לצאת לחופשה זולה עם הילדים



מהיום גם הילדים יכולים לצאת אתכם לחופשה משפחתית, ולשם כך אין צורך לרוקן את הכיס והחסכונות או לקחת הלוואות משכנים וחברים. אם עד עכשיו שילמתם הון תועפות על חדר לארבעה במלון, תוכלו לשכוח מזה. אם אתם רוצים להכיר לילדים שלכם את רומא, פריז, לונדון או כל מקום אחר ולחנך אותם לאהוב את העולם, אתם בהחלט יכולים לעשות את זה עם אתר אחד שעושה עבורכם את כל העבודה. הכירו את טרוולאור, אתר תיירותי בינלאומי המציע מקומות לינה זולים ברחבי הגלובוס. איך עושים את זה? נתחיל מהתחלה.

pixabay

בואו נחזור אחורה: מדוע החופשות שאנו רואים באינטרנט יקרות מלכתחילה?

ממבט ראשון, מתרחש כאן משהו מאוד תמוה. מספרם של אתרי התיירות הולך וגדל מצד אחד, אך המחירים עדיין נשארים בשחקים מן הצד השני. לפי מה שאנחנו יודעים על היצע וביקוש, המחירים צריכים לרדת ברגע שאתרים רבים יותר מתחרים על אותם לקוחות, כמו שקורה בתחומים אחרים בחיים, אבל בפועל בעולם התיירות זה לא קורה. אם מקלידים בגוגל את המילים "בתי מלון" או "בתי הארחה" ביעד מסוים, מקבלים אופציות רבות, אך המחירים עדיין נותרים יקרים מדיי לכיס שלנו.

איך זה קורה? ובכן, רק משום שהגולשים נחשפים לתוצאות חיפוש רבות ולבתי מלון רבים, לא אומר שזוהי תחרות אמיתית. מרבית האתרים נשלטים, למעשה, על ידי שתי חברות מונופול עיקריות: אקספדיה ובוקינג. אפשר להגיע אליהן בדרכים רבות. לדוגמה, דרך סוכנים גדולים אחרים כמו פרייסליין או אגודה, כמו גם דרך אתרים שונים שנועדו להשוות את מחירי החופשות. כך שאם מסתכלים לעומק, כל אתר כמעט המתקבל בתוצאות החיפוש קשור בדרך זו או אחרת לאקספדיה ובוקינג. הצרכנים, מצדם, יכולים לשלם כ-50% עמלה מתוך כל המחיר שהם משלמים על החופשות. כך שחלק אחד מהתשלום שלכם ילך לבית המלון עצמו, ואילו החלק השני לאתר שהציע את התיווך, ומכאן מגיעים המחירים הגבוהים שנראים לנו לפעמים אף בלתי מתקבלים על הדעת.

איך אפשר לנצח את חברות המונופול הגדולות?

האם באמת אפשר לנצח את השיטה, בעוד כל תוצאת חיפוש שנקליד בגוגל תוביל אותנו בסופו של דבר לחברות המונופול? ובכן, יוסי כהן מאמין שכן. כהן הוא איש עסקים, יזם בתחום האינטרנט ובעליה של חברה לקידום אתרים – MBK. כדי להילחם באתרים השולטים בתחום התיירות בימינו, הוא מקדם את חברת טרוולאור הפעילה עוד משנת 2015. כהן הבין שלא יוכל לנצח את חברות הענק גם אם יגייס סכומים בשווי של 100 מיליון דולר. זאת משום שחברה גדולה דוגמת בוקינג מוציאה מאות מיליוני דולרים רק על הפרסום השנתי שלה. לפיכך, כהן פנה לגולשים דרך הרשתות החברתיות, מתוך אמונה שכאשר גולשים פועלים למען גולשים כמותם, אפשר להגיע לתוצאות משמעותיות.

בימינו, כהן מתנהל מול כ- 2,000,000 בתי הארחה ובתי מלון בעולם, והכול בזכות הסוכנים שהכשירה החברה שלו. טרוולאור מגייסת גולשים צמאי ידע ובעלי מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהצליח במטרה להכשיר אותם להיות סוכנים מיומנים שיוכלו למכור עסקאות ולהרוויח טוב.

הילדים של היום יהנו מחופשות זולות יותר בעתיד

אם היום אתם מזמינים חופשות זולות עם הילדים דרך טרוולאור, הרי שכאשר הילדים שלכם ירצו לצאת לטיול של אחרי הצבא, הם ישלמו פחות. טרוולאור אינה עוצרת לרגע, והיא מקווה להיות פלטפורמת התיירות הזולה ביותר בעולם. ואכן, נכון לעכשיו מצטרפות ליזמית הפעילה הזו יותר ויותר מדינות במטרה להוזיל את החופשות ולהפוך את העולם למקום טוב ונגיש יותר גם עבור אלה שאין להם מיליונים בבנק.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה