מדוע מזרקות ועיצוב מים משדרגות את המרחב הציבורי?



אין ספק כי למרחב העירוני יש השפעה עצומה על חיינו והוא קובע במידה ניכרת כיצד איכות החיים שלנו תהיה. כך למשל יש צורך במדרכות רחבות בעיר, בצל, במקומות ישיבה, בפחים, בתחנות אוטובוס נגישות ובעוד שורה של דברים. כיום יש הסכמה בין המומחים כי מזרקות ועיצוב מים משדרגות את המרחב הציבורי בכמה רמות. קודם כל מזרקה מעוצבת עם מים היא יפה מאוד ומהווה מוקד משיכה לאנשים.

קרדיט לתמונה: pixabay

אך מזרקה גם מקררת בימי הקיץ החמים וכך ילדים יכולים לשחק בה ולשהות בחוץ. אין ספק כי כיום כל עיר המכבדת את עצמה צריכה לא מזרקה אחת במרחב העירוני אלא כמה מזרקות כל אחת שונה מאחרת וכך הרחובות בעיר שלה יהיו ברמה גבוהה וימשכו לא רק את התושבים אלא גם אנשים מחוץ לעיר וכך המזרקה תעלה את הרמה של העיר בכמה רמות.

האם אני יכול לעצב מזרקה לבד?

עליכם לדעת ולהבין כי מזרקות ועיצוב מים זו משימה מורכבת וקשה ולא כל אדריכל או מתכנן עירוני יכול לעצב את המזרקות ועיצוב המים. אם אתם בעלי תפקיד בעיר ואתם רוצים שתהיה בה מזרקה כדאי לכם לפנות אל חברה אשר זו המומחיות שלה.

ההבדל בין עיצוב עצמאי על ידי סתם אדריכל ובין עיצוב על ידי מומחה הוא עצום ולא כדאי לזלזל בכך. לא רק זאת אלא שסביר להניח כי חברה המתמחה בעיצוב מזרקות תיקח מחירים יותר נמוכים מכם וזאת מכיוון שהיא מעצבת מזרקות באופן קבוע ולכן יכולה להוריד את מחירי עיצוב המזרקות. לכן עדיף לפנות אל חברה המתמחה בעיצוב מזרקות ולא אל סתם משרד אדריכלים.

מזרקות ועיצוב מים – שימו לב לניסיון של החברה המעצבת את המזרקות

כאשר אתם באים לבחור חברה בשביל מזרקות ועיצוב מים כדאי לכם לשים לב כמה ניסיון יש לה בתחום. ככל שהחברה יותר מנוסה במזרקות ועיצוב מים כך היא תעשה עבודה יותר טובה בעיצוב המזרקה בעיר שלכם. קל מאוד לברר את הניסיון של החברה בתחום זה ולכן כדאי לשאול בשיחה הראשונית את החברה כמה היא מנוסה בעיצוב מזרקות.

מכיוון שקל מאוד לברר כמה ניסיון יש לחברת המזרקות זו הדרך הטובה ביותר לדעת האם החברה היא ברמה גבוהה או לא. לכן תמיד אבל תמיד בררו את נושא הניסיון ואל תזניחו אותו.

שימו לב לאיכות המזרקה לפני שאתם מתקינים אותה

כאשר אתם פונים אל חברה בשביל מזרקות ועיצוב מים אתם חייבים לברר כמה המזרקה ועיצוב המים שלה הם איכותיים. עליכם להבין כי ככל שהמזרקה יותר איכותית כך היא תתפקד יותר טוב ולכן כדאי לברר עד כמה המזרקה שלכם ברמה גבוהה וכך היא תעבוד למשך תקופה ארוכה יותר וזה כמובן שווה המון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה