למה חשוב שלאתר שלך יהיה קידום בגוגל?



במשך שנים רבות משרדי עורכי דין התבססו על פרסום מפה לאוזן. הם בנו מוניטין של שנים בתחומם, וכך יצרו חוג לקוחות רב יותר. כללי האתיקה המחמירים בתחום, אפשרו לפרסם מודעות כלליות בלבד על המשרד, ללא ציון שכר טרחה או הצלחות קודמות, ביצירת תקדימים עבור לקוחותיהם בבית המשפט העליון. כיום, כאשר מרבית הלקוחות מוצאים את הספקים שלהם באינטרנט, גם משרדי עו"ד מובילים זוכים לתהודה רבה יותר באמצעות הרשת. משרדים הנמצאים במקומות הראשונים בביטוי החיפוש המובילים בגוגל, יזכו לכמות הפניות הגדולה ביותר בעוד המתחרים ישתרכו מאחור

pixabay

יותר חשוב מגודל המשרד ועיצובו

יש הטוענים כי המיקום של המשרד בדף התוצאות בגוגל, חשוב יותר מגודלו הפיזי ומיקומו. המושג "לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן" שייחס בעבר חשיבות למיקום הגאוגרפי של המשרד, עבר תהליך של דיגיטליזציה וכיום רלוונטי יותר מתמיד למיקום ברשת. לכן, את מרבית המשאבים בפרסום ושיווק העסק, כדאי להקדיש בראש ובראשונה לפרויקט קידום האתר.

קידום ממומן וקידום אורגני

קיימים שני סוגי קידום עיקריים. הראשון מבוסס על תוצאות החיפוש המכונות "אורגניות", תוצאות אלה מופיעות ללא תשלום ישיר לחברת "גוגל" עבור הפרסום. המיקום בדף נקבע על פי יותר ממאתיים פרמטרים שונים, ביניהם נפח האתר ואיכותו, קישורים נכנסים לאתר, רלוונטיות האתר לתוצאות החיפוש של הגולש ובנייה נכונה של האתר מבחינת הקוד שבו הוא כתוב. קיימים גם מאפיינים נוספים שנבדקים כמו, התאמה לקריאה באמצעות הסלולר ועדכון שוטף הדפים השונים באתר. קיימות חברות המתמחות בשירותי קידום אתרים לעורכי דין, ומכירות על בוריין את כל השיטות להטמיע קישורים מתאימים באתרים משפטיים, ובנייה נכונה של הדפים באתר כדי לסייע לו לעלות בדף התוצאות.

סוג הפרסום השני הוא "קידום ממומן". בניגוד לקידום האורגני, בפרסום זה כל הקלקה בדף התוצאות של גוגל עולה סכום כספי. המחיר לקליק בשיטה זו המכונה PPC משתנה בשיטה של מכרז. ככל שביטוי החיפוש מבוקש יותר כך עלותו תעלה. חברות המנוסות ביצירת מסעות פרסום מקוונים עבור עורכי דין, יוכלו לאפשר למשרד לנצל בצורה מיטבית את התקציב כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

מדוע כדאי להיעזר בשירות של אנשי מקצוע בתחומים אלה?

בדיוק כפי שאדם יכול לייצג את עצמו בבית המשפט מבלי שיצטרך עו"ד, כך גם כל משרד יכול לקדם את עצמו בגוגל ללא עזרה. אך, כמו בתחום המשפטי, הכרות עם מערכת החוקים והכללים, וניסיון שהצטבר לאורך שנים משרתים לטובה את הלקוח.

בתחום הקידום חשוב לדעת כיצד להשתמש בכלים טכנולוגיים, כדי לנתח את הקמפיין. חשוב לזהות את מילות המפתח המתאימות, שבהן המתחרים מופיעים במקומות הראשונים. לאחר מכן, אפשר לבנות קמפיין קידום ממומן בגוגל על בסיס הנתונים שהצטברו, ולבדוק את האפקטיביות שלו.

לאורך כל השנה הקמפיין ממשיך ומתעדכן. כפי שאתם מפרסמים ועובדים על קידום האתר, כך גם המתחרים שלכם, ולכן מדובר בפעולה עקבית שיש להמשיך חודש אחר חודש כדי להמשיך לראות תוצאות.

מה היתרונות של קמפיין מוצלח?

קמפיין מוצלח מסוגל להעלות משרד עורכי דין קטן ואנונימי, הנמצא בשדרה קטנה בעיר, גבוה בדף התוצאות. תוך חודשים מספר ניתן לבנות מוניטין המקביל לזה של משרד גדול וותיק. עורכי דין שהשכילו להשתמש בכלים העוצמתיים של הרשת, נמצאים כיום בדפים הראשונים בביטויים תחרותיים כמו "עורכי דין לענייני משפחה", "עורכי דין פליליים" וביטויים נוספים.

להתחלת מסע פרסום ממומן וקידום האתר בגוגל, צרו קשר עוד היום עם INCA המתמחה בשיווק וקידום דיגיטלי של אתרי עורכי דין מובילים בישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה