לימודי ביולוגיה הם לימודים במסגרתם תאלצו לבצע לא מעט משימות, כלומר הם לימודים דורשניים. לכן כדי להתקבל ללימודי ביולוגיה לתואר ראשון, תצטרכו לעמוד בתנאי קבלה לא נמוכים. יחד עם זאת, אם אתם רוצים ללמוד לימודי ביולוגיה תנאי קבלה לא צריכים להגביל אתכם.

קרדיט תמונה FREEPIK

כדי להתקבל ללימודים לתואר בביולוגיה באוניברסיטה, עליכם להציג ציון מהמבחן הפסיכומטרי שעומד על 600 נקודות לפחות. כמובן שהדרישות משתנות לפי השנים ולפי המוסד המדובר, וכדאי לכם לבדוק באתרים של האוניברסיטאות והמכללות השונות, או להשתמש באתר שלנו – שוקיסט.

בנוסף לציון פסיכומטרי, כדי להתקבל לתואר ראשון בביולוגיה עליכם להציג גם ציונים באנגלית ובמתמטיקה ברמת 4 יחידות לפחות (או תעודה המקבילה לתעודת בגרות אם לא למדתם במערכת החינוך הישראלית). אם אתם לא עומדים בתנאים הללו, אתם תמיד יכולים לשקול ללכת למכינה.

בדרך לתואר בביולוגיה עוצרים בשוקיסט

שוקיסט הוא האתר הטוב ביותר עבור מי שמתלבט איפה ללמוד לימודי ביולוגיה   בפרט, ולימודים אקדמיים בכלל. הפלטפורמה של שוקיסט מציעה לכם מידע מעודכן ומותאם אישית על תנאי הקבלה, שיסיע לכם בבחירה של המסגרת האקדמית בה תלמדו בשנים הקרובות.

סיכום

לסיכום, לימודי ביולוגיה יכולים להיות מאתגרים עבור לא מעט אנשים. גם אם למדתם במגמת ביולוגיה בתיכון, לימודי ביולוגיה לתואר ראשון לא בהכרח מתאימים לכם. אם אתם חושבים שלימודי ביולוגיה כן מתאימים לכם, אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בפלטפורמה שלנו, שוקיסט, כדי לראות אם אתם עומדים בתנאי הקבלה של המסגרות האקדמיות השונות לתואר ראשון בביולוגיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה