מגוון הצעות עבור אטרקציות בדרום לילדים



הדרום הוא אחד המקומות המיוחדים ביותר לטייל בהם בארץ, אך לא כולם מכירים את הדרום היטב ויודעים אילו אטרקציות מיוחדות יש בו עבור ילדים. אנו בפורטל קרמל מכירים שלל אפשרויות לאטרקציות מיוחדות בדרום

pixabay

מאמר זה יתמקד ברעיונות של אטרקציות בדרום הארץ לילדים.

אטרקציות לאוהבי החיות

מי שילדיו אוהבים לראות חיות מגוונות או ללטף אותן ישמח לדעת כי יש מספר מקומות כאלו בדרום שניתן לבקר בהם. המקום הראשון הוא חוות אל יען אשר נמצאת באזור הבשור בסמוך לפארק אשכול. זוהי חווה בה מגדלים יענים בעיקר. הילדים ילמדו על העוף הגדול שנקרא יען ויוכלו להנות גם מפינות ליטוף נוספות וסדנאות יצירה. אטרקציה נוספת בדרום אשר משלבת חיות היא חוות האלפקות אשר נמצאת בסמוך למצפה רמון. החחוה מכילה אלפקות ולאמות אשר תוכלו להאכיל יחד עם הילדים. כמו כן, ילמדו ילדים על מפעל הצמר של האלפקות ויתנסו במגוון פעילויות. שתי האטרקציות בדרום מותאמות לילדים מגיל 3 ומעלה.

טיולי מדבר וטבע בדרום

הדרום שופע במסלולים טבעיים יפיפיים ונהדרים ובעלי חולות בצבעים מרהיבים. אחד המקומות המיוחדים ביותר הוא מכתש רמון בנגב. זהו מכתש שאורכו 40 ק"מ ויש בתוכו מספר אתרים שכדאי לבקר בהם. תוכלו לעשות סיור בתוך המכתש בעקבות חיות המדבר דרך חברת חי רמון, תוכלו לטייל בתוך הגן הבוטני של המכתש ואם אתם משפחה של מטיבי לכת בהחלט תוכלו לעשות את המסלול הגדול. חשוב מאוד לצאת לטיול זה מספיק מוקדם, מצוידים במספיק מים ולאחר שבדקתם את מצב מזג האויר והשטפונות. זוהי אחת מן האטרקציות בדרום שכדאי לא לוותר עליה.

טיולים משפחתיים בדרום עם קצת היסטוריה

ליישב את הנגב הייתה אחת מאמרותיו של בן גוריון, ראש הממשלה הראשון אשר התיישב בעצמו בקיבוץ שדה בוקר בנגב. כיום הצריף של בן גוריון ואשתו פולה עדיין קיים והוא הפך למוזיאון שכולל פרטים מחיוו, מתנות שקיבל מאישים חשובים כאשר כיהן כראש ממשלה וניתן ללמוד מכך הרבה מאוד. לאחר סיור זה תוכלו להמשיך לקיבוץ יד מרדכי וללמוד על עולמן של הדבורים ויצירת הדבש. תוכלו לצאת למסע היסטורי על ראשיתו של הקיבוץ, לבקר ברפת ולהכיר קצת מחיי הקיבוץ של פעם והיום. זוהי אטרקציה בדרום מיוחדת במינה שכדאי לא לפספס.

טיולי גמלים בדרום

אטרקציות בדרום אשר מיוחדות במינן ומאפיינות את הדרום הן טיולי הגמלים. אלו טיולים אשר נעשים בשיירה ואורכים בין שעה לארבע שעות. הילדים ילמדו על חיי הגמלים במדבר ויהנו מטיול לאורך הנוף הדרומי היפה.

לסיכום, הדרום טומן בחובו המון אטרקציות נהדרות עבוד משפחות וילדים, ממליצים לכם מאוד לצאת ולהכיר את האזור ואם תרצו לקבל רעיונות נוספים, תוכלו תמיד להיכנס אלינו לאתר www.karamel.co.il ולמצוא את האטרקציות אשר מתאימות עבורכם.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה