מעוניינים לרכוש מדפסת לייזר איכותית ומתקדמת טכנולוגית? אילו דגמים של מדפסות לייזר נחשבים למומלצים? מהם המאפיינים הייחודיים של מדפסות הלייזר הפופולריות שנמכרות היטב בארץ וברחבי העולם? הכנו עבורכם סקירה על מדפסות הלייזר הכי פופולריות שמתאימות לרוב הצרכנים, לרבות לקוחות עסקיים ופרטיים.

מדפסות הלייזר הכי פופולריות



מעוניינים לרכוש מדפסת לייזר איכותית ומתקדמת טכנולוגית? אילו דגמים של מדפסות לייזר נחשבים למומלצים? מהם המאפיינים הייחודיים של מדפסות הלייזר הפופולריות שנמכרות היטב בארץ וברחבי העולם? הכנו עבורכם סקירה על מדפסות הלייזר הכי פופולריות שמתאימות לרוב הצרכנים, לרבות לקוחות עסקיים ופרטיים.

פרידיו - פתרונות הדפסה מתקדמים

מדפסת לייזר זירוקס Xerox Phaser 3020BI 

מדפסת לייזר שחור לבן מתוצרת המותג המוביל זירוקס, המדפסת מהירה ומדפיסה עד 20 דפים בדקה, מתאימה למחזור הדפסה עד כ-1,000 מסמכים בחודש, איכות ורזולוציית ההדפסה היא 600 X 600 dpi, 1200 X 1200 dpi, המדפסת מגיעה עם מתאם רשת אלחוטי מובנה ומתאימה לנפחי עבודה של קבוצה קטנה או משתמש יחיד.

ניתן להרחיב את האחריות לתקופה של שלוש שנים ויש טונר תואם המבטיח ביצועים מעולים והדפסה איכותית ומרשימה.

מדפסת ‏לייזר Canon i-SENSYS MF645Cx קנון

מדפסת לייזר צבעונית ומשולבת מתוצרת המותג המוביל קנון, המדפסת מיועדת לעומס עבודה חודשי של עד 2,500 דפים, ומהירות ההדפסה כ-21 דפים לדקה. דגם זה מאפשר הדפסה וסריקה דו צדדית, איכות ההדפסה היא 1200 X 1200 dpi, המדפסת קומפקטית וכוללת גם סורק, מכונת צילום ופקס.

המדפסת מגיעה עם שנת אחריות, ניתן לבחור בחבילת זהב הכוללת אחריות לתקופה של שלוש שנים, סט של טונרים נוספים ושירות הניתן על ידי שליח עד הבית. יש אפשרות לרכוש טונרים תואמים כדי לחסוך משמעותית בעלויות ההדפסה, ללא פגיעה באיכות ההדפסה. המדפסת תומכת בנייר בגודל עד 4A.

מדפסת HP LaserJet Pro MFP M428fdw

מדפסת לייזר אלחוטית ומשולבת מבית המותג המוביל HP, המדפסת משולבת בסורק איכותי, בפקס ובמכונת צילום. דגם זה מדפיס בשחור לבן, במהירות של עד 38 דפים לדקה בכיסוי של 5%. המדפסת מצוידת בכרטיס רשת אלחוטי מובנה ומגיעה עם מסך מגע נוח לתפעול, מגירת נייר לאחסון 250 דפים ומגש הזנה נוסף ל-100 דפים, יש אופציה להדפסה דו צדדית.

המדפסת מגיעה עם טונר התחלתי המאפשר הדפסה של עד 3,000 דפים (כיסוי של 5%), זו מדפסת אמינה המבטיחה ביצועים מעולים לאורך זמן, תחזוקה פשוטה והדפסה מהירה ואיכותית גם עם טונר תואם. 

מדפסת ‏לייזר Brother HL-L2350DW ברדר

מדפסת לייזר מתקדמת ופופולרית המבטיחה ביצועים מעולים תחזוקה קלה ופשוטה, הדפסה מהירה ואיכותית ועלות משתלמת. המדפסת מתאימה למשרד קטן ולמשתמש הביתי, המדפסת כוללת קישוריות אלחוטית מובנית.

מדפסת לייזר מבית ברדר מבטיחה חיסכון משמעותי בעלויות ההדפסה והתחזוקה, ניתן להתקין טונר תואם כדי לחסוך בעלויות מבלי להתפשר על איכות ההדפסה. המדפסת מגיעה עם מגש הזנה גדול ל-250 דפים, יש אפשרות להדפסת דו צדדית, ומהירות ההדפסה עד 30 דפים בדקה. 

מדפסת ‏לייזר משולבת Pantum M7600FDN פאנטום

מדפסת לייזר משולבת שחור לבן המגיעה עם פונקציות של הדפסה, סריקה, צילום, העתקה ופקס. המדפסת משוכללת ומהירות ההדפסה עד 45 דפים בדקה, יש אפשרות להדפסה דו צדדית. המכשיר מגיע עם מסך מגע נוח וצבעוני, המדפסת קלה ונוחה לתפעול ומבטיחה איכות גבוהה בכל הדפסה וביצועים מרשימים לאורך זמן.

מדפסת לייזר Xerox WorkCentre 3025V_NI זירוקס

מדפסת לייזר משולבת שחור לבן מתוצאת המותג זירוקס, זהו דגם פופולרי ואמין המבטיח ביצועים מעולים, מהירות הדפסה גבוהה ופונקציות רבות. המדפסת משולבת וכוללת פונקציות להדפסה, להעתקה, לסריקה ולפקסים, מהירות הדפסה 20 דפים בדקה ויש כרטיס רשת מובנה ואופציה לחיבור אל חוטי.

למידע נוסף על דגמים פופולריים של מדפסות לייזר מתקדמות ואיכותיות כדאי לכם לבדוק קטלוג מדפסות לייזר באתר של חברה מובילה ואמינה המשווקת את מיטב המותגים ומציעה בין השאר מדפסות משולבות, דיו מקורי ותואם, טונרים וציוד נוסף. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה