למה כדאי ללמוד קורס קידום אתרים פרונטאלי?



כדי לענות לכם על שאלה זו, ראייננו את אחד המקדמים והמרצים הותיקים בתחום.

pixabay

בגדול, יש 4 שיטות ללמוד קידום אתרים וכמו לכל דבר בחיים, לכל שיטת לימוד יש את היתרונות והחיסרונות שלה.

ארבעת השיטות הן:

  1. ללמוד לבד דרך האינטרנט, לקרוא מאמרים, לראות סרטונים, לשבת בקבוצות פייסבוק של מקדמי אתרים ולעקוב אחר הדיונים ומדי פעם לשאול שאלות.
  2. ללמוד קידום אתרים בקורס דיגיטלי בתשלום.
  3. ללמוד קידום אתרים אחד עם אחד במסגרת שיעורים פרטיים עם מישהו שעוסק בתחום.
  4. והשיטה המסורתית של ללמוד קורס קידום אתרים פרונטאלי במכללה.

אחד האנשים הוותיקים בתחום שעובד כמקדם אתרים ומלמד את התחום, אותו ראיינו לצורך איסוף החומרים לכתבה זו הוא לאון דייטש. לאון הוא הבעלים של סוכנות הפרסום Best-SEO ושל מכללת Best-SEO. לאון טוען שהדרך הטובה ביותר לרוב האנשים ללמוד קידום אתרים היא קורס פרונטאלי והוא גם מסביר למה:

קורס קידום אתרים פרונטאלי תמיד יהיה לדעת לאון המעודכן ביותר לרגע הלימודים לעומת שיטות הלימוד העצמי על ידי חיפוש מאמרים באינטרנט שלא תמיד ברור מתי הם נכתבו ועד כמה הם מעודכנים וגם לעומת קורס דיגיטלי שלא ברור מתי בדיוק הוא צולם ומתי ואם בכלל הוא עודכן על ידי בעלי הקורס מאז שעלה לאוויר. לדברי לאון, דברים קוראים כל הזמן וגוגל מוציאה יותר ויותר עדכונים לאלגוריטם שלה. במהלך הקורס הפרונטאלי אפשר לראות את הדוגמאות של מה שקורה כאן ועכשיו. מה עובד ומה עובד פחות טוב ומה יכול להזיק. הרבה פעמים לאון מבצע ניסויים במהלך הקורס עם הסטודנטים, הוא אף מחליט לפעמים באופן ספונטני לבצע רכישת דומיין וחבילת אחסון, להקים אתר חדש לגמרי ולקדם אותו במהלך הקורס לעיני כל הסטודנטים.

יתרון נוסף לדעתו של לאון היא המשמעת שניתן להשיג בקורס פרונטאלי לעומת קורס דיגיטלי או למידה עצמית ממאמרים וסרטונים. בכל זאת יש להגיע פיזית לכיתה, להתישב מול המרצה שיספר, יציק, ישאל שאלות וידרוש מהסטודנטים לתרגל את המשימות ואף להציג אותן על הלקוח בפני הכיתה וגם יתן לסטודנטים שיעורי בית להגשה.

ומה בעניין השעורים הפרטיים, שאלנו את לאון.
שעורים פרטיים, אומר לאון, היא שיטה נהדרת ללמוד קידום אתרים. הבעיה היא שבדרך כלל הסטודנט לא יהיה מסוגל לשלם מחיר ראוי לאדם ראוי. אנו מבצעים עבודות קידום עבור לקוחות בעלות של כ300 עד 350 שקלים לשעת עבודה אומר לאון, גם אם קורס קידום אתרים אחד על אחד יקח 70 שעות במקום 100 שעות בכיתה כי קצב הלימוד אחד על אחד יהיה מהיר יותר, איזה סטודנט מסוגל לשלם סכומים כאלה עבור לימודים? זה הרי יגיע לסכום הגבוהה פי 3 עד פי 4 ממחיר הקורס הפרונטלי במכללה. יהיו כמובן מורים שיסכימו לקחת הרבה פחות כסף לשעת למידה, אך מה זה אומר לגבי אותם האנשים? אולי אלו לא אנשים וותיקים בתחום שיש להם עבודה ולכן הם מוכנים למכור את הזמן שלהם בזול?

ויתרון נוסף שמביא לנו לאון הוא עיניין התעודה של המכללה ואחריות על הקורס כלפי הסטודנט. מכללה שמכבדת את עצמה, תיתן תעודה רק לאנשים שעמדו בתנאי הקורס, זה אומר שהם היו בלפחות 85% מהשיעורים והם הגישו את כל העבודות ועברו בציון עובר לפחות אל כל המבחנים במהלך הקורס.

עכשיו, כשיש לכם את כל הנתונים לגבי שיטות הלימוד הקיימות – הבחירה היא בידכם. ובכל מקרה שיהיה לכם המון בהצלחה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה