להסתלבט בגינה עם פופים מעוצבים



על האש ביום העצמאות, מסיבה לוהטת עם חברים, יום הולדת לילד והכי חשוב: סתלבט מושלם של אחר הצהריים בגינה שלכם – בכל הרגעים היפים האלה, פופים מעוצבים נמצאים אתכם עד הסוף. פופים בצבעי כחול, סגול, צהוב, ירוק, אדום או כתום משדרגים את הגינה באופן משמעותי, ובזכותם אתם נהנים מסתלבט של כוס קפה, סיגריה ועיתון

יחצ

כל הסיבות להחליף את הריהוט בגינה לפופים מגניבים

עדיין יושבים על כיסאות פלסטיק בגינה הביתית שלכם? חרקי גינה אכלו לכם את כיסאות העץ שהצבתם בחוץ? הגיע הזמן להתקדם ולהכניס לגינה שלכם פופים מדליקים ומעוצבים. קבלו את כל הסיבות לקנות פופים לגינה הפרטית שלכם:

  • נוחות – וזוהי הסיבה המרכזית לרכישת פוף: צריך שיהיה לכם נוח. הפוף הרך בעל המשענת לגב מספק לכם את הסתלבט המושלם. כי כשנוח לכם, אתם יכולים לעשות בפעילות האהובה עליכם כמו קריאת ספר, שינה או משחק בטלפון.
  • עיצוב – הפופים לא רק נוחים, אלא גם יפים. פופים צבעוניים משדרגים את הגינה והופכים אותה לעליזה וידידותית יותר.
  • משתלב יפה עם שטיח – השטיח הוא אביזר בלתי נפרד מהגינה, וזה מובן מאליו. ואם יש פריט שמשתלב אתו יפה הוא הפוף. כדי ליצור את אווירת הסתלבט המתאימה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפרוש את השטיח ולהניח עליו את הפופים.
  • משחק לילדים – הפופים הם לא רק פינות ישיבה, אלא גם משחק ג'ימבורי נהדר עבור הילדים. כמובן, המשחק צריך להיות בגבול הטעם הטוב, כדי לא להרוס את הפופים.

לתחזק פוף

הפופים מביאים לנו כל כך הרבה שמחה, ולכן הדבר הנכון לעשות הוא לבדוק איך מתחזקים אותם. דבר ראשון, את הפופים המיועדים לגינה מומלץ לשמור בצל, שכן קרני שמש ישירות עלולות לפגוע בבד שלהם. ואם כבר מדברים על הבד, לפני שקונים פופים, חשוב לברר מאיזה בד הם עשויים, כדי שתוכלו לדעת כיצד לנקות אותו. ולבסוף, פופים נוטים לאבד מעט מן הנפח שלהם בעקבות שימוש רב, ולכן הם זקוקים מדי פעם לחומרי מילוי – גרגירי קלקר מיוחדים עבור פופים, במטרה להחזיר להם את הנפח הרצוי. מומלץ לקנות גרגירי קלקר איכותיים המיועדים לפופים בלבד, ולא למטרות אחרות.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה