למה לקנות מדפים יד 2 ולא מדפים חדשים למחסן שלכם



אם יש לכם מחסן ואתם רוצים לאחסן את המוצרים שבו במדפים כדי לחסוך במקום, כדאי שתשקלו לקנות מדפים יד שנייה. מדפים למחסן יד שנייה יכולים להיות טובים באותה מידה כמו מדפים חדשים, אך חשוב לרכוש אותם נכון.

צילום : pixabay

מהם מדפים יד שנייה ומאיפה קונים אותם?

מדפים למחסן יד שנייה הם פשוט מדפים משומשים. לא מדובר על מדפים הרוסים או מדפים שנפגמו בפס הייצור, ובטח לא על מדפים שהתבלו וכבר אינם שמישים, ולכן בעליהם רוצים להיפטר מהם. ממש לא כך. מדובר על מדפים שפורקו ממחסן מסוים כיוון שהבעלים שלהם ביקשו להתחדש במדפים אחרים או מכיוון שהם פשוט אינם נחוצים יותר בעקבות רה-ארגון כלשהו במחסן. מדפים יד 2 אפשר לקנות מהאינטרנט מאתרי מכירה יד 2 ממש כמו שאפשר לקנות מהם רכב או ריהוט יד שנייה. מדפים יד שנייה יכולים להגיע במבחר די גדול ומומלץ לחפשם ולאתרם בכל הפלטפורמות האפשריות. תוכלו כמובן גם לשאול בפייסבוק את החברים שלכם, והם בוודאי יוכלו לסייע בידכם.

 

האם מדפים יד 2 יבצעו יעמדו במשימה?

מדפים יד שנייה יכולים לעמוד בכל משימה, וגם כאשר מדובר באחסנה כבדה במיוחד. מה שחשוב יותר הוא לא להתרכז בשאלה האם אלו מדפים חדשים או לא, אלא עד כמה טובים הם באמת מבחינת היצרן וסוג החומר. יש מדפי אלומיניום חזקים במיוחד ויש מדפים מפלסטיק שיכולים לשאת משקלים נמוכים יותר, יש מדפי עץ שיהיו מעוצבים אך עלולים להתבלות מהר יותר וכן הלאה. כמו כן יש לבחור מדפים יד 2 בהתחשב במצב שלהם, שהרי כל לקוח שומר על רכושו במידה שונה.

 

המחיר והנוחות עושים את עיקר ההבדל

עד כה דיברנו על בחירתם של המדפים, אך למה בכלל שנבחר מדפים יד שנייה? למה שלא נבחר מדפים חדשים? מדפים חדשים יכולים לעמוד במשימה באופן מושלם אך הם יקרים יותר. יש אנשים שחושבים כי אם יש צורך לקנות מדפים לאחסנה קלה וכבדה, אז רק מדפים חדשים יהיו טובים לצורך העניין. זו טעות לחשוב כך, שכן מדפים יד שנייה יכולים להיות עמידים וחזקים באותה מידה, רק במחיר נוח יותר. המחיר יכול להיות לעתים נמוך אפילו בחצי, כך שמדובר בעסקה מאוד כדאית. הבחירה תתבצע מאתרי מכירה יד שנייה ותהיה נוחה ומהירה במיוחד. למרות שיש פחות היצע של מדפים יד שנייה ולמרות שלא ניתנת אחריות עליהם – רכישתם היא עדיין מהלך משתלם ונכון. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה