עם ביקורות וחוויות טיפול של מטופלים לשעבר באותם המכשירים. בדקו שמכון הלייזר שאותו אתם בוחרים עושה שימוש בטכנולוגיה אמינה ומוכחת, המאושרת על ידי משרד הבריאות ולפי תו התקן המחמיר.

עם התפתחות התחום התקדמה גם הטכנולוגיה בעניין זה ומכשירים חדישים יותר מציעים תוצאות טובות יותר, יחד עם מינימום של תופעות לוואי או סיכונים. המכשירים מבית ALMA, לדוגמא, נחשבים ליעילים מאוד ובטוחים מאוד, ונמצאים בשימוש במכוני לייזר מתקדמים. בין מכשירי היצרן: מכשיר ה"סופרנו" הפועל בטווח אורך גל אידיאלי עם תוצאות טובות במינימום כאב, ומכשיר ה"סופרנו טיטניום" הפועל בעומקים שונים של העור ומתאים לגווני עור שונים.

המקצועיות

האם מדובר במכון חדש יחסית או עם מטפלים בעלי ניסיון דל? האם הצוות המטפל מורכב מבעלי השכלה רפואית מוכחת? האם יש רופא במכון? כל השאלות האלו חשובות על מנת להבין את רמת המקצועיות שבה נוקט המכון בטיפולים. מטפלים חסרי ההשכלה וההכשרה הנדרשת לעבודה עם המכשור המתאים יכולים לגרום לתוצאות לא משביעות רצון במקרה הטוב, או לנזקים במקרה הפחות טוב.

בדקו ברשת על מכונים מומלצים להסרת שיער בלייזר, התייעצו עם חברים או מכרים שעברו טיפול הסרת שיער בלייזר באחד מהמכונים וחפשו ברשת ביקורות ורמות שביעות רצון ממטופלים לשעבר. טיפול הסרת שיער בלייזר נמשך בדרך כלל על פני מספר חודשים ועשוי לתת תוצאות טובות לטווח ארוך. בטיפול מסוג כזה, חשוב להיות בידיים הטובות ביותר שניתן.

חווית טיפול

בחיפוש אחר מכון להסרת שיער בלייזר, לא רבים שמים דגש על החוויה האנושית, וחבל. ההרגשה שאתה בידיים טובות – עם צוות מטפלים אדיבים וקשובים, עם עובדי משרד מסבירי פנים ואיש מקצוע שזמין לשאלות שלך היא א'-ב' בחוויית טיפול טובה, ומהיחסים האנושיים אפשר להסיק בדרך כלל גם על המקצועיות: אנשי מקצוע אמינים יהיו לעזרתך בעת הצורך, יקחו אחריות אם משהו לא ילך כמו שצריך ויביאו לך את כל המידע הדרוש ללא הסתרה או חצאי-אמת.

בסופו של דבר, הסרת שיער בלייזר היא לא טיפול חד פעמי, ועם אותו הצוות (או המטפל) תצטרך להיפגש לפחות ארבע פעמים במהלך טיפול שלם. כדאי לבחור במקום שמעניק לך תחושה טובה ובחרת אנשים כזו. אין תחליף לאנושיות.

קרוב

כמובן שניתן לקחת טיפול גם במרחק של שעה נסיעה, ואם אין אופציה טובה אחרת – אנחנו אפילו ממליצים על זה. אבל אם כל האופציות נראות טובות במידה שווה – מומלץ לחפש את המקום הקרוב לבית. – תופעות לוואי לא נעימות אחרי הטיפול? אתה יכול לגשת בקלות למכון. צורך להגיש ניירת או להסדיר תשלומים? אין צורך לנסוע רחוק.

היתרון של רשת בפריסה ארצית רחבה הוא שגוברים הסיכויים למצוא את המכון במיקום הנגיש ביותר אליך, לרוב בקניונים או במרכזי הערים.

לסיכום, חפשו, בדקו והתייעצו. אין תחליף לידיעה שאתם בידיים טובות לאורך חודשי הטיפול. ואם אתם מתכוננים לקיץ -  בישראל הוא בדרך כלל לא מתעכב.. תתחילו את שיעורי הבית שלכם כבר מעכשיו. בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה