מדוע תכשיט לאישה הוא המתנה האולטימטיבית



ללא שום צל של ספק העוצמה הנשית הפנימית היא התכשיט היפה ביותר. אך עדיין הנשים אוהבות להשתמש בתכשיטים המדגישים את יופיין ומשמשים כפריט לצורך ביטוי עצמי והופעה חיצונית. בעזרתם של תכשיטים ניתן לסגנן את המראה, לגוון את הצבעים ולהוסיף תחכום כאשר צריך. ואולי מעל הכל, דווקא באמצעות התכשיטים המתאימים, ניתן לשקף החוצה את העצמה הנשית הפנימית ואת הייחודיות שישנה בכל אישה.

 תכשיט לאישה הוא פריט הנמצא בשימוש באופן יומי. לעתים זהו תכשיט אותה האישה מתאימה לסוג הלבוש, ומחליפה אותו מידי יום על מנת לשמור על קו אופנתי. ומנגד, ישנם גם תכשיטים שמתאימים לאופי הפנימי, לנשמה של האישה.אלו הם התכשיטים בעלי המשמעות שהאישה באמת אוהבת. ובעוד אחרים מתחלפים לפי צו האופנה או מצב הרוח היומי, התכשיט הזה תמיד נשאר. ולעתים נראה כי הוא ממש מחובר ללב, כמו למשל תכשיט שקיבלה מאדם יקר.וכמובן שאין סתירה בין הדברים, תכשיט יכול להיות גם יפה ואופנתי לפי מיטב הטרנדים, וגם בעל משמעות אישית עמוקה.אז מדוע תכשיט לאישה הוא המתנה המושלמת לכל סוגי האירועים? מהן משמעויותיו המיוחדות של התכשיט? ומהם הטרנדים המיוחדים ביותר בשוק?

 

המתנה המושלמת לכל מאורע

 תכשיטים לנשים הם המתנה המושלמת והמקובלת ביותר כמעט בכל מאורע. באמצעות תכשיטים אנו יכולים להביע הוקרה או רגשי אהבה. הם מתאימים בתור מתנות לבנות המשפחה, לבנות זוג או עבור מתנות בין חברות.תכשיטים זוכים לפופולריות בתור מתנות לימי נישואין, מתנות ליום האהבה, בת מצווה וימי הולדת. ומגוון אירועים ותחנות חשובות בחיים כמו גיוס או שחרור מהצבא, סיום לימודים או כל אירוע משמעותי בחיים.וזוהי כמובן מתנה המתאימה לכל גיל, מנערות צעירות ועד הסבתא.

 המשמעויות המיוחדות של תכשיטים לנשים

 תכשיט לאישה הוא לא סתם עוד מתנה או עוד פריט שימושי, יש לו משמעות עמוקה הנובעת מתוך מאפייניו ואופן השימוש בו.

תכשיט הוא סמל לנצחיות - התכשיט הוא פריט המזוהה עם הנצח ועמידות בפני הזמן ובפני שינויים; ולכן תכשיטים הם ביטוי לאהבה ומחויבות. כאשר גבר מעניק תכשיט לאישה, הוא מביע את המסר כי אהבתו חזקה ועמידה כמו המתכות או האבנים המרכיבים את אותו התכשיט.

 תמיד איתך בכל מקום - אולי יש לאישה את החולצה או הנעליים שהיא אוהבת, אך אלו אינם הולכים איתה לכל מקום. תכשיט אהוב באמת הולך עם האישה לכל מקום. בין אם היא יוצאת לעבודה, לחופשה או לבילוי עם חברות; התכשיט תמיד שם. וזהו ממש קשר אינטימי עם כל המשמעויות וכל עולם הרגשות המתקשר עם אותו התכשיט.

 קרוב לב - תכשיט לאישה, כמו למשל שרשרת עם תליון על הצוואר, מאפשר קרבה ללב. ולא תמיד זהו הלב באופן ישיר, אך זה תמיד קרוב לגוף ולמחזור הדם. ולכן תכשיטים הם תמיד מתנה שקרובה ללב ולנפש.

 ובזכות כל אותן משמעויות מיוחדות, נשים אוהבות תכשיטים. זהו עולם שלם של עיצובים, חומרים וסוגי תכשיטים לכל זמן ולכל מקום. נשים אוהבות לקבל תכשיטים במתנה.

 

תכשיטים שיש בהם נשמה

 עולם התכשיטים מביא עבורנו מגוון עיצובים. כאשר מדברים על תכשיטים לנשים, באמת שמדובר על אינספור סגנונות עיצוביים, חומרים וצבעים. לפעמים הם קטנים ועדינים, לפעמים הם גדולים ובעלי נוכחות חזקה. וכל אחת מוצאת את הסגנון העיצובי המתאים עבורה. אבל מעל הכל, בין אם זהו צמיד, שרשרת או כל תכשיט לאישה, תמיד הנשים יחפשו אחר התכשיט שיש בו נשמה. הרי כבר אמרנו כי התכשיט קרוב ללב, ותמיד נמצא בכל מקום. ולכן ברור כי נרצה להעניק תכשיטים שיש בהם נשמה ומשמעות.ננו תכשיטים מציעים לנשים תכשיטים שיש בהם הרבה מאוד נשמה, ויש בהם הרבה מאוד משמעות.

 נכון, המשמעות גם נובעת מתוך הרגע שבו התכשיט ניתן לאישה וגם בזכות האדם שהעניק את התכשיט. אבל ישנם גם תכשיטים בעלי משמעות בפני עצמה, כמו אלו המשלבים פסוקים מתוך התנ“ך, ואפילו את התנ“ך בשלמותו! וזהו מקור הייחוד שלהם.

 תכשיטים אלו מגיעים במבחר סגנונות עיצוביים, וכל סגנון הוא בעל אופי ומשמעות קצת שונה. אך בכולם ישנם מוטיבים מרכזיים המעניקים להם משמעות. וחלקם משודרגים במיקרו תנ“ך המשובץ בתוך התכשיט. זוהי הנשמה האמיתית של התכשיט, זהו משהו פנימי המעניק לתכשיט כוח.

 התנ“ך חרוט על צ׳יפ זעיר באמצעות טכנולוגיה מיוחדת אשר פותחה בארץ. טכנולוגיה אשר אפשרה לכתוב את כל ספרי התנ“ך על צ׳יפ זעיר בגודל של 0.5*0.5 ס“מ.

 אמנם לא ניתן לקרוא את ספר התנ“ך המשובץ בתכשיט ללא מיקרוסקופ, אך בהחלט ניתן להרגיש את עוצמתו הפנימית. ולכן אנו חוזרים ואומרים כי זוהי הנשמה של התכשיט.

 המוטיב של שילוב מיקרו תנ“ך חוזר על עצמו ברבים מהעיצובים, וניתן למצוא אותו בשרשראות, צמידים ועגילים. אך יחד עם זאת לכל אחד מהתכשיטים סגנון עיצובי משל עצמו.

 

עיצובים טרנדים במבחר סגנונות

 לאור הביקוש הרב של תכשיטים בעלי משמעות, הם מגיעים במבחר גדול של עיצובים עכשוויים. חלקם נושאים מוטיבים וסמלים יהודים מוכרים, ואילו אחרים נושאים סמלים אוניברסליים וצורות גאומטריות.

 

קרדיט תמונה יח"צ

שרשרת אינפיניטי לאישה עם שיבוץ ץנ"ך דגם מילאנו

 

מבחר העיצובים מאפשר להעניק תכשיט לאישה המתאים לכל אופי וסגנון עיצובי, כמו גם לכל סוג של מאורע שרוצים לציין, או מסר אותו רוצים להעביר באמצעות התכשיט. התכשיטים של ננו תכשיטים מגיעים במבחר גרסאות לרבות תכשיטי זהב, זהב לבן, ציפוי זהב וכסף. בחלקם ישנם שיבוצים מיוחדים של אבני שוהם (אוניקס), יהלומים, זירקוניה ועוד אלמנטים המוסיפים להם ייחודיות עיצובית. בין אם זו המתנה לבת הזוג, או אולי מתנה לאמא או לבת, תמיד יש בתכשיט ערך מוסף ועמוק יותר. משמעות הנובעת מתוך המוטיבים היהודיים, או מתוך ספר הספרים המוטמע בתוך התכשיט ונותן משמעות אמיתית למילה נשמה, כוונה ונצח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה