להתחיל את פרק ב' עם שמלת כלה חדשה



החיים יפים וצריך להעריך כל רגע שבו אנו בריאים, אוהבים, ואהובים. ובכל זאת, אם נודה באמת, החיים הם לא תמיד פיקניק ובמיוחד שהציפיות שלנו והמציאות שלנו לא עולים בקנה אחד, דבר שלצערנו, לפעמים קורה גם בסיפורי אהבה. יחד עם זאת, אנו חיים בעולם המודרני, בחברה שאוהבת לטרוף את החיים ולא מוכנה לוותר על האושר כל כך בקלות. ולכן, כשאהבה אחת נגמרת, ואפילו כשחשבנו שהיא לנצח (ויש לנו אלבום חתונה שיוכיח את זה), צריך ללחוש "תודה" ולהמשיך אל הפרק הבא של חיינו. מדוע? כי מבלי שנשים לב האהבה תדפוק על דלתנו בשנית.

קרדיט תמונה FREEPIK

שמלת כלה לפרק ב'

תודו שיש משהו מאוד מרגש בחתונות של "פרק ב". בין אם מדובר בשלב מתקדם יותר בחיים, או עדיין בשלב יחסית מוקדם, ובין או מדובר בחיבור של שני הורים לילדים שיוצרים משפחה חדשה ומורחבת, חתונה שנייה מראה לכולם שהחיים חזקים מהכול, ובמיוחד האהבה. לכן, זה מאוד חשוב לחגוג ולהתחדש בשמלת כלה חדשה שמייצגת התחלה חדשה של חיים טובים יותר ומאושרים יותר. שמלות כלה מספרות סיפור, וזאת הסיבה שלכל אחת יש שמלת כלה שונה שמספרת את הסיפור שלה. עיצוב שמלת כלה הוא תמיד תהליך אישי של הכלה, כאשר מעצבת שמלות כלה פועלת כדי לעצב לה את "הסיפור האישי שלה". פרק ב' יכול להתחיל בכל שלב בחיים וחשוב להבין שלכל כלה ובכל שלב, בכל גיל, ובכל פרק חדש, מגיע להרגיש שהיא הכלה היפה ביותר.

החוויה של עיצוב שמלת כלה

התהליך של עיצוב שמלת כלה הוא תהליך מרגש, וחלק מהחוויה הנשית של הכלה. מעבר לכך שמדובר במדידות, התאמות, בחירת בדים, בחירת עיצוב, התאמת סילואט ועוד, מדובר גם בתהליך נעים ומפנק בסטודיו של מעצבת שמלות הכלה, שבו הכלה לעתיד מקבלת יחס מלכותי ומחבק.  בעוד שיש אנשים שחושבים שבנישואין שניים (או יותר), אפשר לוותר על התהליך מתוך מחשבות ציניות שנובעת ממטעני עבר, צריך להבין כי אין שום סיבה לוותר על שום חוויה, ואף יש לחגוג את היופי של החיים ואת היכולת שלנו לאהוב ולהתאהב יותר מפעם אחת בחיים.

מעצבת שמלות הכלה שיר גינדי

מעצבת שמלות הכלה שיר גינדי היא אחת מהמעצבות המובילות בארץ, כאשר הליבה שלה היא לעצב לכל כלה את השמלה האישית שמספרת את סיפורה, תוך התאמת העיצובים לגזרות נשיות שונות, בכל גיל ובכל שלב של חייהן.  שיר משתמשת בבדים יוקרתיים ובעלי טקסטורות ייחודיות, ושמה דגש רב על הנוחות של השמלה מבלי להתפשר על אסתטיקה ועל גימורים מושלמים. אך מעבר לעיצוביה המרהיבים, הסטודיו של שיר מעניק לכל כלה יחס חם ורואה בכך זכות גדולה לעצב לנשים שמלות כלה וללוות אותן בחוויה הייחודית שמגיעה לכל כלה בישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה