לקדם אתרים בעולם דיגיטלי מתקדם במיוחד



בעולם הטכנולוגי שבו הפרסום הדיגיטלי שמתבסס על מיתוג המותג באופן מיטבי. עולם האינטרנט פותח דלתות חדשות למיליוני בני אדם שמצויים בכל רגע נתון ברשת האינטרנט.

כל חברה שעוסקת בשיווק או בפרסום דיגיטלי חייבת להתבסס על מגוון של טכניקות וכלי עבודה מלאי יצירתיות כדי ללמוד בכל יום ויום, כיצד להגיע לאפשרות למקסם את המיקום של האתר בין רשימת תוצאות החיפוש.

כידוע לכול, גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברחבי העולם. מעל שני מיליון גולשים מצויים בו בשנייה. מובן, שבעקבות עובדה זו הפוטנציאל הגלום באפשרות לפרסם באמצעות מנוע חיפוש זה- ניתן לחשוף את האתרים העסקיים ללקוחות עתידיים ביתר יעילות וביתר קלות. אם כבר מדברים על קידום אתרים אורגני גם מנועי החיפוש האחרים, כגון: יאהו, בינג עשויים לסרוק בשניות בודדות בלבד את כל המשאבים ומאגרי המידע המצויים ברשת האינטרנט. כך כל גולש המקליד מילות חיפוש יקבל באופן מהיר במיוחד רשימה של תוצאות חיפוש רלוונטיות ביותר עבורו לאחר ניתוח אלגוריתמים. מובן, שכדי לאפשר פרסום איכותי ורווחי במיוחד כל אתר עסקי יעשה כל שביכולתו להגיע לאחד מהמיקומים הפופולריים והראשוניים ביותר.

על פי כל מחקר, רוב הגולשים מתעניינים ובוחרים להיכנס לאתרים בראש הרשימה, אלו בעלי החשיפה הגבוהה ביותר. האתרים הממוקמים על ידי מנועי החיפוש בעמודים הבאים לעתים קרובות כלל אינם מגיעים לתודעת הציבור, ובכך מאבדים באופן מובהק

בעלי עסקים רבים מבינים מיד את הפוטנציאל האדיר שקיים בעולם השיווק הדיגיטלי. כל פעילות בתחום זה עוסקת ביעד ברור ומכוון מראש: הגדלת מספר המבקרים באתר והפיכתם אגב כך ללקוחות רווחיים.

על מנת להפיק את התוצאה היעילה הזאת יש צורך בשירות מקצועי של חברה לקידום אתרים. תהליך קידום אתרים המכונה גם אופטימיזציה של מנועי חיפוש מחייב טכניקות מגוונות של שיפור האתר הן מהפן התוכני והן מהצד הטכני.

אתרי האינטרנט הפכו להיות ללא ספק הבסיס המקוון להעניק פרסום והד ציבורי. לכן, כל אתר חייב לא רק להיבנות בקפידה ובמקצועיות על ידי אנשי מקצוע מיומנים ביותר, אלא גם להיות תחת מעקב וביקורת של צוות שיווק וצוות קידום אתרים באופן משולב. רק באופן הזה יוכלו הגולשים לעבור חוויה חיובית ועניינית בעת הגלישה. עיבוד חוויית הגולש ושיפורה הוא אחד הכללים היסודיים בכל טיפול בפלטפורמה זו, רשת אינטרנט גלובלית.

    

 

ולמי שעוד לא השתכנע- מדוע חייב כל אתר מסחרי לעבור תהליך קידום אתרים?

מובן, שגם מנועי החיפוש הגדולים עוברים תהליכים ממושכים וקבועים של שיפור האלגוריתמים שלהם. אם כן, תחום קידום האתרים, בסופו של דבר, חייב להיתפס גם כמוקד של התחדשות ומעקב צמוד אחר הפיתוחים האפשריים של תשתיות האינטרנט ובפרט של דרך החיפוש של מנועי העל המושתתים בלב מנועי החיפוש.

כאשר עוסקים בתחום של קידום אתרים אורגני, טבעי Search Engine Optimization, חייבים צוות העובדים המעניקים את שירותי הקידום להשתמש במבחר טכניקות שיביאו לתוצאה הרצויה: הגדלת התנועה האורגנית ושיפור נתוני המיתוג גרפי ומיתוג לוגו  של האתר העסקי על פני האתרים המתחרים בו.

הרעיון המרכזי העומד בכל תהליך הקשור בשיפור אתר ובהתאמתו לדרישותיהם של מנועי החיפוש מתמקד בחוויה של המשתמש תוך ניסיון להביאו למצב אופטימלי בעזרת ביצוע שיטות עבודה בתוך האתר ומחוצה לו. יש צורך גם בשיפור תוכן האתר, גם בהפיכתו לידידותי ונוח במיוחד למשתמש וכמובן בתיקון תקלות טכניות ( כגון תקלה 404 ודומותיה) על מנת להפיג את תחושת התסכול וחוויית האכזבה של הגולש. המטרה שאליה כולם חותרים היא לא רק הגדלת התנועה של הגולשים לתוך האתר, אלא כמובן, הפיכתם ללקוחות רווחיים מאוחר יותר. אם כבר מדברים על מנת שגולש אינטרנטי ייכנס לאתר שמופיע בדירוג גבוה יחסית בין רשימת תוצאות החיפוש, יתעניין בתוכנו בגלל האיכות ובגלל הרלוונטיות ובסופו של דבר יעבור חוויית גלישה איכותית ויעילה עד כדי רצון לרכוש דרך האתר או ממנו- הרי שחברות קידום האתרים יבצעו עשרות אסטרטגיות ושיטות של טכניקה לשיפור האתר הן בפני מנועי החיפוש ובמיוחד בפני הגולשים.

אמנם, כאמור, מנועי החיפוש כל הזמן מתעדכנים ומתפתחים. דווקא בשל כך, חייבות להיות חברות יעילות ומקצועיות ביותר בתחום קידום האתרים שיכולות להתמודד עם יעילות האופטימיזציה באופן מיטבי. כך, דווקא באמצעות חברות אלו יוענקו למנהלי האתרים טיפים יעילים ומבטיחים להמשך קידום האתר ולהמשך מיצויו במיקום גבוה ופופולרי. ברוב המקרים יתמקדו אנשי הקידום בשיפור איכות תוכן האתר ובהסרת תכנים מועתקים, משוכפלים או חסרי עניין.

הם יהפכו את האתר לרלוונטי במיוחד עבור גולשים מתעניינים. כמו כן, ניתוח של מילות מפתח וביטויי קוד ושזירתם באופן מתוחכם ומדויק בתוך הטקסטים המופיעים באתר- יוסיפו בוודאי לדירוג האתר של מנוע החיפוש בעת הניתוח ולקידומו אל עבר מיקומים אטרקטיביים יותר בין רשימת תוצאות החיפוש.

חשוב לציין, כי רבים תוהים גם כאלו שעשו קורס קידום אתרים , האם ביצוע קידום אתרים דורש תקציב פרסומי עתיר? האם הטכניקות הנדרשות לביצוע בעת תהליך האופטימיזציה מושתתות על הון רב של חברות גדולות ובינוניות בלבד, כך שמיד נדחקות רגליהם של החברות הקטנות? התשובה היא מפתיעה. בעוד שבאמצעי התקשורת הקלאסיים מדור הפרסום היה נחשב עתיר תקציבים ומצוי בידי מיטב המוחות הגדולים, הרי שצורת השיווק דרך האינטרנט מתאימה גם לחברות קטנות. קידום אתרים אורגני כלל אינו מבוסס ומסתמך על כסף רב או על תקציבים גדולים באופן מיוחד. להיפך, קידום אתרים אורגני עשוי להניב תוצאות יעילות במיוחד בדרך להתמקמות בדירוג גבוה יחסית וכן בקיבוע הנוכחות של העסק במדיה הדיגיטלית אך ורק בזכות ניתוח מדויק של האלגוריתמים המניעים את תהליכי הביצוע של מנועי החיפוש. כלומר, בהחלט ניתן לומר, כי תהליכי קידום אתרים מקצועיים הנעשים בעזרת חברות בעלות מומחיות עשויים להיות חשובים ומשפיעים בהרבה מאשר יכולת תשלום גבוהה ותקציבי ענק. בנוסף, המטרה העיקרית של כל שירות פרסומי הוא מובן מאליו: לתפוס נתח שוק גדול ומשמעותי יותר כדי להגדיל את הרווחים. המטרה הזאת היא המניעה את כל הטכניקות המתבצעות על מרכיבים שונים הן באתר עצמו והן בטכנולוגיה שעליה הוא מושתת.

כך, לאחר שתחום קידום האתרים מתקיים כבר כעשור ברחבי העולם, הרי שאחד החידושים המובהקים שאתגרו את אנשי תחום הקידום היה המעבר המהיר של כמות התנועה למכשירים הניידים. התופעה הפופולרית של השימוש בנייד דחק את מכשירי העבודה השולחניים, המחשבים הקלאסיים. כך, חברות הקידום נדרשו לבצע טכניקות  מחודשות ויעילות. חלקן התמקדו בחיפוש מידע מקומי. ( כגון: חניות ריקות, מסעדות רלוונטיות וקרובות ועוד).

הרשת החברתית ותפקידה בתהליך קידום אתרים

 גם התחום של המדיה החברתית קיבל יחס משמעותי בתהליך אופטימיזציה של אתר. אחת השגיאות המוכרות ביותר בעולם התוכן השיווקי והפרסום הדיגיטלי הוא להתייחס לאתר המסחרי בנפרד מהרשתות החברתיות המקבילות לו. רק לאחר בדיקות וניתוחים סטטיסטיים מהימנים, ניתן לומר בביטחון מלא, כי כל הטכניקות המתבצעות על יסוד השיווק הדיגיטלי חייבות להניח מראש את מעלתה של המדיה החברתית. עצם החשיפה הרבה והפופולריות שנתפסת אצל מדיה זו עשויה להפיק הצלחה רבה יותר של חשיפת האתר דווקא לקהל יעד רלוונטי יותר.

המאמר נכתב ע"י חברתhttps://seoup.co.il/google-seo/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה