מארגנים יום כיף לעובדים ? אפשרויות מומלצות במיוחד



מעסיקים חכמים מבינים שהעובדים, וכמובן גם העובדות, מהווים נכס יקר ערך. ההון האנושי הוא במקרים רבים ההבדל בין שגשוג לבין דשדוש, ולכן כדאי להשקיע בהם. יום כיף לעובדים ולעובדות הוא דרך פרקטית מאוד לחזק את הקשר בינם לבין מקום העבודה, ולהבטיח מקסימום מוטיבציה. כמובן שחשוב להקדיש תשומת לב לתכנון היום – לפניכם 4 אופציות מומלצות במיוחד:

קרדיט לתמונות PIXABAY

סדנא קולינרית

בעידן שבו תוכניות הטלוויזיה הפופולריות ביותר הן אלה שעוסקות בבישול ובאפייה, כששפים הם כוכבי על וכשעוד ועוד ישראלים מגלים את הקסם שבעשייה קולינרית – סדנא בתחום זה היא אופציה מעולה עבור יום כיף לעובדים. האפשרויות כמובן רבות ומגוונות: סדנת אפייה, סדנת הכנת שוקולד, סדנת יין, סדנא שבה נלמדים רזי המטבח האיטלקי, ועוד ועוד – כשבתור בונוס העובדים והעובדות יכולים לאכול את התוצרים.

טיול שטח – עם ג'יפים / טרקטורונים / קיאקים

ישראל גדושה בפיסות טבע יפהפיות – ובהתאם יום כיף לעובדים שמתקיים באחת מנקודות החן הרבות מספק רגעים של הנאה אמיתית. על-מנת לחוות את הטבע במלוא הדרו מבלי להתאמץ יתר על המידה כדאי לבחור בטיול רכוב: על גבי ג'יפים, טרקטורונים, ובעונה החמה גם קיאקים הם אופציה פופולרית. בדרך זו זוכים העובדים לשילוב של אדרנלין וטבע – חוויה רבה עוצמה במיוחד.

תחרויות אתגריות

אופציה נוספת שמזרימה אדרנלין בוורידים ומייצרת גם רגעים רבים שהעובדים שלכם יחזרו אליהם שוב ושוב בשיחות הברזיה היא תחרויות אתגריות. בין השאר תוכלו לקחת את העובדות והעובדים למשחק פיינטבול, לתחרויות בנוסח 'המרוץ למיליון' או 'הישרדות', ואלה רק חלק מהאפשרויות. יום כיף לעובדים מהסוג הזה תורם רבות לגיבוש החברתי בזכות שיתוף הפעולה ההכרחי בין כל המשתתפים בו, ובמקרים רבים גם עוזר לעובדות ולעובדים לפתח יכולות חדשות ולגלות בעצמם כישורים שאולי לא היו מודעים אליהם.

הרצאה בנושא מעניין

ישנם כמובן גם ימי כיף רגועים יותר, אבל לא פחות מוצלחים. דוגמה לכך היא הרצאה בנושא שיעניין את העובדים והעובדות ובעצם כל אדם. גם בקטגוריה הזו מנעד האפשרויות רחב עד מאוד, כשלמשל אפשר להזמין איש תקשורת שיספר על מאחורי הקלעים של הטלוויזיה, מרצה שהיה בכיר בגופי הביטחון אשר יחשוף (במידת האפשר כמובן) סיפורים מרתקים, מרצים על נושאי בריאות, מיניות, טיולים ועוד ועוד. חשוב מאוד לבחור מרצה מנוסה שיודע לרתק כל קהל ושיתאים גם לעובדים ולעובדות שלכם.

למה עוד חשוב לדאוג לקראת יום כיף לעובדים?

אחרי שבוחרים את האירוע המרכזי עבור יום הכיף לעובדים, יש עוד מספר דגשים חשובים. קודם כל, כדי שהיום יהיה באמת כיפי, כדאי לשלב בו גם ארוחה. שנית, חשוב לוודא שהפעילויות השונות במסגרת אירועי חברה מתאימות לכל אחד ואחת מהעובדים – אם למשל יש עובדים טבעונים, הארוחה תכלול גם מנות מהצומח. דגש שלישי הוא תכנון נכון של הזמן, על-מנת שהיום יתנהל ביעילות ולא יתארך שלא לצורך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה