למה רופאים צריכים אתרי תדמית?



מהו אתר תדמית?
אתר תדמית הוא אתר המספק גישה לתמונות מסוגים שונים.

קרדיט תמונה: FREEPIK

תמונות הן דרך מצוינת לתעד ולשתף מידע. הם יכולים לשמש בהוראה, מחקר ושיווק. רופאים משתמשים בתמונות בצורה של צילומי רנטגן או סריקות MRI למטרות אבחון.

הדמיה רפואית היא סוג של הדמיה הכוללת לכידת תמונות של המבנים הפנימיים של הגוף.

הדמיה רפואית עשויה לשמש לאבחון מצבים רפואיים, לחקור אנטומיה או לעקוב אחר התקדמות המטופל.

ישנן דרכים רבות שבהן ניתן לקבל תמונות רפואיות, כגון צילומי רנטגן (רדיוגרפיה), אולטרסאונד, סריקות טומוגרפיה ממוחשבת (CT) והדמיית תהודה מגנטית (MRI).

אתרי תמונות משמשים לאחסון ושיתוף של תמונות רפואיות אלה עם מטופלים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות.

למה רופאים צריכים אתר תדמית?

אתרי תדמית הם דרך מצוינת לרופאים להציג ולספר על עבודתם ולקבל יותר מטופלים.

אתרי תדמית הם דרך מצוינת לרופאים להציג את השרותים והייחודיות שלהם ולהשיג יותר מטופלים. הם מאפשרים לרופא לפרסם חוות דעת, שרותים ואפילו תמונות של עבודתו, שאותן ניתן גם לשתף במדיה החברתית ומטופלים פוטנציאליים יכולים לגשת אליה בקלות.

כיצד לבחור את אתר התדמית המתאים לאנשי מקצוע רפואיים

לרופאים לא תמיד יש זמן ליצור אתרים משלהם. הם עסוקים מדי בהיבטים אחרים של העבודה שלהם. כאן נכנס לתמונה מיזם Dr Web.

מיזם Dr Web מציע פלטפורמה לרופאים ליצור קשר עם המטופלים שלהם, לקדם את עצמם ולהקל על המטופלים למצוא אותם באינטרנט.

אתר רופאים צריך להיות מעוצב בצורה פשוטה וקלה לניווט. הוא גם צריך להיות מותאם לנייד, כך שלא משנה היכן נמצאים המטופלים של הרופא הם יוכלו לגשת לאתר בקלות בטלפון או בטאבלט.

בהקמת אתר אינטרנט לרופא אנחנו מוודאים את הנקודות הבאות:

קידום אתרים לרופאים בגוגל - 4 פעולות שצריך לעשות עכשיו

1) פרסום תכנים - על הרופאים לפרסם תכנים חדשים על בסיס קבוע. ככל שיש להם יותר תוכן, כך גדל הסיכוי שהם ידורגו גבוה יותר בתוצאות החיפוש, אנחנו עושים את זה על ידי הקמת בלוג באתר, בו הרופא יכול לפרסם סיפורי מקרה, טיפים וכד'.

2) ביצוע אופטימיזציה של תמונות – אנחנו דואגים לבצע אופטימיזציה של התמונות המופיעות באתר האינטרנט כדי שהתמונות יופיעו בחיפושי תמונות במנועי החיפוש בצורה קלה, וכך יובילו את הגולשים להגיע אל האתר.

3) ביצוע אופטימיזציה של פרופילי מדיה חברתית – אנחנו מוודאים שקיים פרופיל תקין, פרטי ועסקי במדיה החברתית של הרופאים שלנו, ודואגים להתאים מידע עסקי מדויק וקישור חזרה לאתר הרופא.

4) בניית קישורים – אנחנו מפרסמים מאמרים, הן כאלו שנכתבו על ידי הרופא והן כאלו שאנחנו כותבים, קצת יותר כלליים, בעשרות אתרי תוכן מקצועיים, ובכך מבססים את האמינות של האתר והרופא אל מול מנועי החיפוש, לרבות גוגל.

קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים לאתרי רפואה הוא תחום חדש ומרגש עבור תעשיית הרפואה.

אנשי מקצוע רפואיים מתחילים להבין שהם צריכים להשתמש ב-SEO כדי שהאתר שלהם ידורג גבוה יותר בגוגל. ישנם כמה דברים חשובים במיוחד עליהם חשוב להקפיד באתר אינטרנט לרופאים

  • מילות מפתח: שימוש רחב באתר במילות מפתח אותן יקלידו המטופלים הפוטנציאלים במנועי החיפוש.
  • כותרות עמודים: הקפדה על כותרות עמוד נכונות למנועי החיפוש, ולאו דווקא לעין המקצועית של הרופא. צרכני הכותרות האלו הם המטופלים, ולא הקולגות, ולכן חשוב לקלוע לחיפוש אותו יעשו המטופלים.
  • בניית קישורים: פרסום עקבי, שבועי באתרי תוכן לקידום האתר ופרסום חודשי באתרי חדשות גדולים ליצירת אמינות חזקה לאתר ולרופאים אל מול מנועי החיפוש והגולשים.
  • שיווק תוכן: קידום התכנים הבלעדיים של הרופא ברשתות חברתיות, אתרי וידאו ואתרי תדמית שונים ומגוונים

רופאים עוסקים בהצלת חיים. אבל זה לא אומר שהם צריכים להזניח את הנוכחות המקוונת של האתרים והשיטות שלהם. קידום אתרים לרופאים הוא חובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה