למה כרטיס ביקור דיגיטלי כל כך חשוב לעסק שלכם?



לא מספיק אנשים חדשים פונים אליכם בחודשים האחרונים לצורך קבלת שירות? אתם לא יודעים איך להגדיל את חוג הלקוחות שלכם וכבר ניסיתם לא מעט שיטות? אם כך, הגיע הזמן שתעצרו ותיזכרו: אתם צריכים כרטיס ביקור. בטוחים שכעת עליכם לפנות לבית דפוס, לבחור את הנייר שעליו ידפיסו לכם את כרטיס הביקור וגם לעצב אותו? אתם טועים. היום הפתרון הנכון בנושא הזה הוא להזמין כרטיסי ביקור דיגיטליים, והאמת היא, שלא כדאי לדחות את העניין הזה. כרטיס ביקור דיגיטלי זה הפתרון הכי מוצלח שיש, וההוכחה לכך היא שהרבה מאוד בעלי עסקים כבר עובדים בשיטה הזאת. אתם לא צריכים להדפיס שום דבר, לא לחלק כרטיסים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ולא להיעלב אם אתם רואים את הכרטיס שלכם בפח. הכול מתבצע באופן דיגיטלי וכך אתם גם מעבירים את הכרטיס ללקוח, אז למה לחשוב פעמיים?

מהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

אתם עדיין תוהים האם כרטיסי ביקור דיגיטליים באמת חשובים? לא לגמרי ברור לכם מה היתרונות שלהם? אם כך, כדאי שתדעו שכרטיסי ביקור דיגיטליים מציעים כמה יתרונות בולטים:

  • נוח מאוד לשלוח את הכרטיס ללקוח
  • אפשר לעצב את הכרטיס בכל דרך שרוצים
  • אפשר לפרסם את הכרטיס גם ברשתות חברתיות ובאתר האינטרנט שלכם
  • אפשר לשלב קישורים לוויז ולעוד אינספור תוכנות ניווט אחרות

 

בנוסף, אם המתחרים שלכם עובדים עם כרטיס ביקור דיגיטלי, משמעות הדברים היא שגם אתם צריכים לעשות זאת. אתם לא באמת יכולים להרשות לעצמכם לוותר על העניין הזה ולצאת מהתחרות, כי בסופו של דבר, זו הדרך לגייס עוד לקוחות. ללקוח מאוד נוח לקבל מכם את הכרטיס הדיגיטלי של העסק שלכם, כי בכל פעם כשהוא ירצה ליצור עמכם קשר, הוא יוכל לפנות ישירות לכרטיס.

איך תעצבו את כרטיס הביקור של העסק?

מה שלא באמת השתנה בין כרטיס ביקור דיגיטלי ובין כרטיסי ביקור מודפסים, זה הצורך שלנו לעצב גם את הכרטיס הדיגיטלי. אל תשכחו שבסופו של דבר לקוח הקצה שלכם רואה את הכרטיס, מה שמסביר מדוע הוא חייב להיות כמה שיותר מעוצב ויפה. האופן שבו אתם מעצבים את כרטיסי הביקור, אפילו אם הם דיגיטליים, מעיד לא מעט עליכם ועל העסק שאתם מנהלים. לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לשים לב לכמה פרטים חשובים, כמו למשל: איזו אינפורמציה תרצו לשלב בכרטיס הביקור של העסק שלכם? והאם תרצו לבחור בצבעים ספציפיים שיותר מתאימים לכם? האם תרצו שהעיצוב של הכרטיס יהיה קבוע או שתעדיפו לשנות אותו כל כמה חודשים? חשוב לעצב את הכרטיס בצורה כזאת שמצד אחד הוא יהיה קליט ונעים לעין, אך מצד שני, הוא גם צריך להיות ייחודי ושונה לעומת כרטיסי ביקור אחרים שהלקוח מקבל מעסקים מתחרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה