למה צריך חברת אחזקה לבניין



אז מה צריך כדי לתחזק בניין? בין אם מדובר בבניין של משרדים ובין אם בבניין של דירות מפוארות, עליכם לטפל בדברים רבים כמו תיקוני אינסטלציה, תיקוני חשמל, ניקיון חדר המדרגות ועוד. כל התיקונים וענייני התחזוקה צורכים זמן רב וגם משאבים. למרבה המזל, היום איננו צריכים למנות ועד בית. בימינו חברת אחזקה לבניין עושה את כל העבודה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מדוע כל בניין צריך חברת אחזקה לבניין?

חברת אחזקה לבניין היא חברה מקצועית הדואגת לתחזוקתו של הבניין בכל עת. אם בעבר, אנשים פרטיים לקחו על עצמם את התפקיד או שמילאו ועד בית מיוחד לשם כך, הרי שהיום קיימת חברה מקצועית וייחודית שמטפלת בכל תקלה שנוצרת בבניין. החברה מעניקה שירותי תחזוקה וניהול לבנייני דירות של אנשים פרטיים, לבעלי עסקים וכדומה. כל מי שמחליט לעבוד עם חברת תחזוקה מקצועית מגלה שאפשר גם אחרת. ואכן, לחברת אחזקות בניין יש יתרונות משמעותיים. אחד היתרונות הבולטים של החברה הוא שהיא חוסכת זמן יקר. בתור ועד בית אתם עובדים, מבלים ועושים דברים רבים אחרים מסביב, עד שלא באמת נשאר זמן או מצב רוח להתעסק בתחזוקת הבניין. חברת האחזקות מטפלת בכל הדרוש, יוצרת קשר עם בעלי מקצוע רלוונטיים ודואגת לכך שהבניין יהיה נקי ומצוחצח.

יתרון נוסף לבחירת חברת אחזקות הוא ההתנהלות מבחינת תשלומים. כל מי שהיה בוועד בית יודע עד כמה לא קל לגבות כספים מדיירים אחרים, אשר לא פעם מתחמקים, לא עונים לטלפון וגם לא פותחים את הדלת אף על פי שהם בבית. צוות של חבר אחזקה יודע לגבות את הכספים מכולם, והוא גם מכיר את החוק ופועל לפיו במקרה שבו הדיירים מסרבים לשלם. מעבר לכך, חברת אחזקות מתמחה בתחזוקת בניין, ולא פעם היא מציעה פתרונות שאנשים מן השורה לא חושבים עליהם כמו מעצב פנים שדואג לעיצוב בניין, גנן שהופך את הגינה או החצר המשותפת לנקייה ומעוצבת ועוד.

איך בוחרים חברת אחזקות מנצחת לבניין

על מנת לתחזק את הבניין בדרך הטובה ביותר, חשוב לבחור את החברה הטובה ביותר. בחירת חברת אחזקה לבניין אינה עניין של מה בכך, וישנם כמה דברים משמעותיים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

  1. בוחרים חברה עם ניסיון רב.

כאשר מחפשים אנשי מקצוע בכל תחום, ובייחוד בתחום שדורש אחריות כמו תחזוקת בניין רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר. לפיכך, בעת בחירת החברה כדאי לבחון את הניסיון שיש לה בתחום ולבדוק כמה שנים היא פועלת. כי כשאתם הולכים לעבודה או נמצאים בעבודה במשרד, אתם רוצים לדעת שיש לכם חברה שיודעת לטפל בכל דבר. חברה שיש לה ניסיון רב מציעה את השירות הטוב ביותר. הצוות שלה יודע לפתור כל בעיה בקלות ובמהירות ואתם נהנים מבניין מתוחזק ואיכותי לאורך כל הדרך, בידיעה שאם יש תקלה, יטפלו בה במהירות.

  1. מתעניינים בשירותים של החברה.

מומלץ לבחון מראש אילו שירותים מציעה החברה ואם השירותים האלה מתאימים לכם. האם החברה מציעה שירותי תחזוקה? גביית כספים או טיפול שוטף בבניין? חשוב לבדוק הכול ולוודא שהחברה מציעה את השירותים שהבניין שלכם זקוק להם באמת.

  1. הצעת המחיר.

אחד הדברים שמעניינים אתכם יותר מכל כאשר מדובר בנושא כמו תחזוקת בניין הוא המחיר שמציעים לכם. כדאי לבחון את המחירים הממוצעים בשוק, וגם לבקש הצעת מחיר מפורטת מהחברה שאליה אתם פונים. חברה מקצועית המכבדת את עצמה מציעה לכם הצעת מחיר הוגנת, כך שתוכלו להשוות בין המחירים השונים ולראות מה מתאים לכם יותר מכל. תוכלו, למשל, לדעת כמה יעלה לכם להזמין חשמלאי לתיקון או כמה תעלה תחזוקה שוטפת של הבניין הכוללת ניקיון חדר מדרגות ושטיפת חלונות. כשיש הצעת מחיר הוגנת, ניתן להיערך מראש, לעדכן את כל דיירי הבניין ולנהל את התקציב כראוי וללא תקלות.

  1. עניין של שקיפות.

חברת אחזקות מקצועית פועלת בשקיפות מלאה לא רק מבחינת המחיר, אלא גם מבחינת אנשי המקצוע שעמם אתם עובדים. תוכלו לשאול את החברה לגבי האינסטלטורים, החשמלאים ואחרים העובדים בתחומי התיקונים.

  1. חפשו המלצות על החברה.

אם רוצים להיות בטוחים עוד קצת לגבי החברה שאתם פונים אליה, כדאי למצוא אנשים שישמחו להמליץ עליה. אם אתם מכירים אנשים שיכולים לדבר טובות על החברה, מה טוב. לפעמים בעלים של חברה אחת עובד כבר שנים עם חברת אחזקות איכותית והוא יותר מישמח לספק המלצות חמות. אם אינכם מכירים אנשים שיכולים להמליץ על החברה, תוכלו לפנות לעזרתן של הרשתות החברתיות או הפורומים השונים כדי לחפש המלצות על חברות.

  1. אדיבות השירות.

בימינו לצד מקצועיות השירות, קיימת דרישה גם לשירות אדיב. אתם צריכים להרגיש בנוח לפנות לצוות של החברה בכל עת, בידיעה שהוא יענה באדיבות ויטפל בכל מה שצריך.

  1. זמינות.

כאשר מדובר בתחזוקת בניין, חשוב שהחברה תהיה זמינה 24/7. כי לפעמים הצינור מתפוצץ דווקא בשעת לילה, או שארון החשמל התחיל לקצר. מכל מקום, אתם זקוקים למענה עבור הבניין שלכם בכל שעות היממה.

  1. אישורים מיוחדים.

אם רוצים להיות בטוחים לגבי תקינות החברה, כדאי לוודא שהיא עובדת עם בעלי מקצוע שיש להם אישורים, וכי יש לה תעודות ביטוח ואישורים נוספים. לא פעם, יש צורך לבצע תיקונים שיש בהם סיכון.

  1. קובעים פגישה ראשונית.

אחת הדרכים הטובות ביותר לבדוק את חברת האחזקות היא פשוט לקבוע פגישה ראשונית עם הצוות. כך תוכלו לתאם ציפיות, לראות מה מתאים לכם ואילו שירותים מציעה החברה.

לסיכום, ראינו כי חברת אחזקות מקצועית ורצינית תורמת רבות לתחזוקתו של הבניין. כל שיש לעשות הוא לבחור את החברה המתאימה לכם כדי שהיא תוכל ללוות אתכם בכל הקשור לתחזוקה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה