מדוע לפתוח פרופיל עסקי באינסטגרם?



פתיחת פרופיל עסקי באינסטגרם מאפשרת לכם להציג תכנים לאנשים שעוקבים אחריכם. ניתן להציג להם תמונות וטקסטים עם המסרים שאתם מעוניינים להעביר. את התמונות מעלים לחשבון שלכם באינסטגרם בעמוד שלכם ושם הוא נמצא באופן קבוע

freepik

ניתן לעלות תכנים גם אל הסטורי, המציג את הפוסט למשך 24 שעות, לאחר 24 שעות הפוסט ייעלם ולא יוצג בפרופיל שלכם יותר. רבים מהאנשים התמכרו לעובדה שהתגובות נשארות חסויות ולא כולם רואים כמה לייקים התמונה קיבלה או כמה הגיבו ולכן הסטורי הפך לפופולארי. אנשים אוהבים להראות את התמונות שלהם, אך פחות לקבל ביקורת פומבית. בגלל שההצלחה הייתה כה רבה, הסטורי הועתק גם לפייסבוק ואף אפליקציות נוספות עובדות על אותו עיקרון. זה קליל, בלחיצת כפתור עוברים מתמונה לתמונה ורואים מה חדש בעולם התוכן הווירטואלי.

ההצלחה הובילה את כולם לפתוח פרופיל עסקי באינסטגרם כדי להוביל בתכנים ולהפוך לפופולאריים ומבוקשים. גם עסקים רבים הבינו את ההצלחות וחייבו את אנשי השיווק שלהם לפתוח פרופיל כזה כדי לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם. דרך ההצלחה הזו הם מצליחים למכור ולהרוויח עוד כסף. דרך נוספת לרווחים היא באמצעות המשפיענים. משפיענים אלו אנשים שיש להם עוקבים רבים באינסטגרם והם מובילי דעת קהל, הטענה היא שקהל היעד שלהם מושפע מהם בקבלת ההחלטות ולכן עסקים וחברות רבות מעניקות לאותם משפיענים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם. לא פעם החברות מעידות על עליה ברווחים בעקבות פעולת שיווק זו ולכן היא תופסת תאוצה ומובילה. כעת רבים פותחים פרופיל עסקי באינסטגרם כדי להצליח ולהרוויח בדיוק כמו המשפיענים. המטרה שלהם היא שיהיו כמה שיותר עוקבים. לקנות עוקבים באינסטגרם גם זו אפשרות עבורם ובואו נודה זאת האפשרות הטובה ביותר, היא חוסכת זמן ומאפשרת להם להגיע אל המטרה תוך זמן קצר.

חברת דיגיטל בוסט מציעה לא רק עוקבים לאינסטגרם, אלא גם עוקבים נוספים לשאר הרשתות החברתיות כדי לאפשר להם להצליח להתקדם מהר ובטוח. העוקבים שהחברה מעניקה לכם הם עוקבים איכותיים והכי חשוב הם עוקבים מישראל. עוקבים ישראליים הם הרבה יותר איכותיים ולכן לפניי שאתם חושבים לפתוח פרופיל עסקי באינסטגרם כדאי מאד שתשקלו היכן לרכוש את אותם עוקבים, לא כל העוקבים הם טובים לעמוד שלכם. רבים מהחברות הללו מוכרים עוקבים שאינם מישראליים ולעוקבים אלה אין שום תועלת לדף שלכם. נכון כמות העוקבים היא חשובה מאד, אך חשוב לא פחות להביא את העוקבים למצב שהם מגיבים ומעורבים בדף שלכם. הרי חשוב לכם לעלות גם את המעורבות של הגולשים שלכם: שייתנו לייקים לתמונות שלכם, תרצו שהקהל ייצפה בסטורי שלכם ויהיה חלק מהאנשים שיגיבו לכם ועוד. כדי שזה ייקרה כדאי שהעוקבים ידברו בשפה שלכם ויבינו את המסר שאתם רוצים להעביר.

מלבד העובדה שאפשר לקנות עוקבים באינסטגרם חשוב לגרום לאנשים לעשות לכם לייק בצורה אורגנית וטבעית. שילוב של השניים הוא הטוב ביותר. כדי שיעקבו אחריכם ויאהבו את הפרופיל שלכם עליכם לעצב את החשבון שלכם. פרופיל עסקי באינסטגרם מעוצב מזמין את הגולש לעקוב אחריו, כאשר התוכן איכותי ומעניין ההזמנה הופכת למטרה שהושגה כי הגולש הופך לעוקב. זו המטרה של כל מי שפותח פרופיל עסקי באינסטגרם, להביא עוקבים ולהגדיל את החשיפה כדי שבעלי עסקים וחברות ייראו בו כמשפיען וישלמו לו עבור פרסום. יש כאלה שעושים את זה רק בשביל המיתוג, לעיתים כמות העוקבים, הלייקים והתגובות מאפשרים ליהנות ממיתוג איכותי. כל עסק חייב מיתוג נכון,  סמלים וצבעים שידברו במסרים שהוא רוצה להעביר וערכים שיבליטו את מה שחשוב לעסק. אז כמובן שפרופיל עסקי באינסטגרם הוא חשוב במיוחד לבעלי עסקים, אם יש לכם עסק וטרם פתחת פרופיל כזה, הגיע הזמן לעשות זאת. היום זה לא רק פייסבוק, חייב להשקיע בשלל הרשתות כדי לקבל חשיפה מקסימאלית. החשיפה הזו מתורגמת לכסף, המיתוג הופך להצלחה מסחררת וכך עוד לקוח ועוד לקוח רוצה לקנות את מוצרים שלכם או להשתמש בשירותים אותם אתם מעניקים.

איך לקדם פרופיל עסקי באינסטגרם ?

כדי לקדם את הפרופיל העסקי שלכם עליכם להיות חלק מקבוצות פייסבוק המאפשרות פרסום. לא כל הקבוצות מאפשרות פרסום ולכן מומלץ לוודא מראש עם מנהל הקבוצה אם אתם יכולים לעלות תוכן לקבוצה הספציפית. במידה ויאשרו לכם תוכלו לעלות תוכן מקורי ומעניין שימשוך את הגולש להיכנס לעמוד האינסטגרם שלכם ולעשות לכם עוקב. מומלץ להתמקד תחילה בקבוצות בעלי תחום העניין של העסק שלכם ולאחר מכן בשאר הקבוצות המאפשרות פרסום חופשי. כל חשיפה היא משתלמת והמטרה היא כמה שיותר עוקבים, קידום פרופיל עסקי באינסטגרם.

דרך נוספת היא לעשות שיתופי פעולה עם חברים ולפרסם בעמודים שלהם או בפרופיל העסקי שלהם. ניתן גם לשלוח קישור של החשבון שלכם אל החברים כדי שיעשו  לכם עוקב. בנוסף אפשר להשתמש באפשרות להחזיר עוקב תמורת עוקב. חשוב לציין שכל התהליכים הללו הם כדאיים ולעיתים עובדים יפה מאד, אך זה דורש מכם להקדיש זמן רב, למה להשקיע את רוב הזמן שלכם בקידום פרופיל עסקי באינסטגרם אם אפשר לחסוך בזמן זה ולהשקיע אותו בעסק  זמן זה כסף ורובנו כבר יודעים זאת, לכן כדאי לקנות עוקבים מחברת דיגיטל בוסט, בלי קשר מומלץ לכם להכיר את שאר החבילות שהחברה מציעה. תוכלו להתקדם לא רק באינסטגרם, אלא גם ברשתות חברתיות נוספות.

פרופיל עסקי באינסטגרם ניתן לעיצוב, ישנן חברות רבות המתמחות בעיצוב הפרופיל בעזרת תמונות בסדר מסוים המאפשר מראה מיוחד ומעניין, ישנן חברות שתפקידם להביא את התוכן או התמונה המיוחדת שתמשוך את תשומת הלב לה הפרופיל שלכם זקוק. אל תתפשרו האינסטגרם שלכם מעיד עליכם הרבה, על המצב החברתי שלכם, על ההשפעה שלכם על העוקבים ועוד. כולם נמצאים בטירוף לסטורי המושלם כדי להביא עוד עוקבים. אם יש לכם קיצורי דרך שאינם מזיקים, אלא להפך, מאפשרים לכם להיות הטובים ביותר בקלות, למה אתם מחכים?

יש להתאים את האינסטגרם שלכם למטרה לשמה אתם מקימים אותה, אם המטרה היא פרופיל עסקי באינסטגרם חשוב שתגדירו את האינסטגרם כעסקי, את זה ניתן לעשות בהגדרות. כך תוכלו לקבל נתונים על התכנים שלכם, לראות מה עבד לכם טוב יותר ומה פחות ומתי החשיפה שלכם גבוהה יותר. זה יאפשר לכם להכיר את הקהל שלכם ולקבל מידע על ההתקדמות שלכם. מערכת הנתונים הזו נקרא Insights. בעזרת פרופיל עסקי באינסטגרם תוכלו גם לממן את הפרסום שלכם ולהיחשף לקהלי יעד נוספים, החשיפה שלכם תגדל וזה יביא לכם עוד ועוד עוקבים, זה לא תמיד זול ואף לא תמיד משתלם ולכן יש לעקוב אחר ההוצאות שלכם ולנסות להבין אם זה השתלם.

זכרו, פרופיל עסקי באינסטגרם כמו כל פרופיל עסקי אחר ברשתות החברתיות חייב להיות מושך ולכן שימו תמונת פרופיל יפה ותעלו תמונות מיוחדות ששייכות למה שאתם מתעסקים בו. אל תיכנעו אם זה לא קורה לכם מהר, קיצורי דרך תמיד משתלמים, רכשו את החבילה מחברת דיגיטל בוסט שתעשה לכם את החיים קלים יותר. עוקב ועוד עוקב ותוכלו להתחיל להפוך למשפיענים  שתמיד חלמתם.

 

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה