מדוע חשוב לבחור מיטת מטפלים איכותית?



מחפשים מיטת טיפול חדשה? אם תבחרו מבין דגמי מיטות טיפול באתר "פלוראז" תבטיחו לעצמכם מוצר איכותי, נוח ועמיד. בשורות הבאות נסביר מדוע חשוב לבחור במיטת מטפלים איכותית ינתנו המלצות וטיפים חשובים.

קרדיט תמונה FREEPIK

כידוע, טיפולים אלטרנטיביים מבוצעים על גבי מיטות טיפולים המאפשרות למטפל לעמוד ובכך לשפר את נוחות עבודתו ולהגדיל את טווח התנועה שלו. יחד עם זאת, בכדי לזכות במענה טיפולי טוב יש חשיבות רבה לבחירה במיטת טיפולים איכותית המותאמת לצרכים שלכם.

מיטות טיפול באתר "פלוראז" הינן מיטות מיוחדות המיועדות עבור מטפלים ומעסים רבים, קונבנציונאליים ואלטרנטיביים, ומהוות עבורן כלי חיוני ובסיסי. שלא כמו מזרנים הדורשים לטפל במצב ישיבה וכריעה, מיטות טיפול מאפשרות לטפל בעמידה או ישיבה על כיסא ובכך להגדיל את רמת הנוחות של המטפל ואת טווח התנועות והמנחים שהוא יכול לבצע. למעשה, יש לא מעט טיפולים ועיסויים ששיטתם מבוססת מראש על טיפול שמבוצע על גבי מיטה. למשל, מיטות טיפולים נדרשות עבור טיפולים של דיקור סיני, טיפולי פיזיותרפיה, עיסוי רפואי, עיסוי שוודי, קרניו סקריאל, רפלקסולוגיה, טיפולי פנים, רייקי ועוד.

למה חשוב לבחור במיטת טיפול איכותית

כיום ניתן למצוא מגוון סוגים של מיטות טיפולים, ניידות וקבועות, העשויות מחומרים שונים, ואשר נבדלות גם באיכותן המשפיעה באופן ישיר על איכות הטיפול המוענק. הבחירה במיטה איכותית תבטיח את חוזקה והיותה בטוחה לשימוש, עם משקל נשיאה מרבי כמה שיותר גבוה ללא חשש משבירה של המיטה ונפילת המטופל, דבר שיכול להוביל לפגיעה במטפל ולתביעה.

בנוסף, איכות מיטת הטיפול ניכרת בהיותה פריט בטוח ויציב שלא זז ממקומו ואינו מתנדנד ומרעיש, וכך מבטיח תחושת בטחון ונוחות ורגיעה של המטופל, לצד יכולת של המטפל לבצע את עבודתו בשקט וריכוז ללא חשש שהמיטה תזוז ממקומה. היציבות נדרשת גם בעת עליה או ירידה של המטופל מהמיטה, כאשר משקל גופו נוטה לצד אחד של מיטת הטיפול. כמו כן, מיטה איכותית ניכרת בנוחות השימוש בה, כאשר עבור המטופל נוחות ניכרת בין היתר במידות מרווחות, בנוחות השכיבה על המזרן ובמיקום נוח לראש גם כששוכבים על הגב. עבור המטפל, נוחות השימוש ניכרת למשל ביכולת לכוונן את המיטה לכל גובה רצוי בהתאם לגובה במטפל ולסוג הטיפול, בין אם בעמידה, בישיבה, בתנועה וכדומה.

 

בנוסף, יש לתת דגש מיוחד על איכות המזרן והיותו בעובי מספק, ממולא בחומר נוח ונעים למגע, ברמת קשיחות מתאימה השומרת על יציבות נכונה של הגוף. זאת לצד היותו עשוי מחומר שלא סופג ריחות רעים, רטיבות וזיעה, ושהינו פשוט וקל לניקוי. מעבר לכך נוחות המיטה ניכרת גם במידותיה שמספקות מענה נוח למרבית המטופלים בכל מידה וגובה. לכן, השקעה במיטה איכותית תבטיח קבלת מוצר עמיד לאורך זמן שישרת את בעליו היטב לתקופה ממושכת.

סוגים שונים של מיטות איכותיות

מיטות טיפול איכותיות מוצעות במגוון רחב של סוגים ודגמים, הנבדלים אחד מהשני בחומריהם, צורת הנשיאה שלהם ומידותיהם. כך למשל, מיטות טיפול מוצעות מעץ או אלומיניום, כמיטות קבועות או מתקפלות וניידות, מיטות חשמליות, עם ריפוד מעור או בד, כמיטות עם או בלי משענת ראש, מיטות שניתן לכוון אותן ועוד. מתוך המגוון חשוב לבחור במיטת טיפולים שעונה באופן שלם לצרכים הספציפיים של המטפל.

בחירה במיטה איכותית מתאימה

מלבד הצורך במיטת טיפול איכותית, יש גם לבחור במיטת טיפול מתאימה שעונה על מספר קריטריונים מרכזיים. ראשית, יש לבחור במיטה העונה על צרכי הטיפול והמנח הנדרש מהמטופל והמטפל, עם נוחות גישה לכל האברים בהם מטפלים, לאבזרים, תכשירים וציוד נוסף שנעשה בו שימוש וכדומה. כמו כן, במקרים בהם הטיפול מבוצע במקום אחד ניתן לבחור במיטה קבועה כבדה וגדולה, בעוד שמטפל הזז ממקום למקום יעדיף מיטה ניידת מתקפלת, קלת משקל ונוחה לנשיאה, שניתן להכניסה לתא המטען של רכב.

לטיפולים הכרוכים בשכיבה על הגב עדיף שיהיה ערסל לראש יציב ונוח, המשפר את רמת הנוחות של המטופל ומעלה את נגישות הטיפול באזור הצוואר והראש. לעומת זאת, לטיפולים הכוללים ישיבה כמו טיפולי רפלקסולוגיה, לא אחת כדאי לבחור מיטה מתרוממת, המספקת משענת לגב ומאפשרת למטופל להישאר במידת הצורך עם רגליים ישרות.

 

כאמור, יש גם לבחור מיטה בגובה המתאים לזה של המטפל ולמנחים השונים כמו עמידה, רכינה וישיבה. במידה ומדובר במיטה במרכז טיפולים או ספא המשמשת מספר מטפלים, עדיף לבחור במוצר מתכוונן שניתן לשנות את גובהו בהתאם לגובה המטפל וצרכי בטיפול שלו. בנוסף, אם מדובר במטופלים בעלי מגבלת תנועה וניידות כדאי לשקול מיטת טיפולים חשמלית שניתן להעלותה ולהורידה בקלות.

דוגמאות לדגמים נבחרים

באתר של פלוראז' לציוד ומוצרים לרפואה משלימה וטיפוח, מציעים מיטות טיפול איכותיות הכוללות מיטת טיפול מתקפלת, חדשנית ויוקרתית מאלומיניום עם בסיס רשת טרמפולינה, שמתאימה לכל סוג של טיפול. המיטה כוללת משענת ראש וערסל לידיים ומציגה רמה גבוהה עמידות ושל יציבות. יש לה מזרן בעובי 6 ס"מ, משקלה 11 קילו, אורכה מגיע ל- 1.85 מ' וניתן לכוונן את גובהה מ- 60 ל-81 ס"מ. כמו כן, באתר מוצעת מיטת טיפול מעץ מייפל מקצועית ומתקפלת, מרווחת ונוחה במיוחד, הכוללת משענת ראש באורך של 1.85 מ', רוחב של 70 ס"מ ומשקל של 15 ק"ג. למיטה מזרן ויסקו איכותי בעובי של 10 ס"מ והיא מתאימה למכוני ספא וקליניקות פרטיות.

להשקיע במיטת טיפול איכותית

מיטת טיפולים איכותית אינה מוצר זול, וראוי לזכור שמדובר במוצר חיוני המיועד לשמש את בעליו לתקופה ממושכת. לעומת זאת, מיטות באיכות ירודה אמנם זולות יותר אך הן מספקות מענה טיפולי הרבה פחות נוח, בטוח ועמיד. לכן, בהיותה פריט בסיסי המשפיע על טיב הטיפול כדאי לשלם יותר ולהשקיע במיטת טיפולים איכותית שעונה בדיוק על צרכי הטיפול, ותשרת אתכם נאמנה לתקופה ממושכת.

"פלוראז''" הינה חברת ייבוא מוצרים וציוד לרפואה משלימה וטיפוח. לרשותכם מגוון מוצרים רחב במיוחד, באיכות גבוהה ביותר ובמחירים האטרקטיביים ביותר בארץ. אנו מאמינים במתן שירות ברמה גבוהה, ייעוץ אישי והתאמת מוצרים לכל לקוח. כחלק מהשירות הניתן אצלנו, אנו מקנים ללקוח לפי רצונו, ייעוץ אישי בהקמת עסקים בתחום הרפואה המשלימה כגון ספא וכדומה. חברת פלוראז' חרטה על דגלה מתן שירות זמין, מהיר ונגיש, מוצרים איכותיים במחירים נוחים, שווים לכל כיס. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה