להרגיש טוב בעולם המודרני: טיפול מרחוק



לקבל טיפול, תמיכה ועזרה מאדם אחר הוא אחת המתנות האנושיות הגדולות ביותר שאנו יכולים להעניק לעצמנו או לאהובים עלינו. כיום הטכנולוגיה הזמינה לכולם מאפשרת לנו להגיע לטיפול גם מבלי להגיע אליו פיסית, או במילים אחרות, אנחנו יכולים למנף את הטכנולוגיה בכדי לקבל טיפול מרחוק, מבלי לצאת מדלת אמותינו, וליהנות מכל התמיכה והשינוי שאנו מחפשים ליזום בחיינו עם מטפל מהמרחקים.

 קרדיט תמונה PIXABAY

נכון, טיפולים כמו דיקור סיני, עיסוי רקמות עמוק, שיאצו או רפלקסולוגיה לא תוכלו לקבל מרחוק (עדיין), אך טיפולים רגשיים ותמיכה נפשית, הם דוגמא מצוינת לסוגי טיפולים שאפשר לבצע מן המרחקים, מבלי לפגום באיכות השירות שאתם מקבלים, וזאת לצד ההנאה מיתרונות רבים ומגוונים שטיפול מסוג זה מאפשר לכם.

יתרונות הטיפול מרחוק:

  1. נוחות – אם נוח לכם בבית שלכם, אז למה לצאת לטיפול כשהטיפול יכול להגיע אליכם? טיפול מרחוק מאפשר לכם ליהנות ממרחב מוכר ובטוח, המרחב הביתי, מה שמאפשר למטופלים רבים לעבור פריצת דרך גדולה שנתמכת על ידי תחושת הביטחון שהסביבה המוכרת מעניקה, לעומת סביבת חדר הטיפולים, סביבה אותה פוגשים רק מעת לעת, לא חשים בה את אותו הביטחון כפי שחשים בבית.
  2. מחיר – לעיתים הטיפול מרחוק מאפשר לכם כמטופלים ליהנות ממחיר מוזל מעט, במידת האפשר. דבר זה מתאפשר לרוב במקרים הללו בהם המטפל או המטפלת לא זקוקים לקליניקה, ויכולים להעניק לכם את הסביבה הטיפולית התומכת כבר מביתם שלהם, מה שאומר שהם חוסכים את הוצאות הקליניקה ויכולים לאפשר הנחה קלה על התשלום הרגיל.
  3. חו"ל – ישראלים רבים עוברים לגור בחו"ל לתקופות קצרות וממושכות כאחד. רילוקיישן בעבודה, שליחות מטעם המדינה, מעבר לצורך לימודים בחו"ל, או פשוט מעבר לצורך שינוי בחיים, כל אלו עלולים ליצור מתח ולעורר קשיים מכל מיני סוגים. בין אם מדובר במפגש לגמרי חדש ובין אם מדובר בהמשך עבודה עם מטפל ישראלי שכבר צעדתם עימו כברת דרך, היכולת לקבל תמיכה וליווי בשפת האם שלכם ומרחוק היא יתרון אדיר שמתאפשר בזכות הטכנולוגיה.

טיפול מרחוק – ואולי גם מקרוב

הטיפול מרחוק מגיע עם רשימת יתרונות מרשימה למדי, מה שעלול לעורר בחלקינו את השאלה מדוע בכלל לטרוח לצאת מהבית לטיפול פרונטאלי. והנה, עדיין אנשים רבים מעדיפים לקבל טיפולים פרונטאליים במפגש אישי פנים מול פנים עם המטפל או המטפלת.

מי שממש חשוב לו דווקא לצאת מהסביבה הטבעית שלו, לא להיות בבית במהלך הטיפול ולייצר הפרדה ברורה וחד משמעית בין מרחב המגורים למרחב הטיפול כמובן שקבלת טיפול מרחוק עלולה להיות לו אתגר. והנה, מדובר גם, אם תרצו, ודרך פרספקטיבה חדשה, בהזדמנות לרענן את מערך האמונות המגבילות שלכם, ולבחור דווקא כן להתנסות בטיפול מרחוק, ולו לשם המפגש עם החששות וההגבלות הפנימיות שחוסמות אתכם מלהתפתח ולשגשג עוד יותר בחיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה