מאוורר תקרה מעוצב – איך קונים מאוורר שמשתלב עם העיצוב במקום



עיצוב של בית או משרד, זה עניין מאוד מדוקדק וקפדני. כל פרט ופרט שאנחנו משלבים במקום, שאנחנו דואגים להכניס אליו, יכול לשנות ולהשפיע על העיצוב. לכן, עלינו לתכנן הכל בצורה מאוד ברורה. אנחנו צריכים לשים לב איך הפרטים יכולים להשפיע כשהם עומדים בפני עצמם, ואיך הם יכולים להשפיע כשהם משתלבים עם שאר הפרטים במקום

יחצ

לשמחתנו, כל דבר שנקנה, כל אמצעי, מתקן, מכשיר או כל דבר אחר, יש לו עיצוב מסוים. אנחנו יכולים לקנות דברים מאוד פשוטים, חסרי אופי מבחינת העיצוב שלהם, אך אנחנו יכולים גם למצוא כל פריט וכל מכשיר, עם עיצוב מיוחד שיתאים לקונספט שלנו, יתאים לעיצוב של המקום, כך או אחרת, בין אם מדובר בבית מגורים או במשרד.

דוגמא טובה לכך, הוא מאוורר תקרה מעוצב. על פניו, אנחנו יכולים להסתפק במאוורר תקרה רגיל, בעלי עיצוב מיוחד, עם להבים בצבע לבן או אפור, מתקן סטנדרטי לחלוטין, מה שלא יוסיף לעיצוב של המקום ואפילו עלול להרוס אותו. הרי אם חלל החדר מעוצב בקפידה ואנחנו נתקין בו מאוורר תקרה, שהוא פריט לא קטן וזניח, שאיננו מעוצב בצורה מיוחדת, אז אנחנו נפגע בעיצוב של המקום. לכן, הדבר הנכון מבחינתנו לעשות יהיה, לרכוש מאוורר תקרה עם עיצוב מסוים, ספציפי שיתאים לצרכים שלנו.

כפי שאנחנו יכולים לתאר, ישנם דגמים שונים של מאווררי תקרה עם עיצוב, אנחנו יכולים למצוא קטלוגים שמכילים מגוון רחב של דוגמאות, כאשר מה שמבדיל בין מאוורר תקרה מעוצב אחד לשני, זה בעיקר הצבע של הלהבים, הצבע של גוף המאוורר וכן מספר הלהבים.

כלומר, אנחנו יכולים למצוא מאווררים עם להב אחד או שני להבים, מאווררים שצבע הלהבים הוא חום, שחור, אפור, לבן או בצבעים אחרים, וכן אנחנו יכולים למצוא בהתאמה, מאווררים עם צבעים שונים בגוף שלו, החלק אשר מחובר למאוורר. צריך לציין עוד, כחלק מהעיצוב וכן כחלק מהאפשרויות שיש במאוורר, הרי שחלקם מגיעים עם תאורת LED, ואחרים מגיעים בלי תאורה כלל.

כיצד בוחרים את המאוורר הנכון עבורנו

בשביל לבחור מאוורר תקרה מעוצב, אזי שעלינו לבחון מה העיצוב, מה הקונספט שאנחנו רוצים לייצר במקום ובהתאם לכך נבחר מאוורר מתאים. בין אם זה בעיצוב מודרני, עיצוב קלאסי, כפרי, הייטקיסטי או עיצובים אחרים.

מן הסתם, אם החדר כבר בנוי ומעוצב על פי קונספט מסוים, אז אנחנו נבחר מאוורר על פי העיצוב הקיים, לעומת זאת אם מדובר על חדר חדש, חדר שזה עתה בנייתו הסתיימה, אזי שאנחנו נתכנן את כל העיצוב שלו, ובין היתר ניקח בחשבון את שאלת המאוורר. כלומר זה יהיה בשילוב ולא על פי העיצוב.

לפני סיום חשוב להדגיש, העיצוב לא אמור לבוא על חשבון היכולות והתכונות של המאוורר, אלא יש להתייחס לכך כחבילה אחת.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה