למה כדאי לאתר קופות גמל עם הר הכסף?



מיזם הר הכסף פרץ אל חיינו לפני כ-7 שנים והביא איתו בשורה של ממש – הכספים האבודים שלכם יכולים לעשות את דרכם בחזרה אליכם. מאז שהושק מיזם הר הכסף נתן וממשיך לתת שירות למיליוני ישראלים שמחפשים את דרכם אחרי הכספים שייתכן ומגיע להם לקבל בחזרה, והוא עושה זאת ביעילות, מקצועיות ואולי החשוב מבין כולם – בזריזות. אז איפה יכולים להימצא עבורכם כספים אבודים ולמה כדאי לבצע איתור קופות גמל עם הר הכסף? בואו נבדוק ביחד במאמר הקרוב.

stockunlimited

איתור כספים אבודים עם הר הכסף – הדרך היעילה ביותר

מיזם הר הכסף הוא מיזם שיצא בשיתוף של רשות שוק ההון עם משרד האוצר הישראלי, במטרה לסייע לישראלים כלי יעיל לחיפוש אחר כספים אבודים. בעוד שבעבר היה צורך לצלצל לעשרות גורמים, להציג עשרות מסמכים ולהיסחב ממקום למקום על מנת לדרוש את הכספים – כמובן כל זאת בהנחה שהרעיון הזה בכלל עלה לכם לראש – הרי שהיום בהזנה של כמה פרטים אישיים פשוטים תוכלו לקבל מידע מפורט עבור הגורמים שאצלם עשויים להימצא עבורכם כספים אבודים.

למה כדאי לאתר קופות גמל עם הר הכסף?

בקופה של מדינת ישראל מצטברים בכל שנה מיליארדי שקלים ששייכים לציבור הישראלי, כספים שאותם הציבור פשוט לא יודע שהוא יכול לקבל בחזרה. בדומה להחזרי מס, לדוגמה, אותם ניתן לבקש עד 6 שנים אחורה בגין תשלום מיסים גבוהים מדי, תשלום מיסים כפולים ועוד – גם במקרה הזה תוכלו לגשת, במידה וקיימים עבורכם המסמכים המתאימים וכמובן הסיכוי שמגיע לכם כסף בחזרה קיים, ולבקש את הכספים בחזרה.

איתור קופות גמל הוא תהליך פשוט יותר היום מאי פעם. התהליך נעשה בצורה מרוכזת ומסודרת, ויש כאן יתרון נוסף גדול מאוד.

יתרונות נוספים של הר הכסף

מעבר להיותו של תהליך איתור קופות גמל עם הר הכסף נוח, יעיל ומהיר, חשוב לציין שהוא גם חינמי לחלוטין. עבור כל מספר תעודת זהות יוכלו להתבצע, במהלך כל החיים, עד עשר בדיקות לקבלת דו"ח מפורט, שבאמצעותו תוכלו להבין לאילו גופים אתם יכולים לפנות. חשוב לציין שהדו"ח לא מפרט על כמות הכספים אלא רק על הימצאותם של כספים, ואת התהליך אל מול הגופים עצמם תוכלו לעשות לאחר מכן בעצמכם או בעזרת סיוע מקצועי בתשלום.

ולא רק קופות גמל

הרצון לבדיקת כספים דרך הר הכסף יכול לנבוע אצלכם מתוך רצון לאתר קופות גמל בלבד, אולם מדובר כאן על בדיקה מקיפה ביותר שתניב לכם תוצאות שרלוונטיות לכל תחומי החיים. כך, למשל, הדו"ח יפרט האם מגיעים לכם כספים גם מחברות ביטוח בגין החלפה ביניהן, כספים בגין רילוקיישן, כספים בגין העברת בעלות על חברה ועוד. אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של הר הכסף ולהתנסות בעצמכם בהנפקת הדו"ח ומי יודע, אולי תגלו שמגיע לכם לקבל כסף בחזרה...
לבדיקה מהירה היכנסו ל- https://itur-mof.org.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה