לעבור בקלות - תוספי תזונה לגיל המעבר



בשיתוף פרמה גורי
גלי חום עוצמתיים, ירידה בחשק המיני, קשיי ריכוז, נדודי שינה. גיל המעבר אצל גברים ונשים הוא תקופה מורכבת עתירת אתגרים פיזיים ורגשיים. על מנת לצלוח את התקופה בדרך הטובה ביותר תוך שמירה על איכות החיים, יש להיערך לקראתה כראוי..

קרדיט לתמונה: RF123

גיל המעבר – למה לצפות?

תופעות גיל המעבר משתנות מאחד לשנייה ונשים וגברים שונים עשויים לחוות אותן בדרך שונה.
נשים רבות חוות את התופעות האלו עוד לפני הפסקת הווסת ובמיוחד אחרי ההפסקה. כתוצאה מירידה משמעותית בייצור ההורמונים אסטרוגן ופרוגסטרון בשחלות, יופיעו גלי חום עזים וחילוף החומרים מאט. בנוסף עלול להתפתח יובש בנרתיק ובאזורים שונים בעור הפנים והגוף.
כמו כן, יתכנו תופעות של דופק מהיר, קשיי מיקוד, ירידה במצב הרוח ואפילו דכדוך.

גברים בגיל המעבר עשויים לסבול מתופעות של אין אונות. לבסוף גברים ונשים בגילאים אלה עלולים לסבול מתופעה מטרידה של דלקת בשתן שחוזרת שוב ושוב.
אין ספק שיש חשיבות רבה לשמירה והקפדה על אורח חיים בריא כולל תזונה מאוזנת ופעילות גופנית. ניתן גם לתרגל טכניקות להרפיה ורגיעה על מנת להפחית את הלחץ, או לנסות להפקיד על טקסי שינה; כל דרך שתאפשר שנת לילה טובה שחיונית לתפקוד המתמשך. כך למשל, אצל נשים חשוב לאכול מזונות עתירי סידן. אצל גברים וגם נשים, כדאי להפחית צריכת אלכוהול ולהימנע מעישון.
כמו כן, ישנם תוספי תזונה המבוססים על רכיבים מהטבע שיכולים לסייע. לתמיכה במערכת החיסון ואיזון התסמינים הנפוצים בגיל המעבר אצל גברים ונשים.

איך מביסים את גלי החום הבלתי אפשריים?

גלי החום עשויים להכביד מאוד במיוחד כאשר מתפשט חום גואה בגוף באמצע היום ועל אחת כמה וכמה בהזעות ליליות שיכולות לפגוע בשינה וליצור מעגל חוזר של תשישות.
היות ובגיל המעבר ישנה ירידה דרמטית בהורמונים, נשים רבות מחפשות אלטרנטיבה: אחת האפשרויות למקור חלופי היא התלתן האדום. זהו צמח המכיל כמות משמעותית של איזופלבונים ואלו יכולים לסייע באיזון תופעות גיל המעבר לרבות גלי החום.
על מנת לקבל את הצריכה המיטבית של איזופלבונים יש לבחור תוסף שיכיל אותם בכמות המיטבית כמו פרומנסיל, טבליה מרוכזת עם 80 מ"ג איזופלבונים (נטו) מתמצית פרחי תלתן אדום.

איך מחזירים את החשק ומשפרים את התפקוד המיני?

בגיל העמידה אצל גברים חלה ירידה בחשק המיני ורבים מחפשים את הדרך האלטרנטיבית להשיב את האנרגיה המינית שנפגעה.. וירמקס הינה טבליה המבוססת על פורמולה של צמחים סיניים (בינהם שורש ג'ינסנג קוריאני, ג'ינקו בילובה, מיצוי אפימדיום וקנידיום מוניארי ) וחומצות אמינו, הידועים בספרות המקצועית כתורמים לאנרגיה וחיוניות.

איך מתמודדים עם דלקת בשתן?

בגילאים מתקדמים דלקת בשתן עשויה לחזור בתדירות גבוהה והיא עשויה להיות מלווה בחום, כאב, ואף להיות מסוכנת. לכן, חשוב לנסות למנוע את הופעתה ולתמוך בטיפול התרופתי באמצעות תוספי תזונה. ציס קונטרול הוא פורמולה של חמוציות עם ריכוז גבוה של הרכיב הפעיל בחמוציות – PAC. ציס קונטרול המכיל רמת PAC  התואמת את ההמלצות והרכיב הפעיל בחמוציות אמור למנוע את היצמדות החיידק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה