למה יותר משתלם לקנות נעליים באינטרנט?



בשנים האחרונות תופעת הקניות ברשת מתחזקת ותופסת תאוצה, ומשבר הקורונה האיץ את המגמה וגרם לאנשים רבים לבחון את החוויה, ולהתמכר

depositphotos

כיום, ניתן למצוא באתרים בארץ ובחו"ל כמעט כל מוצר מכל תחום, וכבר ברור שלא מדובר בטרנד חולף. התחום שהושפע אולי יותר מכל האחרים, מתהליך ההשתלטות של האונליין על עולם הקניות, הוא תחום האופנה. אנחנו מאוד אוהבים לבחור מבין מגוון אדיר של בגדים, להשוות מחירים בקלות, לרכוש בקליק ולקבל הכל עד פתח הבית. כמובן שלא מדובר רק בבגדים, אלא בעוד שלל אביזרי אופנה וכמובן, גם נעליים.

התחרות מורידה את המחירים

פריחתו של עולם ההזמנות ברשת שינתה את כללי המשחק, והביאה את התחרות על ליבם של הצרכנים ישירות לנייד ולמחשב שלנו. התראות מאפליקציות, מיילים שיווקיים ומודעות באתרים וברשתות החברתיות – כל אלה מייצגים את התחרות העזה הזו, והרווח כולו שלנו. כל חנות נעליים באינטרנט מנסה להציע את המחירים, המבצעים וההנחות האטרקטיביים ביותר.

כאשר אנחנו מחפשים נעליים או כל מוצר אחר בגוגל, כל אתר מקווה להיות ממוקם גבוה ככל הניתן, להציע לנו את מחירים נמוכים ולספק לנו חוויה שתגרום לנו לחזור שוב ושוב. כידוע, הכל מושפע מהיצע וביקוש, כלומר ככל שהמוצר מבוקש יותר, כך התחרות מועילה לנו יותר. קשה לחשוב על הרבה מוצרים שנרכשים יותר מנעליים, ולכן המקום הטוב ביותר לעשות את זה הוא האינטרנט.

סיבה נוספת למחירים הנמוכים יחסית של הזמנת נעליים מחנויות אינטרנטיות, היא העלויות שנחסכות מאותם אתרים לעומת חנויות פיזיות. כאשר מוכרים ברשת, לא צריך להעסיק אנשי מכירות, לשלם שכר דירה, חשמל ושאר הוצאות דומות. חנות נעליים באינטרנט מוציאה כספים על האתר, מקומות אחסון למוצרים ומשלוח. ושוב, כולנו מרוויחים.

תמיד כדאי להשוות ולחקור

הזמנת נעליים ברשת משמעותה מבחר עצום שזמין בלחיצת כפתור. נעליים מכל הסוגים, הצבעים והגדלים ומכל רחבי העולם, והכי טוב - אחרי שמוצאים את הדגם המבוקש, קל מאי פעם להשוות מחירים ולמצוא את הרכישה המשתלמת ביותר. חוששים שהנעליים אולי נראות נפלא אבל לא מספיק נוחות? כל חנות נעליים באינטרנט שמכבדת את עצמה מאפשרת ללקוחות להשאיר ביקורת על המוצרים שקנו. כך תוכלו לוודא שאתם עומדים לקנות נעליים מתאימות ואיכותיות.

איך יודעים איזו מידה לקנות?

אחד הדברים שעלולים להרתיע את חלקנו, ולגרום לנו בכל זאת לוותר על הנוחות ולצאת מהבית כדי להתחדש בזוג נעליים, הוא נושא המידה. מידות הנעליים עשויות להיות שונות במותגים אחרים, ולכן קשה לפעמים לדעת מהי המידה הנכונה, וזה עשוי להיות קצת מבלבל. אל דאגה, יש מספר דרכים למדוד בעצמכם, בבית, את כפות הרגליים ולברר מהי המידה. תוכלו למצוא מדריכים רבים באינטרנט עבור הליך המדידה, ובסופו להשתמש בטבלה שמתרגמת את האורך בס"מ למידות ב-EU/US/UK.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה