לרזות בקצב שאתם רוצים ולהתחטב בצורה בטוחה ובריאה



יש לא מעט חומרים שנחשבים לשורפי שומנים בשוק תוספי המזון. הייפר פלוס נבדל מהם ביתרונות לצרכן הישראלי שומר הכשרות, ולמי שמחפש שורף שומנים שעושה באמת את העבודה

צילום: בן איפרגן

אילו היו אומרים לכם שיש שורפי שומנים שמעודדים הרזיה וחיטוב הגוף בצורה הכי בריאה שיש, מבלי להתאמץ הרבה יותר מעבר לעבודה הטובה שאתם עושים כבר כעת, בוודאי הייתם בודקים את התוויות כדי להבין מאיפה נובעות הבטחות שכאלה. אתם מוזמנים להציץ בתוויות של שורף השומן הייפר פלוס ולראות שמדובר בריכוז חומרים פעילים שהוכיחו את עצמם בדרבון המטבוליזם ובייעול שריפת השומנים בגוף.

כמו כן, תשמחו בוודאי לגלות שיש לו כשרות והוא מפוקח על ידי משרד הבריאות, מה שאומר שמקור החומרים נקי ובטוח לשימוש, והם מוכחים כיעילים ואיכותיים בהליך ההרזיה וחיטוב הגוף שלכם, בדיוק כפי שרציתם.

למה דווקא שורפי שומנים נחשבים לתוסף תזונה בטוח?

מטבוליזם הוא חילוף החומרים שלנו שחובה להבין כדי לדעת מה אפשר לעשות על מנת לייעל אותו בכל שלב. חילוף חומרים הוא התהליך שמבטיח לנו את כל האנרגיה וההזנה שאנחנו זקוקים לה כדי להניע תהליכי חיים. שומן, כידוע, מצטבר אצלנו בגוף כאשר אנחנו צורכים יותר קלוריות מאשר אנחנו מוציאים, מה שמוביל גם לקושי במטבוליזם שלנו לשרוף שומנים בצורה יעילה.

איך הגוף מקבל אנרגיה?

יש להבין שלגוף יש שני חומרים שאותם הוא שורף – סוכרים ושומנים. כאשר יש מאגר זמין וגדול של סוכרים הוא יתקשה להחליט לשרוף שומנים, וכך, בהכללה, נוצרת ההשמנה. אנחנו רוצים לגרום לגוף להעדיף לשרוף את השומנים העודפים, ובכך לייעל את התהליך שבסופו נשיג הרזיה וחיטוב הגוף. כדי לעשות את זה אנחנו לוקחים גם שורפי שומנים בהרכב מסוים ובריכוז חומרים פעיל שהוכח כיעיל, ובכך מלמדים את הגוף להתרגל לקצב מזורז יותר של חילוף חומרים.

מתי שורפים שומנים?

שומנים שורפים בדרך כלל בזמן פעילות גופנית כאשר נגמר מאגר הסוכרים הזמין בדם, וכאשר הגוף מפנה את המנגנון לשומנים שזמינים לו. השומנים האלה יכולים להיות זמינים לגוף ולמטבוליזם בעזרת שורף שומנים יעיל שיש בו את החומרים כמו שהייפר פלוס מציע לכם. כולם חומרים מוכרים כבר שנים רבות בתרבויות שונות כממריצים ,מעוררים ומסייעים בהרזייה, שלוקחים אותם בצורה טבעית בדרך כלל כדי להצליח לעמוד במשימה כלשהי שדורשת אנרגיה רבה.

שורפי השומנים הייפר פלוס של חברת ״הייפר״ עושים לכם את העבודה הזאת כדי לשפר את יעילות שריפת מאגרי השומן הזמינים. ההרכב שלהם והריכוז הפעיל שיש בהייפר פלוס מבטיח שריפת שומנים מזורזת מהרגיל וכך תוכלו להגיע למטרתכם – הרזיה וחיטוב הגוף בזמן המהיר ביותר.

מה תוכלו למצוא בתכשיר שורף שומנים הייפר פלוס?

החומרים שמצויים בשורף שומנים הייפר פלוס מוכרים זה שנים למדע, אלא שכאשר מרכזים אותם יחד מקבלים תוסף פעיל ואיכותי. תוכלו למצוא בו את החומרים הבאים שמבטיחים לכם שמדובר במוצר שעובד על חומרים כמו, ל-קרניטין שמוודא שהשומנים שלכם זורמים מהמאגרים הביטניים ישר לייצור אנרגיה. מגנזיום שהוא אחד מהמינרלים החיוניים ביותר שיש. קפאין הוא חומר שכולנו מכירים מהיום יום כממריץ טבעי שאנחנו צורכים גם בשתייה רגילה. כאן הוא נמצא בצורה מרוכזת כדי להמריץ את חילוף החומרים וכדי לפרק שומנים שיגיעו ישירות לתא לייצור אנרגיה. זאת הסיבה שבגללה נהוג לצרוך קפאין סמוך לאימון גופני. B12 שהוא ויטמין שדואג לספיגה טובה יותר של כל החומרים במצויים בהייפר פלוס, גוארנה שהוא צמח טרופי ממריץ ומעורר שגם שותים אותו במשקאות קלים.
וכמובן, חומצה לינולאית המוכרת גם בשם cla שהיא חומצת שומן חיונית שמונעת הצטברות שומן ובונה שרירים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה