לעזור לזולת זה לעזור לעצמך



אם הגעתם עד לכאן סימן שאתם מעוניינים לעזור לזולת, אך גם רוצים לדעת כיצד זה יסייע לכם. אצל כל אחד מאיתנו ניתן למצוא את ערך החמלה, כזה שיגרום לנו לרצות לעזור בכל הזדמנות. אך עדיין יכולות להיות כל מיני סיבות שיגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שנעשה זאת הלכה למעשה. ברגע שתבינו כיצד עזרה לזולת עוזרת גם לכם, כל סימני השאלה בנוגע לאפשרות הזו ייעלמו. תמצאו את עצמכם במצב בו אתם עוזרים לזולת בכל הזדמנות שתהיה לכם. הרי בסופה של הדרך תוכלו למצוא את עצמכם קוצרים את הפירות מהעניין הזה. בין רגע תוכלו לראות כיצד העזרה לאנשים אחרים מקדמת גם אתכם ומסייעת בהקשרים מגוונים.

קרדיט לתמונות FREEPIK

תגרמו לאנשים לאהוב אתכם

כל אחד מאיתנו ירצה לדעת שאוהבים אותו, זה לא משנה מהי הסיבה שבגללה זה קורה. אך ברגע שאינכם עוזרים לזולת, לא באמת יהיו סיבות שאנשים ירצו להיות בקרבתכם. ברגע שתראו כי אכפת לכם מאחרים, ברור לכולם כי הסביבה הקרובה תאהב אתכם יותר. תוכלו למצוא את עצמכם מצליחים להגדיל את מעגל החברים והופכים את עצמכם לאהודים בכל מקום. בו בזמן ישנם כאלה שמקבלים הערכה נוספת על כך שהם עוזרים לאחרים. ישנם כאלה שמבחינתם הפידבק מהסביבה הוא כל מה שהם צריכים כדי להרגיש טוב.

אולי גם אתם תצטרכו עזרה

היום זה מישהו אחד צריך עזרה, מחר זה יכול להיות שאתם תהיו באותו המקום. עזרה לזולת חשובה מכיוון שעליכם לשים את עצמכם בדיוק באותו המקום ובאותה הסיטואציה. אם ביום מן הימים תרצו שיעזרו לכם, אין סיבה שאחרים לא ייכנסו מתחת לאלונקה. הם יעשו זאת בין היתר בגלל שאתם הוכחתם את עצמכם ועשיתם בדיוק את אותו המעשה מהצד השני. יכול להיות שהאנשים שעזרתם להם עד לא מזמן, יהיו אלה שעוזרים לכם ומסייעים לצמיחתכם.

תהיו הגרסה הטובה של עצמכם

מה בא לכם להיות כאשר אתם חושבים על העתיד? גם אנשים מבוגרים יחסית צריכים לחשוב מה הם ירצו להיות בעוד כמה שנים. עזרה לזולת משמעותה לעזור לעצמכם כי כך תוכלו להיות הגרסה הכי טובה שלכם. תדעו כי מותר לכם להתעורר בכל בוקר עם תחושת סיפוק עצמי בלתי נגמרת. כמובן שתוכלו בשלב מסוים גם לחשוב איך ניתן יהיה להמשיך לעשות טוב וכיצד אפשר יהיה עוד לסייע.

רושם ראשוני משנה חיים

הרושם הראשוני עליכם ישפיע רבות כאשר תרצו להגיע לכל מיני תפקידים רמי דרג. בכל פעם שמישהו חדש יפגוש אתכם הוא יתרשם מכם באמצעות הרזומה אותו תציגו בפניו. אנשים שעוזרים לזולת נתפסים בצורה חיובית גם אצל אחרים, אפילו אם לא עזרתם להם באופן ישיר. התדמית שתיצרו עליכם היא זו שתשפיע איך יראו החיים שלכם ביום שאחרי העזרה.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה