למה חשוב להתייעץ עם יועץ בטיחות אש מקצועי



כל אחד מאתנו רוצה לשמור על הבטיחות שלו ושל עובדיו במהלך העבודה. אחד האסונות המאיימים להתרחש על האדם בכל מקום ובכל זמן הוא שריפה. גם הטכנולוגיה המשוכללת ביותר לא תעזור להתמודד עם שריפה אימתנית המתפשטת בשיא המהירות. אך בעוד לא תמיד יש דרך לעצור את השריפה, ניתן למנוע את האש מלכתחילה. וכדי לעשות זאת בדרך הטובה ביותר, כדאי לקרוא ליועץ בטיחות אש מקצועי.

יח"צ

מיהו יועץ בטיחות אש?

יועץ בטיחות אש מקצועי הוא אדם פרטי הנשכר על ידי חברות ומפעלים, והוא זה שאחראי על בדיקת הבטיחות בתוך המבנה והדרכת העובדים. יועץ הבטיחות מתנהל גם מול שירותי הכבאות וההצלה בישראל, מתעדכן בכללי הבטיחות ושומר איתם על קשר רציף. מפעלים רבים מחפשים את שירותו של יועץ בטיחות אש טוב ומקצועי, מכיוון שהם מודעים לסכנות והנזקים שעלולים להיגרם במקרה שבו תפרוץ שריפה. הנזקים עלולים להיגרם לא רק למפעל עצמו, אלא גם לעובדים השוהים בו. לפיכך, על מנת למנוע פגיעות ואבידות, חשוב שעל כל מפעל גדול או ארגון יהיה אחראי יועץ בטיחות אש.

איך בוחרים יועץ בטיחות אש?

בעלי מפעל? אחראיים על חברה גדולה? אתם רוצים את הטוב ביותר עבור המפעל והעובדים שלכם, ומבחינתכם הבטיחות היא מעל לכול. לפיכך, אתם גם מעוניינים להקדים תרופה למכה ולדעת איך לפעול על פי ההנחיות, חשוב לעבוד לצד יועץ בטיחות אש. אילו פרמטרים צריך לבדוק כאשר בוחרים יועץ בטיחות אש? בואו נראה:

1. האם ליועץ הבטיחות יש הכשרה בתחום?

כדי להיות יועץ בטיחות אש יש צורך לעבור קורס מיוחד הנקרא "ממונה בטיחות אש", לסיים בהצלחה את המבחנים ולהחזיק בתעודה של ממונה בטיחות אש הניתנת על ידי משרד העבודה.

2. ידע וניסיון בתחום.

מומלץ לבחור ביועץ בטיחות אש שיש לו ידע רב בתחומו. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמפעל נמצא בידיים טובות. תוכלו להתעניין קצת יותר בפעולתו של יועץ הבטיחות ולבקש ממנו תיק עבודות.

3. יועץ בטיחות אש מומלץ.

דרך טובה למצוא יועץ בטיחות מקצועי היא לאסוף המלצות. ההמלצות יכולות להגיע מאנשים שאתם מכירים – מכרים וקרובי משפחה – כמו גם מפורומים באינטרנט או מרשתות חברתיות. אם מדובר ביועץ בטיחות מומלץ, שמו ילך לפניו.

לסיכום, ראינו עד כמה חשוב לבחור יועץ בטיחות אש מקצועי עבור מקום העבודה. כאשר מדובר בבעל מקצוע, הוא יסייע לעבודים לשמור על כל כללי הבטיחות, בייחוד במקומות בעלי רמת סיכון גבוהה.

ש.ג הנדסת בטיחות אש

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה