למה כדאי לכם לנהל את ביטוח הרכב באפליקציה?



אחד החידושים הכי בולטים של תעשיית הביטוח בשנים האחרונות, בחסות העידן הדיגיטלי אליו נכנס העולם, הוא קיומן של אפליקציות מטעם מרבית חברות הביטוח.

קרדיט לתמונה: depositphotos

האפליקציות מאפשרות לא רק רכישת ביטוח רכב אונליין והשוואת מחירים, אלא גם מספקת כלים מאוד שימושיים לניהול הפוליסה שלכם מכל מקום ובכל זמן, כולל בזמן אמת. למעשה, חברות הביטוח מנצלות את הנוחות והיעילות של הסמארטפון כדי לייעל את התקשורת עם הלקוחות ולשפר את איכות השירות שלהן.

אלה היתרונות הבולטים של ניהול ביטוח באפליקציה.

גישה 24/7 לכלים מועילים

בתור מבוטחים, אתם רוצים לדעת שיש לכם אפשרות לגשת למידע הביטוחי שלכם בכל עת. אפליקציית ביטוח יכולה להוות הצלת חיים עבורכם כשמתרחש מקרה חירום, כי היא מאפשר לכם לפעול במהירות ובקלות.

בין השאר, אתם יכולים לייצר דוחות תקרית, לשוחח עם נציג/ה, לברר פרטים או להזמין שירותים כמו גרירה והזמנת רכב חלופי. זוהי אחת מהתכונות החשובות ביותר של האפליקציות, מכיוון שהיא מעניקה לכם שליטה יותר וחוסכת לכם זמן.

תשלומים ותזכורות אוטומטיות

כדי להגיש ללקוחות חוויה מותאמת אישית, חברות הביטוח לוקחות בחשבון גם את רגעי התשלום וחידוש הפוליסה - רגעים פחות נעימים מהצד שלכם. הן מאפשרות ללקוחות לשלם את הפרמיה בטלפון, וגם לקבוע לעצמכם תזכורות אוטומטיות לקראת פקיעת תוקף הפוליסה.

באופן אידיאלי, התכונה הזו אמורה להיות מותאמת אישית להעדפותיו/ה של כל משתמש/ת.

עדכון פרטים מהיר ופשוט

עדכון ושינוי של פוליסת ביטוח לא צריכים להיות ערימה מבלבלת של ניירת או סדרה של חישוקים דרכם אתם צריכים לקפוץ. אתם צריכים להיות מסוגלים להגיש בקשות ולשנות פרטים בקלות, וזה מה שמאפשרות האפליקציות של החברות השונות.

אפשר לעדכן פרטים אישיים, לשנות את הפוליסה על ידי הסרה או הוספה של כיסויים וכו'.

הגשת תביעות

לבסוף, בין שאר תכונות האפליקציות של ביטוח רכב, הכי חשובה היא האפשרית ליצור ולהגיש תביעות באמצעות הטלפון הנייד, בזמן אמת. ניתן לעשות את זה בתהליך פשוט וידידותי, על ידי ביצוע הוראות פשוטות באפליקציה. לאחר מכן, אתם יכולים לעקוב אחר התקדמות התביעה בכל שלב, עד קבלתה או דחייתה על ידי החברה.

אפליקציית ביטוח יעילה הופכת את הגשת התביעה למהירה ופשוטה יותר. היא לא רק מאפשרת לכם להגיש תביעות ברגע שמתרחשים אירועים, אלא גם מקלה עליכם בטיפול בהן. 

לפני הגשת התביעה, יש לכם אפשרות לבקש עצות והנחיות מנציגי החברה, כולל יכולת לשתף מסמכים ותמונות ישירות באפליקציה. על ידי שיתוף, מעקב וגישה למידע במהלך תביעה, כל התהליך יעיל יותר ונחסך לא מעט זמן ומאמץ.

לסיכום

ניהול פוליסות ביטוח רכב מעולם לא היה נוח יותר. לכל חברה יש אפליקציה משלה והאיכות שלהן משתנה, אך בכולן תמצאו תכונות נוחות מאוד, שיעזרו לכם להתנהל בצורה יעילה יותר.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה