מבצעי הטלוויזיה של יס - סקירה מעודכנת



'משתלם לי'- השוואת מחירים
'משתלם לי' זהו אתר שבו תוכלו למצוא השוואת מחירים בין חברות וחבילות תקשורת שונות ומגוונות. באתר אפשר למצוא השוואת מחירים בין חבילות אינטרנט, טלוויזיה, סלולר וברי מים. בנוסף לכך, אפשר למצוא תחת קטגוריית 'טריפל' ובכניסה לעמוד של כל חברת תקשורת, השוואה בין חבילות תקשורת שכוללות יותר מסוג אחד של שירותי תקשורת.
כיוון שמכשירי התקשורת הם חלק בלתי נפרד מחיינו, כדאי ואף נחוץ שנקבל תשתיות אמינות ומתאימות לנו ולצרכים שלנו, ועם זאת יהיו בידנו הכלים לבחור בחבילות המשתלמות ביותר עבורנו ועבור מה שאנחנו צריכים. לכן, השוואת מחירים בין חבילות שונות נועדה כדי לגרום לכם לבחור נכון יותר כאשר אתם בוחרים את מסלול התקשורת שלכם במכשירים השונים.

קרדיט לתמונה Freepik

'יס'- טלוויזיה

חברת 'יס' היא אחת מחברות התקשורת והטלוויזיה הגדולות בישראל. בימינו אנו מבלים זמן רב מול המסכים וזה חלק חשוב ביום שלנו או של הילדים שלנו, ולכן חשוב לנו שיהיו לנו אופציות רבות לבחירה וממשק נוח ופשוט.

ניתן למצוא בחברת 'יס' טלוויזיה שמספקת לכם את כל מה שאתם צריכים, החל מערוצי הכבלים, שירותי VOD וCATCHUP, חברות סטרימנג כמו נטפליקס ודיסני+ ועוד. לא רק שהטלוויזיה מספקת לכם תכנים עשירים ואופציות לבחירה, אלא גם ממשק נוח מול שלט קל לתפעול עבור ילדים, מבוגרים וקשישים ושירות לקוחות אדיב ומועיל.

סקירה והשוואת מחירים של חברת 'יס'

גם את החבילות והמבצעים של 'יס' אפשר למצוא ב'משתלם לי' , בדף המפרט את החבילות השונות והמחירים שניתן לקבל עליהם בסקירה מפורטת ומלאה שתעניק לכם את כל הידע שאתם צריכים לפני שאתם בוחרים בחבילה הרצויה.

חבילה רגילה ללא תוספות- בחבילה זו ניתן לקבל את מרבית התוכן שהממיר של יס מציע מלבד ערוצים מסוימים, גישה חופשית לVOD, שני ממירים לבית והתקנה בחינם. ישנם שני מסלולים ששונים מעט במחיר ומתאימים למי שמעוניין לנסות במחיר מוזל תחילה ל-3 חודשים, או למי שבטוח בבחירתו ומעוניין לקבל מחיר נמוך יותר בשנה הראשונה.

חבילה משולבת עם דיסני+ - חבילה זו זהה לחבילה הרגילה אך כוללת גם גישה חופשית לדיסני+, המחירים בחבילה זו זהים כמעט למחירים בחבילה הרגילה, אך לאחר תקופת ההנחה המחיר יהיה גבוה יותר מהמחיר של החבילה הרגילה.

חבילה משולבת עם נטפליקס- חבילה דומה בתנאים שלה לחבילה הרגילה, אך בתוספת של שירותי סטרימינג של נטפליקס. בשלושת החודשים הראשונים ניתן לקבל נטפליקס בחינם ומחיר מוזל על חבילת הטלוויזיה, ולאחר מכן תהיה עלייה למחיר של חבילה רגילה לאחר שנה, ואחר כך תשלום מלא על החבילה.

בנוסף לכך, ניתן לבחור באחד משלושת המסלולים האלו גם בחבילת טריפל משתלמת ולקבל גם אינטרנט לבית במחיר מתאים, כאשר החודשים הראשונים מוזלים לרגל ההצטרפות לשירות של 'יס'.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה