למה כדאי להשתמש בסרטונים קצרים ביוטיוב?



רוצים לעלות סרטון חדש ליוטיוב? אחד מהעניינים החשובים ביותר שתצטרכו לבחון אותם הוא האורך של הסרטון. סרטונים שיהיו ארוכים מידיי או קצרים מידיי עלולים להיות כאלה שלא יספקו את הסחורה. אך כאשר בוחנים מה באמת עדיף, מגיעים למסקנה כי מוטב להשתמש בסרטונים קצרים. לא מדובר על סרטון של מספר שניות, אך כן מדובר על סרטון שאמור לנע סביב הדקה. מדוע כדאי לכם להכין סרטונים קצרים ביוטיוב עבור העמוד העסקי שלכם? השאלה הזאת היא שאלה לגיטימית, כזאת שחובה עליכם לקבל עליה את התשובה.

קרדיט תמונה Depositphotos

להכין סרטון ללא מאמץ

הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לכם להכין סרטונים קצרים ביוטיוב היא שלא מדובר על השקעה רבה. ככל שהסרטון יהיה יותר ארוך, כך תצטרכו להשקיע בו יותר מאמץ ולבזבז על הכנתו זמן רב. אם יש לכם עסק או כל דבר אחר, לא תרצו לבזבז זמן יקר על הסרטון, בטח שבקרוב מאוד תצטרכו לצלם אחד נוסף. ברגע שכל הסרטונים יהיו קצרים, לא תגיעו למצב שבו הסרטון גוזל מכם זמן יקר, את הזמן שתחסכו תוכלו לתעל לדברים אחרים. הרי תמיד תוכלו למצוא דברים שונים שאותם יהיה עליכם להכין.

סרטון שקולע בול למטרה

אין טעם לצלם סרטון ארוך שיגרום למסר העיקרי שאותו תרצו להעביר לעבור בין השירות. סרטונים קצרים ביוטיוב יאפשרו לכם להעביר את השורה התחתונה שבגללה החלטתם לצלם סרטון. הרי ישנה סיבה שבגללה החלטתם כי אתם מוכרחים לצלם סרטון, ולכן אין טעם לנסות למשוך את העניין יותר מידיי. כך תוכלו לדעת כי מי שיראה את הסרטון יבין בצורה מדויקת את המסר שאותו אתם רוצים להעביר. אותו אדם לא ימצא את עצמו הולך לאיבוד בין מסרים שונים שמועברים בסרטון ארוך.

הצופים מחפשים סרטונים קצרים

גם הצופים שמחפשים אחר סרטונים לצפות בהם, יעדיפו באופן טבעי לצפות בסרטונים קצרים. הסיבה לכך היא שסרטונים ארוכים דורשים השקעה רבה, ולא תמיד לצופה יהיה את הזמן הדרוש. הוא יעדיף לצפות בסרטון קצר שהוא יצליח לסיים לראות אותו בדיוק בזמן שעומד לרשותו. זוהי הסיבה שבגללה ניתן לראות לא מעט סרטונים קצרים ביוטיוב. גם אתם צריכים לעשות כל מה שאפשר בשביל לקלוע בול לדרישות של הצופים שאמורים לצפות בסרטון.

השקעה כספית מינימלית מצדכם

אין לכם תקציב רב להשקיע על צילום סרטונים ליוטיוב? ככל שהסרטונים יהיו יותר ארוכים, כך יהיה עליכם להשקיע יותר כסף על הצילום שלהם. לא חבל שתבזבזו סכומים גבוהים, מבלי שתהיה לכך הצדקה אמיתית? סרטונים קצרים ביוטיוב יעלו לכם פחות, ויצליחו להעביר את המסר בדיוק כפי שהוא אמור לעבור. כך שבכסף שחסכתם תוכלו למצוא את עצמכם מצלמים עוד סרטון נוסף, כזה שתרצו להעביר באמצעותו מסר שהוא לגמרי אחר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה