מדפים מודולריים לתעשייה



פשטות ויחד עם זאת מודולריות למגוון רחב של צרכים ומצבים. אם בעבר היה נהוג להתקין מדפים מברזל מרותך או עץ כבד, כיום מדפי המתכת משחקים תפקיד משמעותי יותר בתעשייה ועונים על הצורך במשקלים ובעומקים שונים

depositphotos.com

מדפים מודולריים מספקים את האופציה לתכנן באופן מטיב את תנאי האחסון ולתפקד כאמצעי יעיל לטובת המשתמשים בהם. מחסנים לוגיסטיים לדוגמה, יזדקקו למדפים שמסוגלים לעמוד בעומס גבוה במיוחד, תוך שהם משלבים פרקטיקות חיוניות למקום עצמו כמו למשל המרווח הקיים בין המדפים, האורך והגובה שלהם. במחסנים ביתיים למשל, יהיה צורך לתכנן את המדפים כך שינצלו בחכמה את שטח המחסן ולא יקטינו אותו.

מדפים לעומסים בינוניים

מדפים תעשייתיים למשקלים בטווח בינוני, מסוגלים לאחסן פריטים ומוצרים עד כ-300 ק"ג. מדפים אלו מיוצרים כמובן ממתכת, כדי להבטיח שהם נותרים עמידים וחסינים מפני שברים, פגיעות או שחיקת החומר לאורך זמן, מה שעשוי לגרום להוצאות פתאומיות וגרוע מכך, לסכן משמעותית את בטיחות העבודה במקום. כדי להבטיח שדבר מאלו לא יתרחש, על המפעל או המחסן הלוגיסטי לבצע תכנון מקיף, שמתחשב במספר רב של גורמים כמו למשל דרכי העבודה במקום.

מדפים שמתאימים לעבודה בעומס בינוני, מיוצרים בדרך כלל בתצורה ממוסגרת. הגדלים של המסגרת ניתנים לשינוי בהתאם לדרישות הלקוח והרכבתם בפועל תהיה מהירה ופשוטה במיוחד. שיטת ההקמה משתמשת בקורות שמתברגות ישירות לחורים המתאימים שהוכנו מראש. הדבר מבטיח יעילות גבוהה בהקמת המחסן והשמשתו לעבודה מיידית.

ניתן להשתמש בסיפוני רשת או מתכת כלפי מדפים מודולריים ממתכת. הסיפון מתאים במדויק לאורך ורוחב המדפים ומגיע עם רתמות חיזוק בעוביים שונים. זהו פתרון זול שעשוי להיות אפקטיבי לצרכים מסוימים והוא עומד בין היתר בתקנות כיבוי אש.

מדפים לעומסים כבדים

אם למפעל, החנות או ההאנגר דרושים מדפים תעשייתיים שמסוגלים להתמודד עם משקלים משמעותיים במיוחד, הוא יזדקק לתכנון מדפים שתימצא עליהם תכולה חריגה או משמעותית מאוד. בשל כך, צריך להתחשב גם בכמות המשטחים המקסימלית שהמקום יוכל להכיל, לרבות אורכים, רוחב וגבהים שתומכים במשקלים אלו.

מכיוון שבחלק גדול מהמפעלים לא קיימת אחידות בגודל או משקל המשטחים המדויק, כל מפעל ועסק יצטרך לקבוע בעצמו את מידות המדפים ותוך ביצוע אופטימיזציה יעילה לכמות האחסון הדרושה לו. פשרות לגבי אורך הקורות (היוצרות מרווח בין המדפים) או המשקלים, עשויים להוליד בעיות רבות, מקריסת המידוף והותרת התכולה ללא מענה פרקטי ועד למפגעים בטיחותיים לרכוש וחלילה לעובדים עצמם.

אם בעת התקנת המדפים קיים ספק ביכולת האמיתית שלהם להתמודד עם העומס, ניתן להוסיף קורות לחיזוק, שיתמכו במבנה ויעשו את העבודה היטב. גם מדפים שמתאימים לעומס גבוה וחריג הם אופציה מודולרית, המתאימה אישית לצורך התפעולי של הלקוח.

המומחים של עולם המדף לרשותכם

חברת עולם המדף מתמחה בייצור והתקנה של מדפים תעשייתיים ממתכת למגוון רחב של קהלים ולקוחות. בין לקוחות החברה תמצאו מגוון רחב של חברות קמעונאיות, רשתות, מסעדות, חברות פרטיות ומוסדות. צוות המומחים של החברה יוכל לייעץ וללוות את תהליך התכנון עד לשלב ההתקנה הסופי ולדאוג לכך שהמידוף יבוצע כראוי ועל פי כל הדרישות מטעם הלקוח.

בנוסף מציעה החברה עוד מגוון רחב של פתרונות אחסון יעילים לצרכים תעשייתיים ופרטיים, לרבות מדפי תצוגה ומדפי סופר סלוט לעומסים קלים, מדפי רשת, ארונות, תאי אחסון (לוקרים), ארונות מגירה, תיקיות, מכלי אחסון ועוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה