למה בטון מוחלק לבית ולגינה זה מה שאתם צריכים



כולנו מכירים בטון – החומר החזק, העב והאפרורי הזה שמשמש כמעט בכל שלד ומבנה של בניין. אבל למרבה ההפתעה והפלא ניתן לעשות איתו הרבה יותר מזה – אפשר להפוך אותו מבטון משעמם לבטון מעוצב ויפהפה! כל זה באמצעות החלקת בטון בטכניקה של פוליש ומיקרוטופינג ייחודית, שגורמת לבטון להיראות יפה יותר ומעוצב בהרבה.

קרדיט לתמונות FREEPIK

אם גם אתם רוצים עיצוב מחדש למרצפות בטון לבית או לגינה, צרו קשר דרך - yashar-beton.co.il וגם אתם תוכלו להנות מריצוף מבריק ונוצץ במיוחד!

למה כדאי לבצע החלקת בטון לבתים פרטיים?

מדוע כל כך פופולרי לבנות היום עם ריצוף בטון ממורק ומוחלק, בכל כך הרבה חללים מסחריים, מחסנים ואפילו בתוך ווילות ובתים? אנשים רבים גילו מחדש שרצפות בטון מלוטש מציעות להם מגוון רחב של יתרונות – אסתטיים והנדסיים כאחד. כמובן, הקשיחות והחוזק של הבטון הוא היתרון הבסיסי והמרכזי בכל פרויקט של בניה חדשה. אך מלבד זאת, קיימים יתרונות אחרים וטובים כמו הנראות, התחזוקה הפשוטה והעמידות לאורך שנים!

כל היתרונות בליטוש בטון לסביבה הביתית והתעשייתית

בטון מרגיש להרבה מאוד אנשים קר ועגמומי. זה נפוץ יותר להרגיש כך בחלל המיועד למגורים בו אנשים נוטים ללכת יחפים ומחפשים להרגיש בנוחות בבית חם, מסתבר שיש לא מעט אנשים שמתגברים על האי נעימויות הדקות הללו, בשל היוקרה והיופי הממוזג של בטון מוחלק לבית ולגינה. כמובן, בטון מוחלק הוא פתרון משמעותי ויעיל במיוחד לחללי עבודה ולאזורים תפעוליים ותעשייתיים, בהם נחוצה יכולת שינוע קלה, חלקה ומהירה שמוענקת על ידי ריצוף הבטון המוחלק. יש לקחת בחשבון כי רצפות בטון מוחלק לגינה ולבית מלוטש הינן מוליכות תרמיות מצוינות, משמעות הדבר היא שמערכת החימום התת רצפתי שלכם תעבוד בצורה אפקטיבית ויעילה הרבה יותר – מה שיפתור את הבעיה בבתים פרטיים אם אתם בוחרים ללכת ברגליים יחפות.

מחיר סביר ומשתלם לטווח הארוך

ייתכן ומצאו את ליטוש הבטון קצת יותר יקר מהמרצפות שבחרתם לעשות לשטח שלכם, אך בטווח הארוך זה ישתלם לכם הרבה יותר. למרות המראה האלגנטי והיוקרתי של בטון מוחלק לבית ולגינה, המציאות מראה שהתחזוקה הפשוטה והזולה של הרצפה משתלמת יותר בהשוואה לכל שיטת ריצוף אחרת. רצפות בטון מוחלק לגינה ולבית מחזיקות מעמד טוב יותר, אינן נפגמות בקלות כמו רצפות מחומרים אחרים, הניקיון שלהן מהיר וקל יותר והן אינן צוברות מזהמים! הן אטומות ועמידות בפני כימיקלים וחומצות שעלולות לגרום לקורוזיה בצבירה או בחלחול פנימי. זה אומר שזה אופטימלי לחללי עבודה בהם משנעים חומרים כבדים ומסוכנים בתדירות יומיומית.

בריא יותר וידידותי יותר לסביבה

כיוון שבתהליך החלקת בטון מלוטש לא משתמשים בכימיקלים וציפויים מסוכנים או דבקים רעילים לנשימה, זה הופך את הבחירה של בטון מוחלק לגינה ולבית אידאלית למי שחושש מבעיות בריאותיות. הבטון המלוטש אטום ולכן נשאר יבש מבחוץ ומבפנים, גם אם נשפכים נוזלים מדי פעם. זה קורה כיוון שהוא חלק וללא נקבוביות, מה שמונע מכל מני אלרגנים, לכלוך וחיידקים להצטבר בתוך החריצים באדמה – כמו שקורה בכל מרצפות אחרות. כל זה גורם לסביבה הביתית שלכם להיות יותר נקיה, ירוקה ובריאה לכולם!

רוצים לבצע בטון מוחלק לגינה ולבית? צרו קשר דרך  yashar-beton.co.il וגם אתם תוכלו להנות מרצפה בוהקת ונוצצת כמו בסרטים!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה