לקחת בחשבון את האסתטיקה והשימושיות גם יחד – בחירת תיקים לנשים



התיק האישי שלנו משמש אותנו פחות או יותר בכל מקום ובכל זמן שאנו יוצאות מהבית. לכן, חשוב להשקיע ולבחור בקפידה את התיק הבא שנקנה, על מנת לוודא כי הוא אכן יתאים לנו ולצרכינו וישרת אותנו נאמנה לאורך זמן. במסגרת הבחירה הזו בתיקים הבאים שלנו, חשוב לקחת בחשבון הן את האלמנטים והשיקולים האסתטיים, והן את אלו השימושיים - פונקציונאליים.

 כיצד מומלץ לבחור תיקים לנשים כך שנבטיח כי אנו לוקחות בחשבון את הצרכים השימושיים ואת הטעם האסתטי שלנו גם יחד? אולי מקום טוב להתחיל ממנו עשוי להיות בחירת הקטגוריה הכללית אשר באמת רלבנטית עבורנו ביותר –

איזה סוג של תיק את באמת צריכה ורוצה?

קרדיט תמונה עמית אופק

הקטגוריה הרלבנטית ביותר עבורנו בעולם התיקים לנשים – סוג התיק הספציפי, היא כאמור ההחלטה הראשונה שנרצה לבצע כאשר אנו ניגשות לבחור תיק חדש.

האם אנחנו צריכות יותר תיק צד לנשים עבור שימוש יומיומי סטנדרטי יחסית (אז נפנה ישר לקטגוריה של תיקי צד) או שאולי מתאים לנו יותר תיק גב רחב ונוח לנשיאת מחשב וכל החפצים שלנו לאורך שעות רבות? האם אנו מעוניינות בדגם אלגנטי זה או אחר של תיק עור (או דמוי עור) או שחשובים לנו יותר "פיצ'רים" ספציפיים הקשורים לנוחות שמספק לנו התיק, דוגמת חלוקה לתאים רבים ורצועות נשיאה נוחות וארגונומיות? במילים אחרות – באיזו צורה אנו משתמשות בתיק באופן יומיומי? בהתאם לכך נבחר את הקטגוריה העיקרית להתמקד בה – תיקי צד, תיקי אלכסון, תיקי גב למחשב וכיוצ"ב...

שילוב בין השיקולים האסתטיים לשיקולי שימושיות ונוחות

קרדיט תמונה עמית אופק

לאחר מכן נרצה לוודא כאמור כי אנו רוכשות תיק אשר יהיה אסתטי ומעוצב לטעמנו מצד אחד, אך שימושי ונוח מצד שני. כיצד נבטיח כי בתיק שנקנה מתקיימים שני האלמנטים החשובים הללו?

ובכן, במידה ואנו פונות מלכתחילה לחפש את התיק הבא שלנו בין מגוון אפשרויות של תיקי מעצבים למיניהם, סביר להניח כי ניתקל בעיקר בתיקים אסתטיים ומסוגננים, כאלו בהם "דאגו" לאסתטיקה בצורה טובה ומניחה את הדעת... כמובן שכדאי לבחור תיקי מעצבים של מעצבי אופנה אשר סגנונם מדבר אלינו, אך הנקודה היא כי ניתן למצוא כיום אינספור אפשרויות של תיקי מעצבים אשר מעוצבים גם בצורה ארגונומית ונוחה, ונותנים מענה טוב לשיקולים הפונקציונאליים השונים – לא רק האסתטיים.

בכל מקרה, בין אם את מחפשת אחר תיק צד לנשים , תיק גב לנשים או בכל קטגוריה אחרת, וודאי כי תיק המעצבים שאת בוחרת כולל כמה וכמה תאים שונים, רצועות רחבות ונוחות לנשיאה על הכתף/פיים ונפח פנימי מספיק על מנת להכיל את כל החפצים שאת רגילה לקחת איתך מדי יום (ואף מעט יותר מקום עבור חפצים חדשים שאולי תרצי להתחיל לקחת עמך).

קרדיט תמונה עמית אופק

 

עם הקפדה על הנקודות הבסיסיות האלו קשה לטעות. אם התיק עונה על כל הדרישות האלו והוא גם אסתטי ויפה בעינייך – לכי על זה!...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה