למה בתי דפוס יותר זולים בהדפסות מעסקים אחרים



ניהול עסק איננו דבר פשוט. בין אם מדובר בעסק קטן או בינוני ובוודאי אם מדובר בעסק גדול. ניהול העסק והקידום שלו לקראת הגדלת המכירות ושיפו הרווחיות כרוכים בעבודה קשה ובמקרים רבים גם סיזיפית

freepik

עם האמצעים החשובים ביותר המסייעים לבעלי העסק ולעובדים בו לנהל את העסק בצורה טובה יותר ולחתור בהתמדה לקראת הגדלת הרווחיות ושיפור היציבות של העסק, ניתן למנות את כל הטפסים למיניהם ואת העזרים הבירוקראטיים. הגוללים בין השאר חשבוניות וקבלות, ניירות כתיבה, טפסי רישום וקליטה של הזמנות, ניירות טיוטה ועוד מגוון רחב של טפסים מסוגים שונים, אשר כל אחד נוגע לאספקט כל שהוא של ניהול העסק. בדרך כלל, הדפסה של כמות מסוימת של טפסים מתבצעת מעת לעת בקורלציה עם ההתקדמות והפעילות העסקית. לקראת ההדפסה נבחנות העלויות הכרוכות בה, במטרה לבחור את בית בעסק או בית הדפוס שיבצע את העבודה. מהן אמות המידה לבחירת בית העסק שיבצע את עבודת ההדפסה? למה בתי דפוס הם יותר זולים בהדפסות אשר עסקים אחרים? בהמשך המאמר ניכנס לעובי הקורה באשר לסוגיות הללו.

אמות המידה לבחירת בית העסק לביצוע הדפסת מסמכים

אמת המידה לבחירת בתי דפוס או בתי העסק שיבצעו את ההדפסה, משלבת שלושה פרמטרים שכל אחד מהם הוא בעל חשיבות עליונה. הפרמטר הראשון הוא, כמובן, איכות ההדפסה. נקודת המוצא של מזמין העבודה היא שכל אחד מהמסמכים מייצג בצורה כזאת או אחרת את העסק. לכן אסור שההדפסה תהיה בעייתית, שיהיו בה טעויות כתיב או דקדוק או שהלוגו של העסק לא יודפס בצורה הנכונה ביותר. אמת מידה נוספת נוגעת למועדי האספקה. אם עד לפני עשור או שניים, דחייה של מועד האספקה וקביעה של אספקת מוצרים מודפסים לטווח של שבועיים או שלושה שבועות ממועד ההזמנה היתה שגורה ומקובלת, הרי שנכון להיות הדרישה היא למהירות, בנוסף על הדיוק המוחלט ועל איכות ההדפסה כאמור לעיל. האיות והדקדוק הם החלק החשוב ביותר ולמעשה החלק היחיד שבעל העסק או הנציגים שלו אחראים עליהם. ככל שהמכשור בתחום הוא מתקדם יותר, כך יש פחות מקום לטעויות וכל סטייה מהבקשה המקורית של בעל העסק לא תיתקל בהבנה. ואולם אמת המידה האחרונה היא שאלת המחיר. ובכך נעסוק בהמשך המאמר.

עקרונות להוזלת מחיר ההדפסה

העיקרון החשוב ביותר שעשוי להוזיל בצורה משמעותית את מחיר ההדפסה, הוא הכמות. בעניין זה לעסקים גדולים יש, קרוב לוודאי, יתרון מסוים. זאת, כיוון שבתי עסק כאלה יכולים להרשות לעצמם להשקיע בייצור הגלופה להדפסה שלאחריה ניתן להפיק כמויות גדולות מאותו המוצר במחירים זולים. עקרון נוסף שיש להתחשב בו הוא המורכבות של ההדפסה ומידת תשומת הלב שיש להשקיע בטיפול בפרטים הקטנים של ההדפסה. גם כאן, בתי דפוס נהנים מיתרון יחסי. זאת, כיוון שכל בית דפוס המכבד את עצמו מעסיק בעל מקצוע מיומן לטיפול בשמירה על האיכות ועל הדיוק של ההדפסה. שאר אמות המידה, שהם איכות החומר שעליו מתבצעת ההדפסה בפועל ומידת ההשקעה בפעולת ההדפסה עצמה, דומים למדיי בכל מקום. אם יש לכם עניין בביצוע הדפסה של מגוון רחב של טפסים, ברושורים, ניירות כתיבה ושאר פריטים מודפסים עבור העסק, אתם במקום המתאים והמדויק ביותר עבור העסק שלכם. זה המקום וזה הזמן ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט. המומחים של ננופרינט יחזרו אליכם בהקדם וילמדו את הצרכים ואת ההעדפות שלכם. הם יסייעו לכם באספקטים שונים של עיצוב המסמכים הנדרשים לכם וילוו אתכם לאורך כל הדרך עד לסיום עבודת ההדפסה לשביעות רצונכם המלאה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה