למה חשוב צלם מקצועי לאירוע שלכם?



כל אחד מעוניין להוציא מהאירוע שלו את הזכרונות והרגעים הטובים ביותר, בצורת תמונות נהדרות ואיכותיות. הדבר נכון בעיקר כשמדובר בחתונה, שהיא כאמור האירוע המשמח והחשוב ביותר בחיינו עד לאותו רגע

יחצ

צלמים לחתונה יודעים שעבודתם בצילום אירועים לא מתחילה ונגמרת רק בצילומי האירוע עצמו, ואת זה חשוב שגם אתם תדעו. העבודה האמתית מתחילה לאחר האירוע, כשההמולה שארכה מספר חודשים סוף סוף מסתיימת; הצ’קים נספרו, אולי אפילו חזרתם כבר מירח הדבש. כעת עומדת בפניכם משימה נוספת – בחירת התמונות שיופיעו באלבום המעוצב.

צלמי חתונות וצלמים לבר מצווה ואירועים אחרים יכינו עבורכם דיסק (או כונן בדרייב) ובו כל התמונות מהאירוע שלכם. איך ממפים את כל התמונות? איך שוחים בתוך ים התמונות הענק הזה? בואו ללמוד את כל השלבים ליצירת אלבום החתונה האולטימטיבי.

טיפים ליצירת אלבום חתונה מאת צלמים לחתונה

צלמים לחתונה מצלמים בלי סוף תוך כדי האירוע לדאוג שהם לא מפספסים

 שלב ראשון – רפרפו על התמונות

צלמים לחתונה. תמונה: יח”צ

רגע. בתוך כל הרגעים הנפלאים, ייתכן שתרצו לנפות כמה תמונות שנתפסו ברגעים “אמתיים-מידי”. אתם תגלו שגם ברפרוף קצר תיתקלו בתמונות שלא ימצאו חן בעיניכם, וגם כאלה שיבלטו יותר מאחרות. עברו יחד על התמונות, תגיבו אליהן יחד ורק אז התקדמו לשלב הבא

שלב שני.

  • ממפים ובוחרים: מומלץ להפריד בין התמונות שמיועדות לפיתוח ואלה שלא, רק כדי לעשות לעצמכם את החיים קלים יותר. בחלק מהמקרים צלמים לחתונה כבר יעשו חלק מהעבודה בשבילכם, וימפו לפחות את התמונות שיצאו אולי מעט מטושטשות או לא מוצלחות מכל פרמטר אחר שהם מבינים בו. כדאי שתדעו שגם לאחר שתפרידו את התמונות המיועדות לפיתוח, מלאכת המיפוי לא תסתיים. אתם הרי לא מעוניינים בהר של תמונות שנראות אותו דבר, לכן כנראה יהיה עליכם למפות תמונות נוספות מתוך אלה שכבר מיפיתם. לבחור את הטובות ביותר מתוך התמונות הטובות.
  • שלב שלישי
  • מדפיסים: ברוכים הבאים לשלב הכי מרגש בבחירת התמונות לאלבום שלכם!
  • הרי רק ביננו, כל זוג שמתחתן יודע שאמנם הכי קל להציץ באלבום הדיגיטלי, אבל אין כמו השיטה הקלאסית. לשלוף את האלבום ברגע נוסטלגי במיוחד ולדפדף בו יחדיו בערב חורפי גשום עם כוס שוקו חם (בזהירות כמובן, אתם ממש לא רוצים שיישפך לכם שוקו על האלבום). בעלי חוש יצירתי במיוחד יעצבו את האלבום כראות עיניהם, וייצרו אלבום מיוחד ויחיד במינו.

למה אתם חייבים למצוא צלם מקצועי?

ובכן, התשובה לכך ברורה. צלמים לחתונה או צלם לבר מצווה  או בוק בת מצווה היו חייבים להיבחר על פי המקצועיות שלהם, על מנת שתהיו בטוחים שהתמונות שהם יוציאו מהאירוע שלכם יהיו הטובות ביותר. או לכל אירוע חשוב אחר בחיינו, יידעו כיצד להיטמע בתוך האירוע, להשתלב עם האווירה ולהוציא ממנה את התוצרים הטובים ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה