מדפסות לייזר תקלות נפוצות ואיך מתקנים



מדפסות הלייזר הולכות ותופסות נתח נכבד מאוד משוק המדפסות, בעיקר במשרדים ובמקומות בהם יש צורך בהדפסה בכמות גבוהה יחסית. למדפסת לייזר יש יתרונות שונים – הראשון הוא אורך החיים של הטונר, הוא ארוך יחסית בטח בהשוואה למדפסת הדיו מה שאומר שלא צריך להחליף בתדירות גבוהה. מחירי ההדפסה נמוכים יותר מאשר מדפסת הדיו אם משווים את כמות הדפים שמדפיסים.

יחצ

מדפסת לייזר גם מהירה הרבה יותר ממדפסת דיו וכשמדובר על כמות הדפסות גבוהה זה יכול להיות משמעותי. כך לדוגמא במשרד גדול אם מדפסת אחת מרכזית, אם ההדפסה לא תהיה מהירה מספיק היא תעכב את העבודה.

יש מדפסות לייזר אלחוטיות ויש מדפסות לייזר משולבות עם פקס, סורק ומכונת צילום, ולמרות שהן נחשבות איכותיות, יכולות להיות בהן תקלות. אז מהן התקלות הנפוצות ואיך מתגברים עליהן? הנה כמה דוגמאות:

 

המדפסת נדלקה אבל לא מדפיסה

יש סיבות שונות למה מדפסת דלוקה אבל לא מדפיסה. הראשונה היא חיבור אלחוטי – יכול להיות שהוא לא הוגדר כהלכה או בוטל מכל סיבה שהיא, כך שהמחשב או הסמארטפון לא יכולים "לדבר" עם המדפסת. אז מה עושים? בודקים את הגדרת ה-WIFI, האם היא אותה רשת במכשירים הללו. אם היא לא אלחוטית, צריך לבדוק שהכבל מחובר כמו שצריך בשני הצדדים. עוד סיבה לזה שאין הדפסה כשהמדפסת דלוקה היא שאין דפים במגירה או שאין טונר או שהוא נגמר, ואז מה שעושים זה – ממלאים את הדפים או הטונר.

המדפסת מרעישה בהדפסה

בכל טונר ישנה יחידת תוף מסתובבת, יחידה שאמורה להיות תקינה. אבל לא פעם משתמשי מדפסות קונים טונרים מכל מיני ספקים מפוקפקים או שמכניסים את הטונר בחוזקה למדפסת, ואז יש רעש בעת ההדפסה. אז מה עושים במקרה כזה? מחליפים טונר. בדרך כלל התקלה תיפתר אבל אם לא, אתם צריכים להזמין טכנאי.

הדפים המודפסים יוצאים מרוחים או מלוכלכים

גם במקרה כזה, הבעיה היא בטונר ובדרך כלל לא במדפסת. זה קורה קודם כל כשנגמר הדיו במדפסת או שהטונר עם שבר, ואז מה שעושים זה – פשוט מחליפים את הטונר והפעם לטונר איכותי יותר. אם החלפתם את הטונר והדפים עדיין יוצאים מלוכלכים, כנראה שהבעיה היא חמורה יותר והיא במדפסת עצמה, וגם במקרה כזה, תצטרכו להזמין טכנאי.

המדפסת לא מושכת את הדפים

למקרה והדפים לא נמשכים יכולות להיות סיבות שונות. זה יכול להיות בגלל שמכווני הנייר במגש ההזנה לא ישרים וזה יכול לקרות בגלל שיש דף תקוע באמצע ההדפסה במערכת. אז מה עושים במקרה כזה? קודם כל מבטלים את מצב ההזנה הידנית אם הוא עובד, ובנוסף, מיישרים את המכוונים ושולפים בעדינות את הדף התקוע אם יש כזה. ברוב המקרים הבעיה תיפתר אבל אם לא, תצטרכו להזמין שירות של החברה המייצרת.

רוצים להיות עם שקט נפשי? אתם מוזמנים אלינו, ל"גט קופי"

אם אתם רוצים שקט נפשי, להיות בטוחים שאתם בוחרים את המדפסת הנכונה והיעילה ביותר עבורכם כמו גם את הטונר הדרוש לכם, אתם מוזמנים אלינו ל"גט קופי". אנחנו ב"גט קופי" נשמח לספק לכם הסבר מקיף על האפשרויות העומדות בפניכם ולעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה. אצלנו לכל מוצר יש "אימא ואבא" מה שאומר שאם יש בעיה, תוכלו לפנות אלינו ונעשה הכול על מנת לסייע לכם.

אם אתם רוצים לעשות את הבחירה הנכונה במחיר שיהיה לכם נוח מספיק, נשמח אם תיצרו איתנו קשר בהקדם ונעשה הכול על מנת לעזור לכם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה