מדורת גן – קומזיץ פרטי בגינת הבית



אם אתם רוצים לשדרג את הגינה הפרטית שלכם בכמה רמות, יש לנו הצעה עבורכם! כאן נסביר לכם על כל מה שחשוב לדעת על מדורות גן!

יחצ

מהי מדורת גן?

מדורת גן היא מתקן מיוחד, המשמש להבערת אש באופן בטיחותי וכך ניתן להבעיר אש גם בגינות של בתים פרטיים בעזרתו. הייחודיות של מדורת הגן היא, שלא מדובר רק על מראה נעים של מדורה, אלא על מדורה של ממש, כשבלב המדורה יש להבה אמיתית, מרשימה ומחממת.

מה הופך את מדורת הגן לבטיחותית?

המתקן של מדורת הגן הינו מתקן, המחובר לגז ומופעל באופן הדומה לזה של גריל גז ביתי. בזכות אופן הפעלה זה, ניתן לשלוט בקלות בעוצמת הלהבה ולוודא את הבטיחות שלה כשהיא דולקת וכמובן, גם לכבות אותה בקלות ולדעת, שהיא אכן כבויה. כמו כן, המתקן תוחם את הלהבה באופן מלא וכך ניתן לשלוט בכך, שהאש לא תתפשט ללא שליטה. בנוסף, היות שהאש לא מתבססת על עצים, לא יוצאים ממנה גיצים, העלולים להבעיר אש בסביבה.

השימוש העיקרי

השימוש העיקרי במדורות גן הוא לישיבה משותפת סביבה ובעיקר בלילות קרירים. למעשה, זוהי דרך מצוינת לארח אורחים תוך שהייה בגינה, בתאורה נעימה ותחושה טבעית עם חימום נעים במיוחד. מדורת גן יכולה גם להיות מושלמת ליצירת אווירה רומנטית לזוגות או ליצירת חוויות משותפות, שיכולות להתקיים רק סביב המדורה כמו סיפורי צ'יזבטים, צליית מרשמלו וכדומה, לכל הגילאים.

למי זה מתאים?

האמת היא, שמדורות הגן מתאימות לכל מי שיש לו גינה פרטית בבית ורוצה להפוך אותה לאטרקטיבית וכיפית במיוחד. אבל אם אתם זוג צעיר, וגם אם לא, שרוצה ליהנות מחוויה רומנטית בלי לצאת מהבית, זהו הפתרון המושלם! כמובן, גם אם אתם פשוט אוהבים לארח או סתם ליהנות מזמן איכות משפחתי, מדורת הגן ודאי תשרת אתכם ותשמש אתכם לעתים קרובות.

מה צריך בשביל להתקין אותה?

הדבר החשוב ביותר בשביל להתקין מדורת גן הוא בחירת מקום בשבילה. מקום זה בגינה הפרטית שלכם צריך להיות כזה, שיאפשר למספר אנשים לשבת סביבה במקביל ובנוחות ולא פחות חשוב מכך – שתהיה אפשרות להתקין עבורה חיבור לגז, על מנת שניתן יהיה להשתמש בה.

בחירת מדורת גן

אם החלטתם, שגם אתם רוצים מדורת גן, שתוכלו ליהנות ממנה בחצר הפרטית של הבית שלכם, זהו הזמן לבחור את המתאימה ביותר עבורכם. אם כן, באפשרותכם לבחור מתוך גדלים שונים, המתאימים לגדלים שונים של שטחים ולישיבה של כמות שונה של אנשים וכמו כן, גם מתוך עיצובים שונים, שבאים לידי ביטוי בצורת המתקן של המדורה ובצבע שלו. אז אחרי שבחרתם את המדורה הרצויה לכם, כל מה שנותר לעשות הוא להתקין אותה, להפעיל אותה וליהנות ממנה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה