למי כדאי לשקול מעבר לביטוח הרכב של ליברה



כל בעל רכב יודע שכשרוכשים רכב חדש, חשוב גם לבדוק את הביטוח. הביטוח משמעותי עד כדי כך שבדרך כלל רוכשים אותו בסמוך לרכישת הרכב או בו ביום שבו הרכב החדש מגיע אליכם מהניילונים. כי איש מאתנו אינו רוצה להסתכן בנסיעה ברכב בלתי מבוטח, או להתמודד עם אובדן כלכלי גדול במקרה שייגרם נזק לרכב או שהוא ייגנב. וכאשר בוחרים ביטוח לרכב אנו מעוניינים בטוב ביותר

freepik

ליברה – למי באמת כדאי לבחור את הביטוח הזה

אחת החברות המובילות ביותר בתחום הביטוח לרכב היא ליברה. בעלי רכבים ותיקים וחדשים כאחד מגלים עד כמה ליברה ביטוח לרכב עושה את כל ההבדל. אז למי מתאים ביטוח של ליברה? בואו נראה:

  1. למי שמחפש חברת ביטוח אמינה.

כאשר אנו מוציאים את הכסף על הביטוח, אנו מעוניינים לקבל בתמורה שירות אמין ומקצועי. ובכן, ליברה ביטוח לרכב היא אחת החברות האמינות ביותר שתכירו, עם שירות לקוחות מעולה. גם אם זה הרכב הראשון שלכם ואתם עדיין לא שולטים היטב בעניין התשלומים והביטוחים, הצוות הסבלני של ליברה ישמח לעזור לכם.

  1. למי שעדיין מתלבט בין ביטוחים.

כידוע, כל בעל רכב חייב לרכוש ביטוח חובה לרכב שלו. לגבי ביטוח נוסף, עליו להחליט אם הוא מעוניין בביטוח מקיף או ביטוח צד ג'. כלומר, האם כדאי לרכוש ביטוח מקיף המכסה נזקים כללים שעלולים להיגרם לרכב, או ביטוח צד ג' המעניק כיסוי במקרה של פגיעה על ידי צד שלישי. בליברה יסבירו לכם את ההבדלים בין שני הביטוחים ויעזרו לכם לבצע את ההחלטה הנכונה.

  1. למי שמעוניין להתאים את הביטוח בהתאם לכל הנתונים.

כאשר אתם רוכשים ביטוח לרכב, אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם שהביטוח עצמו מתאים לרכב. קיימים הבדלים בין ביטוח לרכב חדש שאין לו היסטוריה על הכביש לרכב יד שנייה או שלישית. כמו כן, בעת רכישת פוליסת ביטוח מובאים בחשבון הנתונים האישיים של הנהג – גיל, ותק על הכביש והאם מדובר בנהג צעיר שזקוק למלווה. כשרוכשים ביטוח דרך ליברה, ניתן בהחלט להשיג את הביטוח הבטוח ביותר.

  1. למי שלא מעוניין לקרוע לעצמו את הכיס.

ככה זה כשעושים ביטוח לרכב, לפעמים מגלים שמוציאים סכומי כסף גבוהים ללא הצדקה. בליברה, לעומת זאת, זה לא קורה. כל מי שעושה ביטוח בליברה מגלה שכאן ניתן לעשות ביטוח לרכב במחירים נוחים ואטרקטיביים שאין בהרבה מקומות. ליברה מוכיחה שאכן אפשר לתת שירות טוב במחיר זול והוגן.

  1. למי שמחפש לרכוש ביטוח בקלות מבלי להסתבך הרבה.

הצוות של ליברה מכיר היטב את הסיבוכים הביורוקרטיים הכרוכים ברכישת ביטוח לרכב, ולכן הוא הופך את התהליך הזה לפשוט הרבה יותר. ברגע שמגיע מועד הרכישה או חידוש הביטוח, בליברה אפשר לעבור את התהליך הזה בקלות ובמהירות.

  1. למי שרוצה לקבל עזרה גם כשקוראת תאונה.

זה לא נעים, אבל יכול לקרות לכל נהג. נהג שעבר תאונה עם הרכב שלו רוצה להיות סמוך ובטוח שחברת הביטוח שלו תעמוד לצדו. ואכן, אם חלילה מתרחשת תאונה, הנהגים רוצים להיות מבוטחים בליברה. כי בליברה השירות הוא מעל לכל. גם במצבים מלחיצים הצוות דואג להרגיע את הלקוח ולהציע לו אפשרויות לטובתו.

אם נסכם, ביטוח לרכב הוא ביטוח חיוני וחשוב שאסור לוותר עליו. בנוסף לביטוח החובה, חשוב לרכוש ביטוח מקיף או צד שלישי כדי להיות מבוטחים עד הסוף. ואם אתם כבר רוכשים ביטוח, עשו לעצמכם טובה ופנו לחברת ליברה. כאן תמצאו אוזן קשבת ותקבלו מענה לכל שאלותיכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה