לקנות איכות בזול – חנויות עודפים



בחירה מושכלת של המקומות אליהם נפנה על מנת לחפש ולקנות את מה שאנחנו צריכים (ורוצים...) יכולה לחסוך עבורנו לא מעט כסף, ולאפשר לנו לקנות ולהשתמש במוצרי איכות אשר בדרך כלל עולים יותר ממה שרוצים היינו להוציא. בעידן בו הקניות עוברות בהדרגה ובמהירות אל רשת האינטרנט, עדיין ישנן חנויות מסוימות בהן הקנייה מומלצת ומשתלמת יותר.

קרדיט לתמונה: Pexels

הנטייה של יותר ויותר אנשים בימינו היא לפנות קודם כל אל האינטרנט כאשר מחפשים אחר מוצר זה או אחר לקנייה. אך מוקדם מדי להספיד את החנויות ה"אמיתיות", במיוחד כשזה נוגע למוצרים מסוימים (ורבים) אותם עדיף לראות, להרגיש ולמדוד לפני שקונים. בפרט, כדאי להכיר את האפשרות של חנויות עודפים, בהם ניתן למצוא מותגי איכות במבצעים ובמחירים אטרקטיביים ביותר.

ממוצרי תינוקות בשילב ועד ביגוד ספורטיבי של נייק – חנויות עודפים בארץ

המונח "חנות עודפים" מוכר אולי לרובנו באופן כללי ומופשט, אך רבים מאיתנו מעולם לא נתנו לכך את הדעת ולא ביקרו בחנויות אלו. באופן כללי, חנות עודפים היא חנות בה היצרן מוכר פריטים שנשארו לו במלאי, בדרך כלל מהעונה שעברה, ולרוב במחירים נמוכים ביותר יחסית למחירים המקוריים של מוצרים אלו. כך היצרן עצמו (או הרשת המשווקת את תוצרתו) מצליח לקזז הפסדים ולהיפטר מהמלאי שנותר, והצרכנים נהנים ממוצרים חדשים ואיכותיים ביותר (מדובר במותגים המובילים בעולם), במחירים נמוכים ואטרקטיביים.

בישראל ניתן למצוא לא מעט חנויות עודפים בהם ניתן להשיג מותגים ומוצרים הנחשבים מובילים בקטגוריות אליהן הם משתייכים, במחירים מעולים. תחום הביגוד וההנעלה הוא מהתחומים העיקריים בהם ניתן למצוא חנויות עודפים, ובקניונים ומרכזי קניות בארץ ניתן למצוא, למשל, חנויות עודפים של נייק, עם מוצרים רבים של המותג העולמי המפורסם, במחירי מבצע של סוף עונה. כך, ניתן להצטייד בנעלי נייק נחשבות, כמו גם בכל פריט ביגוד או ספורט אחר של המותג, במחירים שבדרך כלל ניתן רק לחלום עליהם כשמדובר בנייקי. אמנם במקרים רבים יהיו אלו הדגמים של שנה שעברה, אך רובנו המכריע כלל לא נשים לב לכך. חנות נייק עודפים גדולה לדוגמה נמצאת במתחם קניות אאוטלט בצומת בילו.

דוגמה נוספת היא של חנויות שילב – הרשת המצליחה למוצרי תינוקות (משחקים, ביגוד ועוד). בקניונים בארץ ניתן למצוא גם כמה וכמה חנויות עודפים של שילב, וכך לצייד את הבית במוצרים ובבגדים האיכותיים ביותר עבור התינוק/ת שלנו, במחירים נוחים ביותר.

חיפוש ורכישה בחנויות עודפים היא מהפעולות הצרכניות המתבקשות והחכמות ביותר שאנחנו יכולים לעשות כיום, במיוחד כאשר מדובר בתחומים בהם אנו חייבים לקנות לא מעט מוצרים שונים, אשר כל אחד מהם רחוק מלהיות זול. ביגוד וצעצועים לתינוקות (שניתן למצוא כאמור בחנויות עודפים של שילב) מהווים דוגמה מצוינת לכך, כמו גם בגדי ונעלי ספורט. הנקודה היא כי באמצעות מעט סבלנות והתמקדות בחנויות עודפים, ניתן לחסוך עשרות אחוזים בהוצאות שלנו על מוצרים אלו, כך שנוכל ליהנות מהמותגים האיכותיים ביותר בתחומם, ובלי לספוג פגיעה קשה במיוחד בחשבון הבנק שלנו...

למציאת חנות שילב עודפים הקרובה לביתכם היכנסו לאתר: https://myofer.co.il/malls/huzot/stores/2027150.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה