מאמן כושר אישי – כשמתאמנים כדי להצליח



אנשי המכירות במכוני הכושר תמיד מספרים על כמות המנויים שנרשמים, אך מעולם לא מגיעים. אנשים מצליחים לעשות, לעיתים, את הצעד הראשון, של להירשם למכון הכושר, אך מתוכם אחוז גדול לא ממשיך לצעד הבא, שזה להגיע למכון הכושר. מאלו שכן מגיעים, רבים פורשים מהר מאוד, או מגיעים רק אחת לזמן מה, ולא מתמידים דיו בכדי לראות את התוצאות שהם ראו אצל אחרים, התוצאות שהובילו גם אותם לחשוב, ובצדק, שכדאי גם להם להתאמן. הם לא יודעים כי את התוצאות הללו משיגים עם מאמן כושר אישי.

קרדיט תמונה PIXABAY

ההבדל בין בזבוז זמן וכסף לשווא לעומת השקעה בעצמכם וקבלת תוצאות באמת יוצאות דופן נשען על יכולת ההתמדה שלכם לצד העשייה הנכונה. ואת זה עושים עם איש מקצוע.

היתרונות של עבודה עם מאמן כושר אישי

עבודה עם מאמן כושר אישי  צמוד אליכם, בין אם בחדר הכושר, בין אם בפארק, בחוף הים או אצלכם בסלון, מגיעה עם רשימת יתרונות אדירה:

  • שמירה על הבריאות – מניעת פציעות ושמירה על הבריאות הכללית הינה דבר ראשון במעלה בחיים. “אם אין לנו את הבריאות, אין לנו דבר", משפט כל כך נכון, אשר לצערנו אנשים נזכרים בו רק כאשר הם חולים או פצועים. שחיקה ופציעות הם דבר נפוץ מאוד בעולם הכושר והספורט, המקצועי והחובבני כאחד. כאשר אתם עובדים עם איש מקצוע אשר מתאים את התרגול בדיוק עבורכם, בכל שלב ושלב, ובודק שאתם מבצעים את הכול נכון, הסיכוי שלכם להיפצע יורד פלאים, ואתם יכולים להמשיך ולהתאמן לאורך שנים ארוכות, ללא פציעות, ורק עם השיפור והיתרונות של האימון.
  • תוצאות מהירות – המילה "מהירות" מייצגת מונח יחסי, וחשוב לזכור שכל אחד והמהירות שלו. ועדיין, כאשר עובדים עם מאמן כושר צמוד, מרב הסיכויים הם שאתם תגיעו לכדי מיצוי מלוא פוטנציאל מהירות-השינוי שלכם, ותגיעו ליעדים שהצבתם, אסתטיים, בריאותיים, משקל וכיו"ב, הרבה יותר מהר.
  • אתם באמת מתאמנים – זוכרים את השיחה של אנשי המכירות במכוני הכושר והספורט?; ובכן, עם מדריך פרטי משלכם אתם באמת תגיעו לאימון. זה עובד גם פסיכולוגית, כי קבעתם עם מישהו, ולא נעים להבריז או לאחר, וגם כי אתם משלמים על זה. כדי להצליח צריך לעשות, ובשביל לעשות, צריך להגיע.

לכל גיל ובכל מקום

מאמן כושר אישי זה לא למבוגרים בלבד. אימוני כושר לילדים זה דבר נפוץ ופופולארי היום, וזה עוזר לילדים בהרבה מאוד דרכים. אם תרצו להבין את זה יותר לעומק, ולדעת מדוע כדאי לכם לקחת מאמן אישי לילדים שלכם, תחשבו על זה ככה: את אותם היתרונות שאתם מקבלים כמבוגרים, הילד יקבל, פי כמה וכמה.

עלייה בביטחון עצמי, למידת מיומנויות תקשורת ומעקב אחרי הנחיות של איש מקצוע, למידה על הגוף שלהם ועל עצמם, הכרות עם עצמם, פיתוח שליטה עצמית ומיומנויות שונות, ועוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה